News

Wij steunen onze ondernemers!

Toon eerste bericht

179 reacties

Badge

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

:v: Ebbe

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

Hi Ebbe,

Zou je Zhen Zhu ook kunnen plaatsen in deze rubriek?
Zhen Zhu is een webshop voor sieraden van zoetwaterparels.

Angelique

Hoi, daar doe ik ook graag aan mee met mijn webshop. Ik heb allemaal sieraden klaarliggen voor markten, maar die gaan helaas allemaal niet door. Mijn webshop is www.mejeweled.nl

Groeten, Jeannette 

Wat fijn en nodig! 

Graag wil ik hier op staan nu er in mijn fysieke winkel weinig tot niks gebeurt.

Mag ik ook vragen wie deze lijst ziet? Alleen mijnwebwinkel mensen of de consument? 

fijne groet,

Natascha 

Wat fijn en nodig! 

Graag wil ik hier op staan nu er in mijn fysieke winkel weinig tot niks gebeurt.

Mag ik ook vragen wie deze lijst ziet? Alleen mijnwebwinkel mensen of de consument? 
www.whatsinabag.nl

fijne groet,

Natascha 

Wat fijn en nodig! 

https://www.whatsinabag.nl

fijne groet,

Natascha 

Dankjewel voor dit leuke initiatief!

Ook wij willen graag een plekje krijgen in het rijtje 😉!

We bieden op www.feestineendoosje.be  leuke, gepersonaliseerde cadeautjes aan voor ELKE gelegenheid! 
Je kan in deze “blijf in uw kot” tijden ook rechtstreeks laten versturen naar de persoon voor wie je het cadeautje koopt! Ideaal om toch een beetje aanwezig te zijn op die belangrijke momenten!

Of op zoek naar leuke doopsuiker hebbedingetjes? Of toch dat (uitgestelde) communie of lentefeest verder plannen? Je hoeft er de deur niet voor uit!

Groetjes!
Brenda - Feest in een doosje

Wat en mooi idee!♥

We do have a lovely shop for handdyed wool. We are located very near the german border in Vaals.  We offer any kinds of yarns for knitting, weaving and crochet.
All handdyed with lots of love.

We usually generate a lot of our sales with Yarn Festivals all over the world.

They all have been cancelled due to Corona Crisis. We´ve already invested in those festivals and are suffering from retailers cancelling their wholesale orders (cause the had to close their shops too ) too.

We do have a stocked online shop as well
and
www.uschitita.com
would love to be on that list too.

We have to support each other and get through this together.

Stay strong and safe, everyone.♥

Steffi and Juergen

Hartstikke fijn dit initiatief! Onze webwinkel moet zorgen voor brood op de plank. Wij worden heel graag genoemd onder de rubriek Eten & drinken www.kaviaarshop.nl Wij hebben nu fantastische aanbiedingen in de MAANDACTIE.

Mijn dochter runt ook een mijnwebwinkel en ziet ook graag deze op de website onder Mode & Beauty www.hangyourbag.nl

Bij voorbaat hartelijk dank!

Groet,

John

Wat een leuk initiatief! 

Al jaren actief met www.beschermjehanden.nl  en zou het leuk vinden als we een vermelding krijgen! We leveren professionele (werki)handschoenen. Op dit moment wel heel actueel om jezelf goed te beschermen… zo is er nu veel vraag naar de doosjes wegwerphandschoenen van nitrile, zonder poeder én zonder weekmakers om maar zo min mogelijk last te krijgen van je huid.

Blijf gezond allemaal!

Beste Ebbe,

Wat een super idee! Voor EchtMiek (https://echtmiekshop.myonline.store/) heb ik geen fysieke winkel en ik maak tot nu toe gebruik van de gratis webwinkel. Ik hoop dat dat ook geldt?

Groet Annemieke

Goedemiddag,

Wat een supergoed en warm initiatief! Wij hebben helaas ook de fysieke winkel in Genemuiden moeten sluiten. Maar gelukkig nu gestart met een webshop waar de mooiste landelijke woonaccessoires te vinden zijn. Het zou heel fijn zijn als www.robuustwoonaccessoires.nl toegevoegd word aan de lijst.

Alvast bedankt. 

Groetjes Henrike

Wat een super initiatief! Via mijn webwinkel verkoop ik handgemaakte artikelen en artikelen om zelf aan de slag te gaan met naald en draad via www.jalobra.nl.

