Wie wilt er met mij een podcast opnemen?

• 5 February 2021
  • 7 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Eind 2020 heb ik samen met Rianne van @Nanaas een podcast opgenomen. Hierin spraken we over het vormgeven van je webwinkel. Rianne gaf tips over fotografie, kleurgebruik en design. Deze podcast is in totaal 490 keer beluisterd:astonished:

Ik ben nu op zoek naar andere Mijnwebwinkel gebruikers die het leuk vinden om een podcast op te nemen. Laat in een reactie of een dm weten dat je geïnteresseerd bent. Dan neem ik contact met je op:v:

Om je een beeld te geven over het soort onderwerpen we kunnen praten, geef ik je hieronder wat voorbeelden. 

• Je bent door/tijdens de corona crisis een webshop gestart. Jouw ervaring kan anderen helpen/inspireren:raised_hands:
  • Je opereert met je webwinkel Internationaal. Jouw tips kunnen mede winkeliers helpen om ook die stap te zetten:muscle:
  • Je doet (binnenkort) mee aan een wedstrijd of iets dergelijks :trophy:
  • Je hebt gewoon een te gekke webshop :sunglasses:

De podcast wordt digitaal opgenomen. Uiteraard krijgt jouw shop de nodige exposure via onze verschillende kanalen.

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Groet en een fijn weekend!
Ebbe

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb wel interesse.

Reputatie 7
Badge +16

Cool @Jacqueline! Ik neem woensdag contact met je op (ben nog een paar dagen vrij).

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +2

Beste Ebbe,

Ik heb ook interesse!

Reputatie 7
Badge +11

@Ebbe  Heb je voor mij ook nog een onderwerp ? Dan wil ik ook wel een keer met je een podcast over powerfulproducts.nl opnemen.

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe  Heb je voor mij ook nog een onderwerp ? Dan wil ik ook wel een keer met je een podcast over powerfulproducts.nl opnemen.

Zeker Robert! Lijkt me leuk

Reputatie 7
Badge +11

Zeker Robert! Lijkt me leuk

Laat maar weten wanneer en waarover.

Ik heb wel interesse:hand_splayed:

Reageer