News

Wij steunen onze ondernemers!

Toon eerste bericht

179 reacties

Badge

Hoi Ebbe, ik wil ook graag op de pagina worden vermeld.

Mijn webshop is www.shapecare.nl en ik verkoop voedingssupplementen.

groeten,

Karin Klaver

Hoi Ebbe….ik zou ook graag worden opgenomen in de lijst ….wij steunen onze ondernemeners….

Ik sta normaal gesproken op jaarmarkten, braderieën, paardenmarkten enz….door het hele land.

Dit soort evenementen mogen voorlopig niet georganiseerd worden dus...zoals het er nu uitziet kan ik het hele jaar niet naar dit soort evenementen. 

Dus als www.goeiesokken.nl op de lijst mag ….heel graag.

Thnx,

Ab 

Hoi Ebbe,

Wat een geweldig idee! mogen wij er ook bij?

www.luxeyfashion.nl 

Voor betaalbare damesmode 😁

Groetjes Thiara

Reputatie 1
Badge

Salut Ebbe, wat een bon idee! Les 2 messieurs, van de Bigalletshop met de lekkerste Franse siropen, maken graag gebruik van je aanbod. Krijgen jullie daar ook zo'n dorst van dit lekkere zomerse vakantie weer? :yum::lemon::watermelon:  à bientôt, Rick et Jeroen.

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Ebbe,

We zijn Ieds Kinderkleding & Kado's een stenen winkel in Moerkapelle.

Daaraan gekoppeld is de webshop: Artistique-Ieds ; www.artistique-webshop.nl of www.ieds-webshop.nl

De webshop ziet men ook als uitgebreide etalage.

Is het nog mogelijk om de webshop er bij te zetten?

Groetjes,

Ingrid

Reputatie 2
Badge +4

Hoi! Nieuw hier (-;

Ik heb sinds 1 mei 2020 de webshop www.yesforyou.nl overgenomen. Ik verkoop (gepersonaliseerde) cadeaus.

Groetjes,

Gertrude

Hoi,

Wat een leuk initiatief. Zou onze webshop ook op deze pagina kunnen staan?

Momenteel zijn in onze webshop opgenomen: klompen, kinderklompen, werkschoenen, werkklompen, werklaarzen en sokken. 

https://www.ottenklompenwerkkleding.nl/

Alvast bedankt.

Marja Otten

Wij zijn interieuradviseurs en hebben een kleine winkel met woonaccessoires en kado-artikelen in het dorpje Barsingerhorn. Doordat er veel minder toeristen zijn en ook de 'locals’ voorzichtig zijn in deze tijd is de aanloop wat minder.

Daarom zijn wij vol aan de slag met onze webwinkel, deze is pas naar mijnwebwinkel.nl verhuisd, is grotendeels ingericht en we zijn nu nog met de finetuning en verdere vulling bezig.
Wij zouden het heel leuk vinden als jullie www.sisalla.nl zouden willen opnemen onder de rubriek “Wonen”.

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

Wij runnen een aquariumspeciaalzaak "de Maanvis" in Nijmegen en sinds een paar maanden zijn we gestart met onze webshop maanvisshop.nl via MWW. We willen ook wel in het lijstje staan (of lijst inmiddels 🙂 )

Reputatie 7
Badge +9

Ik had het ook nog niet gezien! :wink:

Ik zou ook graag met mijn shop hieraan toegevoegd willen worden: Nanaa's Online Conceptstore www.nanaas.nl, in de categorie Wonen. Dank! :blush:

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Ebbe,

Mooi initiatief! Ik beheer een aantal MWW sites onder een account, allemaal omtrent veiligheidartikelen en persoonlijke berschermingsmiddelen. Zouden deze er ook bij mogen?

www.hx-schoenen.nl

www.hobrand.be

www.msasafetyshop.com

www.debrandweershop.nl

www.holugt-sauer.com

Groetjes

Bram

Reputatie 3
Badge +1

Helemaal niet gezien! Goed initiatief!:grinning:
Kan ik toegevoegd worden?

