News

Wij steunen onze ondernemers!

Toon eerste bericht

179 reacties

Heel fijn dat jullie tijdens deze periode de ondernemers steunen.

Wij zouden het ook fijn vinden om op de lijst te komen bij eten en drinken.

Wij maken het mogelijk om heerlijke sambals/chutneys/ overal in Nederland gratis te verzenden.

Heel fijn ook voor mensen met een beperking of ver uit de buurt van een toko.

kijk op www.jantje-peper.nl voor meer info

Veel sterkte allemaal tijdens de corona-virus.

Vriendelijke groeten,

Jantje Peper

Hoi Ebbe, ik had al op Insta en FB gereageerd, maar nu hier ook maar even. Ik wil er ook wel graag bij met mijn winkel. https://www.littleshoparoundthecorner.nl, ik pas het beste in Baby & Kids, denk ik. Groetjes, Karin

Hallo Ebbe,

Wat een geweldig idee! Mogen wij er ook bij?

Mijn dochter en ik hebben een webshop in mode-accessoires, we verkopen de merken iXXXi Jewelry, Bag2Bag (echte leren tassen), Biba, tassen en sjaals in verschillende prijsklasses.

Kortom, hebbedingetjes voor de dames!

Wij zijn te vinden op Bijoux-Presents.nl

Groetjes,

Kitty & Ilona

Ja, leuk! EMBRACED by Nathalie wil er ook graag bij. www.embracedbynathalie.nl 

Ik maak sieraden uit leer en suède en ik heb deze webshop nu 2 jaar. Normaliter verkoop ik mijn sieraden graag op markten en evenementen (al vrees ik dat er voor komende zomer een groot aantal markten wordt geannuleerd. Des te meer reden om meer traffic op mijn webshop te genereren via allerlei kanalen dus ook graag via jullie. :-)

Jullie krijgen het nog druk zie ik 🙂 Flink wat aanmeldingen

Groeten, Nathalie

Hoi Ebbe, wat een tijden. Ik ken veel mensen met een fysieke winkel waar het nu een stuk minder gaat maar ik heb gemerkt dat mensen op dit moment nog heel voorzichtig zijn met ook online bestellen als het om “ luxe”  goederen gaat.. 

Ik zou graag toegevoegd willen worden aan de mooie lijst van ondernemers. Een voordeel van de hele dag thuis zijn en geen afspraken verder hebben, mijn voorraad van handgemaakte gehaakte knuffels groeit met de dag! 

www.ollebolenmuis.nl

Fijn weekend alvast, blijf gezond en zorg voor elkaar!

Céline

Hoi Ebbe,

Top dit! Ik zou graag toegevoegd willen worden met

https://www.kleuroptafel.nl

en

https://www.yourcolorfullittlebag.com

Dank en goede gezondheid en business voor iedereen!

Titia Olieman

Hi het is gelukt hoor heb me aangemeld 😅

Wat een leuk initiatief, ik zou er ook graag tussen willen staan met mijn bedrijf😊

Ik verkoop gerestylde industriële / landelijke meubels

Wij bezorgen ook door heel Nederland en België 🤘

Bedankt alvast dan ga ik nu een paar leuke webwinkels bekijken 😁

#staysafe

Reputatie 7
Badge +16

Dat was even een werkje, maar alle shops die een like hebben gekregen (dat moet iedereen zijn) zijn toegevoegd op de pagina. Mocht je geen like hebben gekregen, en niet op de pagina staan? Stuur mij daneen bericht. 

Reputatie 7
Badge +16

@Antjetantje Lekker bezig:muscle:

Super dat jullie een mogelijkheid geven voor extra promotie! Merk wel dat mijn conversie behoorlijk is afgenomen door alle toestandendus alle extra aandacht is mooi meegenomen! 

Mijn webshop is www.iveandolive.nl

Lieve groet,

Mascha

Goedemiddag, 
Ik zou het leuk vinden als mijn webwinkel: www.betaalbaregeschenken.nl er ook bij kan staan. Hier vind U een groot assortiment (handgemaakte) geschenken voor iedere gelegenheid + een groot assortiment geurartikelen voor in huis.
Bij voor baat dank en groetjes,
Agnes van der Raaf

Hoi Ebbe,

Wat een super goed idee van jullie om de webshops te promoten en deze community op te richten.
Met de Sfeerfabriek geven wij diverse Workshops gerelateerd aan het interieur. Wij verkopen daarnaast allerlei creatieve materialen. We hopen door jullie actie een extra Boost te kunnen geven aan onze DIY pakketten en onze krijtverf.
www.sfeerfabriek.com

Groeten,

Patrick de Romijn

Hoi, wat een goed initiatief, ik kan wel een steuntje in mijn rug gebruiken.

