News

Wij steunen onze ondernemers!

Toon eerste bericht

179 reacties

Wat leuk!

Wij, www.hetbieteltje.nl , hebben al sinds 2003 een webshop, sinds vorig jaar via mijnwebwinkel, bevalt prima.

Ons assortiment bestaat uit oa kinderkleding, houten speelgoed, tassen voor klein en groot en puzzels.

Naast de webshop staan we zo’n 50 dagen per jaar op mooie landelijke fairs in het Noorden van Nederland. 

Keep safe in deze bizarre tijden. 

Jolanda 

Hallo Ebbe,

ook ik kan de extra steun voor mn webwinkel goed gebruiken. 
Op mijn webshop verkoop ik rompers met de opdruk born in 2020. Nu we niet meer naar een fysieke winkel kunnen, maar babietjes nog volop worden geboren kunnen mensen deze romper kopen en ingepakt naar de pasgeworden ouders sturen. 
www.bornin2020.nl 

groetjes van Texel

Marjan

Hoi !

Zou ook graag op de pagina komen.

Heel erg bedankt :relaxed:

https://www.diermodel.nl

Groetjes Bram 

Super dat jullie dit als extra duwtje in de rug aanbieden! Graag doe ik er ook aan mee. winkelnaam: www.byjou.nl.

Verkoop van kinder, volwassen en heren Happy Socks en ondergoed, tassen en overige mode accesoires!

Groetjes en uiteraard, iedereen heel veel succes in deze bizarre periode!

Mooi initiatief ! :heart_eyes:

Wij ZHON Zorgwinkel uit Best, www.zhon.nl , waren al een tijd bezig online, maar willen graag gebruik maken van deze Boost !

Wij zijn op dit moment de grootste aanbieder in hulpmiddelen van Nederland en we willen dit verder uitbreiden :grin:

Wij wensen iedereen veel succes komende maanden. (We zullen het nodig hebben)

Kom gerust langs want onze fysieke winkel is uiteraard ook de gehele week op normale openingstijden open.

Take care !

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

:v: Ebbe

Beste Ebbe, super fijn als je wonenbijliset wil promoten op de pagina!

alvast bedankt en voor iedereen en blijf gezond🍀🍀

groetjes Liset

wonen bij Liset 

Wat fijn dat jullie extra aandacht genereren boor de shops. Mijn studio focust zich op circulair porselein en we ontwikkelen naast veel producten voor consumenten ook hoge kwaliteit porselein servies voor restaurants, dat is nu stil gevallen door de crisis. Daarnaast hebben we wel een mooie oplossing voor alle thuiswerkers, de Lamp&Socket, een flexibel stopcontact die je interieur verrijkt en perfect is om op je werkplek je laptop of telefoon op te laden. We hopen met wat extra aandacht de studio draaiend te houden en bedrijven en mensen thuis van mooie interieur producten te kunnen blijven voorzien.

Beste Ebbe,

super dat jullie de webwinkels willen steunen in deze tijd.

alvast bedankt dat jullie Wonen bij Liset promoten op jullie pagina.

Voor iedereen blijf gezond!!

groetjes Liset

Wonen bij Liset 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Ebbe, 

Graag zou ik ook op de lijst vernoemd willen worden met www.4kids-4crea.nl wij doen voornamelijk kinderfeestjes met knutsel workshops en schminken en glitter tattoos .  Maar gelukkig verkopen daarnaast ook alles om lekker met kinderen te knutselen. Dus van zandtekeningen (kleurplaten die je inkleurt met zand) foam clay, Diamond Paint, Pixel, mdf figuren, spaarpotten en glitter tattoos 

Normaal staan we inderdaad ook op beurzen, markten en grote evenementen zoals Dutch Comic Con, maar alles ligt plat natuurlijk. Dus hopen we met de verkoop uit de webshop nog wat inkomsten te krijgen en onze voorraad die we voor de beurzen hadden ingekocht kwijt te raken. 

Alvast bedankt

Natasja 

Mooie opzet!

Wij maken standaard en maatwerk producten van hout en metaal. Men kan niet naar de showroom komen en wij kunnen bij de klant ook beter niet langs gaan om alles te bespreken. Hierdoor zouden wij graag onze webshop gepromoot zien onder Wonen. Wij leveren overigens normaal ook aan winkels welke gesloten zijn. www.vanalleshoutshop.nl

Met vriendelijke groet...

Reputatie 5
Badge +6

Hai Ebbe,

Leuk en goed die lijst!
Bij Hobby & Vrije tijd past nog heel goed mijn webwinkel:
www.deviltwinkel.nl
En bij Baby & Kind mijn andere winkel:
www.doejij.nl (verkoop van handgemaakte naamslingers)

Leuk als ze worden toegevoegd!

Vriendelijke groet,
Kirsten Balkenende

Badge

Goedemorgen!

