Is het mogelijk 2 producten te combineren in een verkoopbare set? Als er een set verkocht is, dan moet de voorraad van de 2 losse producten ook elk met 1 verlaagd worden.
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelIs het mogelijk 2 producten te combineren in een verkoopbare set? Als er een set verkocht is, dan moet de voorraad van de 2 losse producten ook elk met 1 verlaagd worden.
Beste antwoord door Ebbe
Bekijk origineelHi
Misschien is dit topic al eens voorbij gekomen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
In mijn webshop maken wij namelijk artikelen naar de wens van de klant. Daarbij hebben wij verschillende artikelen die wel eenzelfde onderdeel kunnen hebben.
Bijvoorbeeld een dames armband zwart met een zilveren item. Maar deze zwarte dames armband hebben wij ook voor kinderen, alleen maken we die kleiner. Hoe kan ik zorgen dat de voorraad van de zwarte dames armband wordt aangepast bij zowel de dames als bij de kinderen?
Of als wij iets aanbieden als 1 artikel, maar ook als setje van 2 of meer en deze artikelen apart op de webshop staan, dat de voorraad bij allemaal wordt aangepast.
Nogmaals sorry als dit item al een keer is besproken.
Hierboven lees je het antwoord op jouw vraag.
Groet,
Ebbe
En hopen dat die functie snel komt (samen met het verlanglijstje)
En hopen dat die functie snel komt (samen met het verlanglijstje)
Ik verkoop in mijn webshop sommige producten ook als een voordelige, bij elkaar passende set. Ik verkoop woonaccessoires - en sommige producten die mooi bij elkaar passen heb ik een speciale set van gemaakt.
Wat ik hierbij doe: ik heb bijvoorbeeld 6 dezelfde kussens. Ik heb ook een speciale set waar dit kussen in zit - en die heb ik 2. Dan zet ik het kussen los in de webshop met een voorraad van 4, en de set met een voorraad van 2. Weet niet of dat toe te passen is bij jouw shop? Ik voorkom daarmee in ieder geval dat iemand iets besteld dat er niet meer is bijvoorbeeld. Hopelijk ben je hiermee geholpen!
Ik moet de voorraad vooral wat hoger houden en de voorraad bij alle artikelen aanpassen. Dan kan ik hopelijk ook niemand teleurstellen, hoewel het nog een beetje omslachtig is.
Ik zou ook graag samengestelde artikelen of een virtual artikel bestaande uit artikelen met voorraad willen gebruiken.
Voorbeeld een tuigage bestaat uit een zeil, mast, giek, etc.: https://www.windsurferlt.eu/a-62738442/windsurfer-lt-shop/windsurfer-lt-2021-complete-rig/
Ik zal een idea plaatsen en hoop dat dit in 2021 beschikbaar kan komen: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/604
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.