Sinds VISMA in mjnwebwinkel zit loopt die nu al weer voor de 3e keer zker vast. Vadaag ook weer. Dit kost me allVoor dit jaar 2023 of even ervoor lipe het altijs als een trein bij jullie.Waarom gaat het zo vaakfout de laatste tijd?
Sinds VISMA in mjnwebwinkel zit loopt die nu al weer voor de 3e keer zker vast. Vadaag ook weer. Dit kost me allVoor dit jaar 2023 of even ervoor lipe het altijs als een trein bij jullie.Waarom gaat het zo vaakfout de laatste tijd?
Ja we zitten zeker niet bij de kopgroep op het moment.
Het beheer ligt er op dit moment uit, verder heb ik geen vastloop ervaring. Ik denk dan maar dat ze in ieder geval bezig zijn het een en ander beter te maken.
Is wel opvallend dat het vaker gebeurd. Gelukkig voor nu alleen beheer en was het redelijk snel opgelost. Maar wij waren er al bang voor. Hebben ook geregeld problemen met Visma vanuit Huub zijn werk. Eerste wat hij zei toen we hoorde dat mww in zee ging met Visma was ojee als dat maar beter gaat.
"Binnen een paar jaar zijn er digitale artificial intelligence it-ers die alles oplossen en in soepele banen leiden. Het is een kwestie van afwachten. We gaan versteld staan van alles wat ons te wachten staat. Het is niet meer te stoppen"
Gisteren was er inderdaad een storing waardoor je niet kon inloggen in de beheeromgeving. Dit is super vervelend natuurlijk. Echter heeft Visma hier niks mee te maken. We zijn nog steeds Mijnwebwinkel, zoals de afgelopen 16 jaar, maar dan met een andere eigenaar. In de werkwijze of iets dergelijks is niks gewijzigd.
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.