Ik wil ook graag toegevoegd worden aan de lijst.

Ik verkoop voedingssupplementen online via www.shapecare.nl en geef online begeleiding aan mensen die willen afvallen.

groetjes,

Karin Klaver

Wat een goed idee! Ik zou daar graag tussen willen staan met mijn webshop: https://www.babytuttelz.nl

Groetjes, Denise

16 maart 2020, een dag die ik niet snel zal vergeten. Door de RIVM richtlijnen heb ook ik mjjn praktijk moeten sluiten.
Sport- en ontspanningsmassage én figuurcorrigerende behandelingen lukken niet op 1,5 meter afstand helaas. 

Wat wél lukt is thuis zorgen dat je gezond blijft en vooral ook niet kilo’s aankomt! Versterk je weerstand met de health supplementen uit mijn webshop.
Bovendien: Voordat je het weet mogen we vast weer naar buiten en is het mooi weer😀

zorg dat jij direct lekker je favoriete zomerkleding aan kunt door nu te starten met mijn producten!
Afvallen en slank blijven, anti-cellulite kuren die je juist geweldig thuis kunt doen!, detox, spijsvertering- en vochtafdrijvingssupplementen. Kortom: nu bestellen is fysiek top door deze Corona crisis komen💪
www.stepstones-slank-gezond.nl

stay safe and healthy! Groet, Stefanie

Hoi Ebbe,

Wat een leuk idee! Ik zou het leuk vinden als onze site ook genoemd wordt :-)
Nu alle kids thuis zijn lijkt er extra behoefte te zijn aan een beetje structuur en dat bieden wij met onze planborden met super toffe magneetjes! 

Alvast bedankt en sterkte ook voor jullie in deze bijzondere tijd!

Groetjes, Vanessa 
www.olifantastisch.nl

Hoi Ebbe, 

Wat een goed initiatief, toch best bizar om net in deze tijd startende ondernemer te zijn!

Zou je mijn webshop erbij willen vermelden? 

Tweedehands kinderkleding webshop voor jongens en meisjes 

Inbreng & verkoop  van HIPPE merkjes 

www.hipbykim.com

Groetjes,

Kim Molenaar

Het zijn bizarre tijden. Vooral voor webshophouders die een fysieke winkel hebben of die afhankelijk zijn van markten en events. Hierdoor zijn wij gestart met het promoten van jullie webshops.

Er is een pagina gemaakt waar we webshops van jullie op plaatsen. Wil jij jouw webshop hier ook tussen hebben staan? Laat een reactie achter op dit topic, dan zorg ik ervoor dat je jouw shop terugvindt op deze pagina. 

:v: Ebbe

Beste Ebbe, super fijn als je wonenbijliset wil promoten op de pagina!

alvast bedankt en voor iedereen en blijf gezond🍀🍀

groetjes Liset

wonen bij Liset 

Zou mooi zijn als wij daar bij kunnen komen te staan

Hoi,

wat fijn. Graag bij baby en kind https://www.kraamstartbox.nl en kijken of de aanwas weer kan stijgen.

dank!

Hi, we zijn heel blij met dit initiatief extra promotie is altijd welkom.

Onze webwinkel is https://www.studio-circus.nl/ en wij verkopen leuke kaartjes en posters met positieve boodschappen.

Dank,

Leonie

Reputatie 5
Badge +7

Hallo Ebbe,

Wij zouden het ook leuk vinden als we erop mogen staan.

Wij verkopen onderdelen voor het maken van sieraden. www.humiezbeads.nl

Reputatie 1
Badge

Mag Kwokshop.nl er ook tussen? Mijn foto staat er al wel tussen bovenaan (ik ben dat blije ei met die Facebook duim) :-)

Ik zie alleen niet echt een kopje waar wij onder passen, zelf zou ik “cadeau-artikelen” een mooie categorie vinden. 

Wat leuk! Ik zou graag www.in2chieq.nl ook willen aanmelden voor de pagina. 

Ik verkoop balletpakjes, turnpakjes en mooie jurken voor meisjes! Merendeels online, maar ook fysiek vanuit mijn kantoor.

Hartelijke groeten Xandra

Goede morgen!

Wat een top initiatief! Zou mijn webshop www.doordaantje.nl er ook bij mogen?

Groet,  Daniëlle

Ik ben Ramona Sinds april 2012 run in webwinkel. Happy Girlz..Alles is deze webwinkel is handgemaakt voor meisjes..

ook ik zou het erg vinden als Happy Girlz erbij mag komen te staan 

gr Ramona

www.happygirlz.nl

Hai goedemorgen,

Wat een bizarre tijden! En dan helemaal om een eigen webshop op te bouwen.…

Hoe leuk ik het ook vind; met enthousiasme alleen hou je het niet draaiende!

Zou www.lasninas-lifestyle.com er ook bij mogen? 

Jullie zijn toppers!

Liefs Laura 

Reageer