Vraag

A6 label printer in combinatie met MyParcel koppeling

• 23 August 2021
  • 38 reacties
  • 508 Bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Zo de printer is binnen en ik heb hem even snel en provisorisch geïnstalleerd! ;) 

Lang verhaal kort het werkt!!! :hugging::laughing:

Ik heb de printer met wifi aangesloten en vervolgens vanuit het order scherm van een bestaande order in het verzending widget op de ‘print label’ knop gedrukt.

Nu word een pdf gedownload in een zeg maar A6 formaat.

Vervolgens pdf geopend en bij printen de Brother wifi printer gekozen en het papier formaat ingesteld op 4.07” x 6.4” en de schaal op aanpassen aan papierformaat. (hier kun je nog mee spelen)

Toen afgedrukt en de magie aanschouwd! :joy:

Het resultaat:

• Printen gaat zo snel als je met je ogen knippert ben je klaar
  • Bonus hij snijd het label ook meteen voor je af dus je hebt 1 los label vast
  • Je hoeft niet langer te controleren of de inkt droog is dus je kunt het niet uitsmeren met je vingers

Wat ik heb moeten inleveren is het kleurenlogo op het label omdat een gewone printer natuurlijk ook kleur print van mijn logo. Niet echt een groot verlies natuurlijk.

Daarnaast is voor mij de “ECHTE” test morgen als ik de pakketjes inlever want die van vandaag heb ik nog op de ouderwetste manier gedaan. De barcodes zien er top uit maar dat wil niet zeggen dat hij ze ook goed scant dus dat zien we morgen.

Voor nu alles ziet er top uit en ik bevestig morgen nog even hoe het bij post.nl gaat met de labels.

Reputatie 6
Badge +8

En je hebt het recht om alles binnen 14 dagen retour te sturen bij een webshop he 😉

Hahaha eens maar als webshop eigenaars kijken wij toch wel iets anders naar retouren ;)

:hugging:

Haha ja dat klopt :) Ik moet zeggen dat ik zelf eigenlijk heel weinig terug stuur :yum:

Reputatie 4
Badge +6

De kogel is door de kerk ik heb hem net besteld kan niet wachten om het printen van de labels te gaan testen. Ik houd jullie op de hoogte. :)

Reputatie 5
Badge +7

En je hebt het recht om alles binnen 14 dagen retour te sturen bij een webshop he 😉

Hahaha eens maar als webshop eigenaars kijken wij toch wel iets anders naar retouren ;)

:hugging:

Reputatie 5
Badge +7

Als je de pdf print en je zet de brother in de pdf reader als printer zouhet moeten kunnen.

Hi Michel,

Bedankt dat is precies hoe ik erover denk. Online op Youtube zie ik ze dit ook doen al gaat het dan om ebay of amazone labels maar ik ben er zo langzamerhand ook van overtuigd dat dit moet gaan werken.

Het lijkt er steeds meer op dat ik die printer maar gewoon moet gaan bestellen. ;)

Hé zeg, geen retour aanmoedigen hoor :sweat_smile:

Reputatie 4
Badge +6

Reputatie 6
Badge +8

Als je de pdf print en je zet de brother in de pdf reader als printer zouhet moeten kunnen.

Hi Michel,

Bedankt dat is precies hoe ik erover denk. Online op Youtube zie ik ze dit ook doen al gaat het dan om ebay of amazone labels maar ik ben er zo langzamerhand ook van overtuigd dat dit moet gaan werken.

Het lijkt er steeds meer op dat ik die printer maar gewoon moet gaan bestellen. ;)

Reputatie 4
Badge +6

Hi Michel,

Reputatie 6
Badge +8

Reputatie 5
Badge +7

Ben er ook mee bezig geweest en contact gehad met Dymo. Er komt eind dit jaar* wss een wireless labelprinter, de populaire 4XL printer en of ik nog even kon wachten. Zeker wel :wink:  

Hoi Sonja,

Kijk dit alleen is al goed nieuws! Hopelijk zien ze bij Dymo ook in dat een draad hopeloos ouderwets is. ;)

Toch zegt iets in mij gewoon die Brother te kopen en te kijken of ik die MyParcel pdf niet gewoon kan printen want ben er bijna van overtuigd dat het zo simpel is. Maar ik wacht nog even verdere reacties af. Bedankt voor het meedenken.

Doen! Dan lezen we hier graag je ervaring met die printer :joy:

Reputatie 4
Badge +6

Ben er ook mee bezig geweest en contact gehad met Dymo. Er komt eind dit jaar* wss een wireless labelprinter, de populaire 4XL printer en of ik nog even kon wachten. Zeker wel :wink:  

Hoi Sonja,

Kijk dit alleen is al goed nieuws! Hopelijk zien ze bij Dymo ook in dat een draad hopeloos ouderwets is. ;)

Toch zegt iets in mij gewoon die Brother te kopen en te kijken of ik die MyParcel pdf niet gewoon kan printen want ben er bijna van overtuigd dat het zo simpel is. Maar ik wacht nog even verdere reacties af. Bedankt voor het meedenken.

Reputatie 5
Badge +7

Ben er ook mee bezig geweest en contact gehad met Dymo. Er komt eind dit jaar* wss een wireless labelprinter, de populaire 4XL printer en of ik nog even kon wachten. Zeker wel :wink:  want ook ik wil liever geen ‘draad’. We printen nog even verder met de A4 vellen.. 

*ivm de late overzee-leveringen kon het okt. al zijn maar ook dec. 

Reputatie 6
Badge +8

Deze ga ik even volgen, dat wil ik ook wel weten.

Reageer