Beantwoord

Zijn er andere mensen die Sisow gebruikten en nu Buckaroo ?

Toon eerste bericht

53 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Ik overweeg serieus om over te stappen naar Mollie.

Maar graag wil ik wat feedback van anderen hebben.
Ook over Mollie.

Wij zijn ook automatisch overgezet van Sisow naar Buckaroo. We zijn er uiteindelijk ook niet blij mee helaas. Vind alles erg onoverzichtelijk en de uiteindelijke overzichten kosten je een uur om te achterhalen hoe alles nu zit.

We hebben ook een Mollie account en gaan deze nu ook voor de webshop inzetten.

Buckaroo was een slechte zet van Sisow, had Sisow hoog in het vaandel maar is meteen teniet.

Overigens betalen wij ook al jaren 0.45 cent bij Sisow zonder enige communicatie dat de tarieven inmiddels op 0.25 liggen…..dus als het daar om gaat zijn het ook oplichters….we gaan er maar eens achteraan.

Ik stapte zoals je las over naar Mollie.
De kosten per transactie bij Buckaroo zijn helemaal niet naar beneden gegaan naar 0,25 cents, tenminste niet bij mij. Nog steeds 0,43 cents.
En ik snapte er nog steeds geen biet van hun overzichten.
De mogelijkheden om zelf te bepalen wanneer en hoeveel je werd uitbetaald, wat je bij Sisow had, was ook een stuk meer beperkt. 

Mollie kost 0,29 per transactie, is heel overzichtelijk en begrijpelijk en heeft meer mogelijkheden.
Ik raad het aan.

Ik vraag mij nog steeds af wat het zogenaamde goed nieuws was bij de overstap naar Buckaroo, want ik heb het tot nu toe niet kunnen ontdekken.  
Dit gaat ze inderdaad veel klanten kosten, maar misschien valt het ze niet op door de fusie. 
Mogelijk ging het al slecht. Wie weet. 

Badge

Ik ben ook helemaal niet tevreden over Buckaroo. Bij mij is er een fout in de koppeling van de BTW tarieven. Ik heb op mijn site produkten met 9% BTW en met 21% BTW staan en bij Buckaroo staat alles op 21%. Mijnwebwinkel doet hier momenteel niets aan omdat ik de enige ben die dit heeft gemeld.

Verder vind ik Buckaroo ontzettend onoverzichtelijk. Sisow was veel gemakkelijker.

groetjes,

Karin Klaver

www.shapecare.nl

Reputatie 5
Badge +7

Ik ben ook helemaal niet tevreden over Buckaroo. Bij mij is er een fout in de koppeling van de BTW tarieven. Ik heb op mijn site produkten met 9% BTW en met 21% BTW staan en bij Buckaroo staat alles op 21%. Mijnwebwinkel doet hier momenteel niets aan omdat ik de enige ben die dit heeft gemeld.

Verder vind ik Buckaroo ontzettend onoverzichtelijk. Sisow was veel gemakkelijker.

groetjes,

Karin Klaver

www.shapecare.nl

Wij zijn overgestapt op Mollie daar wij ook niet tevreden waren over Buckaroo en mollie ook nog eens goedkoper is en beter bevalt 

Reageer