Zijn er andere mensen die Sisow gebruikten en nu gedwongen over zijn gezet naar Buckaroo?
Wat vinden jullie er van?
Ze noemen het ‘goed nieuws!’, maar ik ben er niet zo blij om.
Ik vind de backoffice van Buckaroo zo onoverzichtelijk als de pest.
Er lijken transacties verdwenen te zijn tijdens de migratie, die noch in Sisow noch in Buckaroo te zien zijn.
Of ze uitbetaald zijn, kan ik niet uitpuzzelen.
Mijn eigen bank laat alleen verzamelbetalingen zien.
Een terugbetaling aan een klant, lijkt verdwenen te zijn.
Of het is aan mij uitbetaald in plaats van de klant.
Ik krijg steeds een rekening van ze van 0.52 cents.
Vermoedelijk transactiekosten?
Maar voor één doorbetaling, van één transactie, hebben ze 1,04 euro in rekening gebracht.
Zo lijkt het i.i.g.
Ze maken wel reclame, dat ideal slechts 0,25 per transactie is bij ze, maar ik geloof er niets van.
Komt er nog bij, dat je nauwelijks nog kan bepalen wanneer je uitbetaald wordt.
Bij Sisow kon je dat helemaal zelf regelen.
Ik vind het zo zonde, ik was helemaal tevreden met Sisow.
Ik overweeg serieus om over te stappen naar Mollie.
Maar graag wil ik wat feedback van anderen hebben.
Ook over Mollie.
Beste antwoord door Humiez
Bekijk origineel