Wil je met ons meedenken tijdens een klantdag?

• 15 June 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Hi allemaal,

Op dit moment loopt er een onderzoek naar het productdomein. We willen dit graag verbeteren en we hopen dat jij ons hierbij wilt helpen

Wat is het idee?
We hebben een aantal concepten klaar staan die we willen pitchen en samen testen. Deze onderwerpen willen we bespreken:

• (actie)prijzen in bulk aanpassen. Hiervoor staat het concept klaar. Aan jullie de vraag of dit voldoet aan de wensen.
  • Voorraad in bulk aanpassen. Ook hiervoor staat het concept klaar. Ook dit willen we bij jullie toetsen
  • Op het thema ‘keuzelijsten’ lopen we vast. Hier kunnen we jullie input goed bij gebruiken om tot een oplossing te komen. Voornamelijk over hoe alles samen moet werken. Vragen die bijvoorbeeld beantwoord moeten worden zijn; hoe moet het werken? Waar doe je wat? En waar loop je tegenaan in het dagelijkse werk?

Wanneer? 
Op donderdag 22 juni van 10.00 uur tot 13.00 uur met aansluitend een lunch op ons kantoor in Oss. 

We hopen dat je erbij kunt zijn, zodat we samen aan verbeteringen kunnen werken van het platform. Uiteraard zorgen wij voor broodjes, drinken en (gezonde) snacks en vergoeden wij de reiskosten. 

Ik hoor graag of je erbij bent. 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

2 reacties

Mijn collega en ik vinden het leuk om hier aan mee te doen, wil je ons een mailtje sturen?

Reputatie 7
Badge +9

Leuk initiatief, ik kan er helaas niet bij zijn die dag. Ben wel benieuwd naar de uitkomsten!