Mijn website is www.uniekje.nl
Ik maak sieraden van stainless steel (RVS), waaronder ook gepersonaliseerde sieraden zoals initialen en naam sieraden die ik zelf met de hand bestempel.

Reputatie 7
Badge +9

Ik had het ook nog niet gezien! :wink:

Ik zou ook graag met mijn shop hieraan toegevoegd willen worden: Nanaa's Online Conceptstore www.nanaas.nl, in de categorie Wonen. Dank! :blush:

En zou je een van mijn opdrachtgevers hier ook tussen willen zetten @Ebbe? :wink:

Sweet Petite Jolie www.sweetpetitejolie.nl, in de categorie Baby & Kind. Dank! 

Hallo Ebbe,

Wat een mooi idee en wat staan er veel collega webshop winkeliers met vreselijk leuke webshops in de lijst.  Geloof dat ik een beetje laat ben met mijn reactie. Als het nog steeds kan ….

Dan heel graag nog een plekje voor  Van Garen en Stof.  Want hou je van creatief bezig zijn. Snuffel dan eens tussen het macramé koord, haak en breigaren, vrolijke quiltstoffen, stramien en nog veel meer. Wie weet ontdek je een nieuwe hobby om lekker je zinnen bij te verzetten. En vragen mag altijd.

www.vangarenenstof.nl

Groetjes
Liesbeth

Badge

Ja graag willen wij ook gebruik maken van dit aanbod met www.dekrekel.com.

Super tof idee

groetjes

Wilma

Reputatie 3
Badge

Hoi, erg handig! Onze webshop in houten speelgoed heet www.mijnspeelwinkel.nl

Mvg.,

Hendrik van Driel

Reputatie 2
Badge +1

Ik had deze topic nog niet gezien 🙂 , zouden onze websites infraroodachterhoek.nl en goedkoopstehorren.nl er ook op kunnen? Dankjewel alvast!

Reputatie 2
Badge +2

Helemaal overheen gelezen :(
Zou mijn shop www.parfumhuis.com er ook bij mogen?

Bij voorbaat dank!
Loes

Hallo Ebbe,

Super initiatief! :ok_hand:

Ik zou het geweldig vinden vinden als mijn webwinkel: www.gwenrotsaert.be er ook bij kan staan.
(Graag bij: ‘WONEN’)

100% handgemaakt Belgisch design - Concrete Art - Plates - Storytellers - Interior design - Green Life - Workshops en creatieve belevingen 

Hartelijk dank en groetjes,
Gwen 

ATELIER GWEN ROTSAERT

Reputatie 3
Badge +4

Ook ik zie dit topic nu pas… Zou Meester Aap met www.meesteraap.nl er ook nog bij mogen? Mag bij de ‘kids’ webshops.

Ik zie dit nu voor het eerst en zou er ook graag op willen staan 👍

mijn webshop is https://www.la-suerte.nl/

dank alvast 🙏 

groet, Saskia

Badge +1

Hoi,

Ik zou er ook graag bij willen :-)

www.lovegypsyshop.be

Bij ‘Mode & Beauty’ graag!

Bedankt!

Reputatie 1
Badge

Hey Ebbe,

Je mag ons ook meenemen, thnxxxxxx

Reputatie 1
Badge

Hoi Ebbe,

We maken veel mensen blij met kleurrijke afrikaanse woonaccessoires en meer, maar een beetje extra aandacht voor www.vannamori.com zou niet verkeerd zijn… 

:v_tone4:  Perry.

Reputatie 3
Badge +2

Beste Ebbe,

Ik zou ook heel graag mee willen doen met www.kralenstulpje.nl, fijn en heel erg bedankt!!

Groetjes Esther de Jonge

Reageer