Vraag

2 verzendmogelijkheden HOE

• 14 March 2021
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Ik ahd net 2 opties wat betreft verzendkosten ingesteld voor nederland, omdat de kleine artikelen goedkoper zijn qua verzenden, maar nu pakt ie automatisch de grote paketten als ik een artikel in het winkelmandje plaats. Hoe kan ik dit zo instellen dat ik zelf kan bepalen welke verzendkosten er bij komen en dat ie niet voor de goedkoopste kiest. Ik had in landbeheer al Nederland 1 en Nederland 2 ingesteld, maar heb uit voorzorg maar de goedkope er weer uit gegeooid….jammer van de tijd maar helaas

5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Dat wordt normaal geregeld door de gewichten. Dus kleine artikelen geef je een klein fictief gewicht. Grotere artikelen een groter gewicht. Als mensen bv 3x een klein artikel kiezen kom je boven je ingestelde gewicht voor een klein pakket en zou automatisch het grotere pakket worden gekozen. Ik werk er zelf niet mee maar zo heb ik de verschillende berichten daarover begrepen.

Reputatie 2
Badge +4

Al mijn artikelen zijn lichter dan de aangegeven 2 kilo. Het formaat is echter zodanig anders zodat er een mogelijkheid is voor een brievenbuspakje en een paket. Dat zijn enorme verschillen qua verzendkosten vooral naar het buitenland. Ik kan dat formaat niet regelen helaas oop de site

Reputatie 2
Badge +4

En als ik nederland tweemaal als verzndland gebruik. Dat kan blijkbaar, dan kiest de website blijkbaar voor 1 van die 2 mogelijkheden. Dat kun je dus dan niet instellen als Nederland a en bv nederland b. Dat zou namelijk een oplossing zijn, zodat je de formaten tenminste ook kunt splitsen. Het is nogal een verschil als je een kleine ring verkoopt of een schilderij qua formaat. Een brivenbuspakje is dan de goedkopere variant.

Reputatie 2
Badge +4

In mijn geval gaat het om het versturen van OF een Langspeepllaat (vinyl muziek album) of een CD.

Reputatie 7
Badge +9

Al mijn artikelen zijn lichter dan de aangegeven 2 kilo. Het formaat is echter zodanig anders zodat er een mogelijkheid is voor een brievenbuspakje en een paket. Dat zijn enorme verschillen qua verzendkosten vooral naar het buitenland. Ik kan dat formaat niet regelen helaas oop de site

Je werkt hierin met fictieve gewichten om e.e.a. goed in te stellen. Dus je hoeft hierbij geen rekening te houden met het echte gewicht van het product. 

Lees hier meer:

Reageer