WINWINWINWIN:Maak kans op 250 euro Mijnwebwinkel-tegoed!

• 17 November 2020
  • 9 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2858 reacties

Speciaal voor de feestdagen hebben wij een winactie opgezet:man_dancing_tone2: Heb jij je webshop feestelijk ingericht voor de feestdagen? Of heb je een toffe landingspagina hiervoor gemaakt? Deel deze dan via Instagram stories en tag ons (@mijnwebwinkel) en maak kans op een Mijnwebwinkel-tegoed van 250 euro:money_mouth: Heb je geen Instagram, deel onder deze post dan je screenshot of stuur een mail naar info@mijnwebwinkel.nl.

Van 27 november tot 3 december kun je in een poll hier op de Mijnwebwinkel community stemmen op de allermooiste feestdagen shops die door ons zijn geselecteerd. Op 4 december maken we de winnaar bekend.

Heb je hulp nodig bij het vormgeven van je shop? Download dan onze gids → https://landing.mijnwebwinkel.nl/feestdagen-handboek

Wegens succes is de winactie met een week verlengd. Van 4 t/m 11 december kun je via de poll stemmen op jouw favoriet. 

Succes! 

9 reacties

Maar waar is dan de poll? 
groetjes!

saskia

Reputatie 7
Badge +16

Oei, scherp Saskia! Er is besloten om de actie te verlengen. Je kunt nu t/m 3 dinsdag je pagina insturen. Van 4 tot 11 december zet ik de poll online. Ik ben vergeten om dit aan in het artikel aan te passen, excuus. 

Hieronder een screenshot van het bericht: 

Bedankt voor het melden! 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +9

Leuk! Heb me toch maar aangemeld met mijn landingspagina via Instagram! :wink:

www.beautysaloncosmeticanja.nl

www.ikigaimassage.nl

Nieuw gelanceerd

Badge

Ik kan de gids niet downloaden: als ik het formulier invul, komt er een download van een andere gids :thinking:

Reputatie 3
Badge +2

Mvg Cindy van www.voormiauw.nl 

Reputatie 7
Badge +16

Ik kan de gids niet downloaden: als ik het formulier invul, komt er een download van een andere gids :thinking:

@eIDshop Ik zorg ervoor dat je de juiste gids ontvangt. Bedankt voor het melden!

Groet,
Ebbe

Reageer