Ik heb een fysieke winkel en een webwinkel, vooral de webwinkel zou ik graag willen promoten. Ik verkoop (bijna) alle producten van Annie Sloan ChalkPaint en daarnaast unieke en bijzondere woonaccessoires, cadeau’s en meubels; www.originalwood.nl

Dag Ebbe,

Het zou fijn zijn als mijn webwinkel er ook tussen zou staan: www.mevrouwsplinter.nl

Dank alvast!

Groet Anneke

Heel fijn dar jullie in deze tijd van crisis helpen met het promoten. Ik zou graag mijn webshop www.kreeplifemerchandise.nl

Hallo,
In deze corona-crisis heb ik mijn schoonheidssalon moeten sluiten.
Ik ben nu dus volledig afhankelijk van wat ik verdien via mijn webshop.
Alle steun is welkom.
Voor de beste kwaliteitsproducten voor je huid, ga je naar www.webshop-dermaclinicvlodrop.nl.
Graat tot ziens.

Nancy

Leuk!
Graag mijn winkeltje van feestvlaggen op deze lijst.
www.vanjeanne.nl 
Vlaggenlijnen voor elk feestje!

Hi wat een super goed idee! Ik wil graag vermeld worden met www.bryonly-webshop.nl

Dé webshop voor magische & spirituele cadeaus voor jezelf of voor een ander.

Alvast bedankt!

Het zou zo fijn zijn als dit ons een beetje gaat helpen in deze bizarre tijd. Alvast dank daarvoor!

Misschien moet ik ook vertellen wat ik in mijn winkel verkoop, dat zijn unieke sieraden. Een tijdje geleden heb ik het bamboekoraal ontdekt, gemaakt van de wortel van de bamboeplant. Rood geverfd en gelakt is het minstens zo mooi als het zwaar beschermde zeekoraal en het laat zich prachtig verwerken in combinatie met sterling zilver. Ik heb er halskettingen en armbanden van gemaakt met Tibetaanse kralen en turkoois.

Verder maak ik gebruik van gerecycled materiaal, kapotte kettingen uit de kringloopwinkel waar vaak nog zoveel moois aan zit. Ik vind ze vaak in buitenland maar ook veelal in het oosten van Nederland. Samen met mijn zoetwaterpareltjes zijn het soms juweeltjes geworden. Kom gauw kijken bij: www.mevrouwsplinter.nl 

Hi! 

Wat een mooi initiatief in deze tijd! Ook wij, www.miekinvorm.nl melden ons graag aan voor deze pagina om elkaar te helpen promoten!

MIEKinvorm ontwerpt producten met quotes & illustraties waar je blij van wordt, om kunt (glim)lachen of die je raken. Kaartjes die moeilijke dingen nét even wat makkelijker maken.  Quotes die je stuurt naar een ander, als hart onder de riem, om iets te vieren, of te laten weten dat je met iemand meeleeft.

Unieke, creatieve, leuk ingepakte kadootjes voor de juf/meester, een mama to be of gewoon voor iemand die je graag een kadootje wilt sturen. 

Heel veel succes! 

Alvast bedankt!

Annemiek & Nique 

Hai Ebbe,

Wat tof dit! Mijn moeder en ik hebben samen een webwinkel voor vintage woondeco en sieraden.

De verse aanvoer is nu wat minder maar er staat nog genoeg leuks op de site.  

Mogen wij er ook bij in de categorie wonen? 

https://www.borgholst.nl 

Groetjes,

Borg en Holst

Hoi, 

Wat leuk dat jullie dit willen doen.

Ik zou graag de website www.bodyglitter.nl er op hebben staan. We verkopen tijdelijke lichaamsdecoratie. Op dit moment kun je dat niet gebruiken om op andere mensen te zetten en heel veel van mijn klanten zitten ook in de problemen omdat ze geen evenementen meer mogen draaien met schminken en glittertattoos zetten. Maar mensen thuis kunnen het wel op hun eigen gezin doen en zo toch de kinderen en volwassenen laten schitteren in de lentezon met prachtige glitters of zelf geschminkte gezichtjes.

Alvast bedankt.
Chris Meerburg

Badge +1

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

:v: Ebbe

Hallo Ebbe,

mooi initiatief dat dit jullie willen doen! Mag mijn webwinkel www.natuurlijkpuur.info ook op de pagina? Dat zou ik erg waarderen! Dank je wel!

Hartelijke groet,

Petra Muller

M. 0628639125

Beste Ebbe,

Wat een sympahtiek idee van jullie!

Graag melden wij onze website aan.

www.elandenvanderhelst.nl

Wij zijn actief in de sectoren mode&beauty en wonen.

Dank je wel!

Groet, Bas.

Badge +1

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

:v: Ebbe

Hallo Ebbe,

mooi initiatief dat dit jullie willen doen! Mag mijn webwinkel www.natuurlijkpuur.info ook op de pagina? Dat zou ik erg waarderen! Dank je wel!

Natuurlijk Puur biedt natuurlijke voeding voor dieren, plant en bodem.

Hartelijke groet,

Petra Muller

M. 0628639125

Reageer