Beantwoord

0% btw rekenen op bestillingen buiten de EU

• 9 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Ik ga internationaal verkopen met mijn webshop, op dit moment heb ik de webshop nog niet gelanceerd. Ik wil graag geen btw rekenen voor landen buiten de EU (particulieren). Echter als ik een item in de winkelwagen leg in de testomgeving (myonline.store variant) en ik selecteer de VS bij verzending wordt de btw niet van het totaal bedrag af getrokken? Weet iemand hoe ik de btw op 0% kan zetten voor orders buiten de EU? Of werkt deze koppeling pas nadat ik de site echt online zet?

icon

Beste antwoord door Ebbe 10 augustus 2020, 11:35

Om de btw automatisch te laten verleggen moet je jouw eigen btw nummer invoeren in de beheeromgeving bij bedrijfsgegevens. Deze is momenteel nog niet ingevuld. Vul je btw nummer in en je bent klaar :thumbsup:

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Om de btw automatisch te laten verleggen moet je jouw eigen btw nummer invoeren in de beheeromgeving bij bedrijfsgegevens. Deze is momenteel nog niet ingevuld. Vul je btw nummer in en je bent klaar :thumbsup:

Bedankt Ebbe, heb het nummer ingevoerd 👍

Reageer