Groeten,

Netty

Super initiatief! Ik moet het vooral hebben van de verkopen op de fairs en markten…

Ik verkoop kinderkleding via www.kidsmodeenzo.nl

Groet Harmke

Reputatie 2
Badge

Hallo Ebbe en alle anderen,

Wat een mooi initiatief en ik neem graag deel aan deze actie.

Voor mij ook een lastige tijd, ik haal al mijn producten uit India en heb een eigen kledinglijn die geproduceerd wordt, onder zeer goede omstandigheden, in India. Door de Lockdown zijn alle ateliers dicht en niemand weet hoelang dit nog gaat duren…

Maar voorlopig heb ik nog voorraad! www.the-twosisters.nl

Heel erg bedankt!

Lieve groetjes,

Ingrid Reuvers

Wat een leuke actie, Zouden jullie www.Piboli.nl er ook bij willen zetten aub.

Piboli is een webshop met mode ( ook de grotere maten) en  accessoires. Van sieraden, schoenen, slippers tot woonaccessoires.

Alvast bedankt

Wat een super idee van jullie! Zouden jullie mijn webshop ook willen toevoegen?
www.dekleineauto.nl webshop met stoere en leuke kinderkamer accessoires voor jongens
Alvast bedankt! 

Samen Sterk! :muscle:

Groetjes, 
Jolanda

Wat een goed idee van jullie. Ik heb twee webwinkels bij jullie, allebei Hobby webshops, zouden jullie deze willen vermelden?

het zijn:

www.cottonandcandles.com

en

www.okariconceptstore.com

groetjes Claudia

Reputatie 7
Badge +16

Woow wat een reacties, heel tof! Blij dat we toch iets kunnen terugdoen. Ik ga na de lunch wat uren blokken om al jullie shops op de pagina te plaatsen! 

Wat een supergoed initiatief. Ik ondersteun graag de kleine ondernemers en daarnaast is het ook nog eens heel erg leuk om te zien hoe iedereen zijn website heeft ingericht bij MWW. Top! 

Nieuwsgierig naar mijn website www.bohoexclusive.com 

Hi Ebbe,

Wat een leuke actie!

mag mijn website er ook bij?

www.crystalsandherbs.nl

Wij verkopen Homemade Edelsteen gerelateerde producten als Edelsteen thee en Edelsteen zeep. En we hebben een speciale "Mos-Agaat & Aquamarijn: Vitaliteit & Infectie” thee die de weerstand ondersteund, om cadeau te geven aan iemand (of jezelf) die je veel gezondheid toewenst in deze rare tijd.

Groetjes,

Daisy

Hallo Ebbe,

Wat een goed idee! Wij verkopen een breed assortiment verrassende wijnen uit de zuidelijke helft van Spanje. Je kunt ze al bestellen vanaf 3 flessen en dat kunnen 3 verschillende zijn. Zou je Granada Wijnen ook willen toevoegen? Dank alvast!

Dick

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Erbe,

Wat een fantastisch initiatief! Ik verkoop wol en garens, haakpakketten, patronen (boeken) en meer op het gebied van handwerken. Zou je www.rm-style.nl ook kunnen toevoegen? Dank alvast

Renate

Reputatie 2
Badge +3

Wat leuk! Ook mijn webshop met woonaccessoires en eigen label kaarsen mag er wel tussen als dat kan?

www.bijdetoesebol.nl

Leve de lijst ! Even op bezoek bij de collega’s. En het is altijd leuk om te zien hoe andere webshops hun winkel met Mijnwebwinkel bouwen en inrichten!
Fijn dat jullie steeds nieuwe dingen verzinnen …

Wij zouden het erg leuk vinden om onder Mode & Beauty vermeld te worden met de

www.Buikdanswinkel-webshop.nl

Thanks, Groetjes uit de Buikdanwinkel in Amsterdam, Shaheen

Reputatie 1
Badge +1

Wat een leuk idee.

Ik zou het heel fijn vinden om ook deel te nemen.
Sinds de crisis is de verkoop flink afgenomen, dit komt door het assortiment dat ik aanbied (uitdeelcadeautjes). Er worden nu geen kinderfeestjes gegeven en trakteren op school is nu ook niet aan de orde.
Maar op dit moment is een uitdeelcadeautje ook heel leuk om te geven als beloning of lief gebaar.

Mijn webshop is : www.brickntoysshop.nl

Reageer