Webshop en backoffice uit de lucht???

• 19 March 2022
  • 15 reacties
  • 245 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Net werkte het nog en nu krijg ik deze foutmelding!!! 

Meer mensen met dit probleem?

@Ebbe kan dit zo snel mogelijk gefixt worden? 

*update: het lijkt af en toe weer te werken. Maar niet helemaal zoals het wezen moet.

15 reacties

Net werkte het nog en nu krijg ik deze foutmelding!!! 

Meer mensen met dit probleem?

@Ebbe kan dit zo snel mogelijk gefixt worden? 

*** het lijkt weer te werken 

Hier helaas ook.. een klant wees mij er op. Gaat weer lekker. :( 

Reputatie 3
Badge +3

Reputatie 7
Badge +9

Bij mij is die gewoon online 

Reputatie 6
Badge +8

Gelukkig was het maar tijdelijk. De hele morgen al best traag, één artikel tot 3x toe moeten toevoegen - opslaan lukte niet. Kassa-app haperde ook bij het afronden, maar … alles draait weer #12:53

Reputatie 4
Badge +5

Hier draait het ook weer, maar wel langzaam.

Reputatie 6
Badge +8

Zelfs zo langzaam, dat de kassa-app niet snel reageert op de scanner. Handmatig zoeken we de artikelen om zo de klant verder te helpen. Klant is de deur uit en bij de volgende klant verschijnen ineens de gescande artikelen van de vorige klant in 8-voud in de kassa :hushed:

Reputatie 1
Badge

Een traag kassasysteem en niet of traag reageren van de scanner hadden we zaterdag ook, ik dacht dat het internet bij ons lag;)

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag!

Afgelopen zaterdag hebben we inderdaad te maken gehad met een verstoring. Hier hebben we via de statuspagina over gecommuniceerd. 

Reputatie 4
Badge +5

Normaal krijg ik een mail van de statuspagina als er iets even niet werkt. Zaterdag niet gehad.

Reputatie 6
Badge +7

ik heb het storingsmailtje inderdaad ook niet ontvangen maar die krijg ik wel vaker niet de laatste tijd.

Reputatie 6
Badge +8

Goedemiddag!

Afgelopen zaterdag hebben we inderdaad te maken gehad met een verstoring. Hier hebben we via de statuspagina over gecommuniceerd. 

Daar was zaterdagmorgen echt nog niets over te lezen.. :kissing_closed_eyes:

Reputatie 4
Badge +4

Zojuist hadden we meerdere malen dezelfde problemen, nu een paar minuten lijkt alles weer te werken. Lijkt me toch wel raadzaam om dit even dieper uit te zoeken want dit ge… elke keer (in het weekend) is niet ok. Een keertje kan maar dit gaat bijna structureel worden zo.

Reputatie 7
Badge +9

Ik was ook net lekker bezig. En toen was het ook ineens stil aan de overkant

Reputatie 5
Badge +5

Dan heb ik deze keer mazzel gehad. Ik ben al de hele dag artikelen aan het invoeren maar ik heb niets gemerkt.

Reputatie 7
Badge +9

Het was ook maar 5min uit de lucht ofzo

Reageer