News

Wij steunen onze ondernemers!

Toon eerste bericht

179 reacties

Wat fijn! Mogen wij er ook bij? Dit jaar vieren we maar liefst 10 jaar samen! :grinning:

Onze fysieke winkel ‘Woltex Tapijten’ in België is helaas momenteel verplicht gesloten, maar onze klanten kunnen nog steeds terecht op www.tapijtenenhuiden.com

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

:v: Ebbe

Leuk! Ik zou ook graag mijn webshop ‘Kadootjes Enzo’ erop willen. 

Bij Kadootjes Enzo vind je gepersonaliseerde cadeaus van allerhande producten voor zowel baby`s, kids, volwassenen, kinderkamers en interieur. Speciaal voor jou gemaakt; persoonlijke, hippe, stoere en vooral unieke producten. Een ander blij maken met onze producten, daar doen we het voor.

Groetjes

Kadootjes Enzo - Hanneke

Reputatie 4
Badge +4

Wil je ons er ook bijzetten met:

https://www.discuskwekerijdeijssel.nl/

Alvast bedankt

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

Hai Ebbe,

Ik zou heel graag met mijn kattenwinkel op de pagina gevonden willen worden.:cat:
Ik heb de webwinkel bij jullie en een fysieke winkel (met de kassa app) 
catsandthings.nl is een winkel voor katten(liefhebbers) 
In de hoop dat alle kleine beetjes helpen….. :wink:

Alle beetjes helpen. Graag toevoegen: www.fraaiterschelling.nl

Webshop in Scandinavische kleding

Reputatie 2
Badge +1

Leuk initiatief! Wie weet wie weet? Ik zou graag met LouLouLight.com ook op de pagina willen… iedereen heel veel succes en gezondheid gewenst!

Reputatie 1
Badge +1

Wat een goed initiatief. In deze tijd is extra promotie nooit weg. Zeker nu wij met onze spulletjes geen lifestyle markten kunnen bezoeken. Wij hebben een online speelgoedwinkel met duurzaam creatief speelgoed, knuffels en dekens genaamd Juffrouw Pauw. Zouden jullie onze webshop www.juffrouwpauw.nl ook op jullie site willen vermelden? Alvast bedankt 🙂.

Groeten Peggy

Hi Ebbe,

Wat een super initiatief! Wilt u onze webshop ook in de lijst opnemen? Wij verkopen wijnen vanuit onze fysieke winkel in Vinkeveen, maar focussen nu vooral op onze online webshop: www.countrywine.nl 

Wij maken lekkere wijn bereikbaar! 

Hartelijke groet,

Country Wine

Reputatie 7
Badge +10

Wij zouden daar ook graag op willen www.powerfulproducts.nl

Wat een super leuk initiatief.

Graag zou ik met mijn webwinkel er ook bij komen staan.

www.bdlovelydesigns.nl

Ik maak alles zelf van geboorte artikelen tot aan benodigdheden voor huisdieren.

groetjes Barbara

Reputatie 2
Badge

Hi! Wat een leuk idee!
Wij zouden het top vinden als onze webshop er ook tussen komt te staan.
We zijn voornamelijk gericht op de online verkoop, maar door deze pandemie missen we helaas een aantal grote dierenevenementen.
Www.lanabandana.com 
Met de dogwear van LanaBandana maak je de look van je hippe viervoeter helemaal af :)
Sinds kort ook de leukste humanwear (twinning is winning!!)

Groetjes Brenda

Hi Ebbe,

Kun je mijn webshop www.homebydewy.nl er ook bij zetten? 🙂 Ik verkoop woonaccessoires en cadeaus. 

Dankjewel! 

ebbe reageer op prive berichten pleas

ebbe ik heb perongeluk een abo wil je mijn account verwijderen ik ben namelijk pas 12 en ik heb geen geld het ging perongeluk zou u mij willen mailen mijn mail is

428526@echnaton.asgleerling.nl

Reputatie 7
Badge +16

@ouissam ik heb een reactie gestuurd 👍

Reputatie 2
Badge +2

Hoi Ebbe,

Ook ik zou het fijn vinden als mijn shop op deze pagina genoemd wordt.

Alvast bedankt!

Gr. Annette

Reputatie 7
Badge +10

@Ebbe je hebt het er maar druk mee 

Reputatie 7
Badge +16

@powerfulproducts.nl Haha ja, populair topic dit. Maar dat is alleen maar goed:muscle:

Reputatie 7
Badge +10

zeker, samen staan we sterk.

Badge

Hi Ebbe, wat leuk! Alle beetjes helpen! Zou je onze webshop er ook bij willen zetten? www.annacolours.nl 

Thanks! 

Hi Ebbe, leuk initiatief!

Zou je mijn webwinkel ook kunnen toevoegen s.v.p.? https://www.vechtstreekwijnen.nl 

Bij Vechtstreekwijnen.nl kan je eenvoudig vanuit je luie stoel heerlijke wijn selecteren, online bestellen en thuis laten bezorgen. In de gemeente Stichtse Vecht worden de wijnen met de eigen bezorgservice geleverd, in de rest van Nederland met flespakket van post.nl.

Alvast bedankt!

Reputatie 1

Wij zouden er ook graag bij staan onder gezondheid en veiligheid onze webshop is www.wandelstok-wandelstokken.nl

Reputatie 2
Badge +2

Hi Ebbe,
Wil je alsjeblieft onze webshop rallyadventureshop.nl ook in de lijst zetten.
Alvast bedankt!
Namens de Rally Adventure Shop
Dieni Folman

Reputatie 4
Badge +4

Hi Ebbe,

Heel graag mijn webshop http://www.missqlingerie.nl ook op jullie pagina. Mooi initiatief!

Saskia

Reputatie 2
Badge +2

Hi Ebbe, nog een poging…
Wil je alsjeblieft onze webwinkel https://www.rallyadventureshop.nl/ er bij zetten?
Alvast bedankt.

Reageer