Update: Instagram Feed

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2778 reacties

Een wens van vele van jullie is het plaatsen van een Instagram Feed. Dat is vanaf vandaag mogelijk:tada:

Met behulp van SnapWidget toon jij je Instagram post op elke willekeurige pagina in je shop. Je hoeft dus niet meer zelf handmatig de afbeeldingen aan te passen, dat gaat allemaal automatisch:sunglasses: SnapWidget biedt meerdere opties. Een gratis of een betaald account. Je kunt op hun site kijken welk pakket het beste bij jou past. 

Hoe stel je het in?

Op onze website hebben we een handleiding geplaatst, deze vind je hier. Heb je liever een instructievideo? Laat het mij dan weten, dan ga ik die voor jullie maken. 

Lukt het je niet om de Instagram feed zelf te installeren? Voor slechts €32,50 stellen wij 'm voor je in. Neem hiervoor contact op met support :point_right:info@mijnwebwinkel.nl

Deel je shop

Ik ben natuurlijk benieuwd hoe de widget er in jullie shop uitziet. Heb jij de widget in je shop geplaatst? Deel je shop dan in een reactie zodat we deze allemaal kunnen bekijken en wie weet kunnen delen:wink:

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb 'm zojuist geplaatst, wel nog de gratis versie - ik wil het nog even uittesten. :blush:  https://www.nanaas.nl/

Omdat ik een gratis versie heb, worden de afbeeldingen ook naast elkaar getoond nog op mobiel, waardoor het wat klein is. En nadeel is dat het doorlinkt naar SnapWidget, in plaats van automatisch naar je Instagramaccount. Dat verhelp je door een betaald abonnement te nemen.:wink:

Wel heel blij met deze optie! Wordt het toch dynamischer van. :blush:

Reputatie 6
Badge +7

Ik zie alleen maar betaalde versies?

Reputatie 2
Badge +4

In mijn shop heb ik de gratis versie (yesforyou.nl)

Ik vind het een leuke aanvulling!

Reputatie 6
Badge +7

In mijn shop heb ik de gratis versie (yesforyou.nl)

Ik vind het een leuke aanvulling!

Ik zal er wel heel erg overheen kijken maar ik kan echt alleen betaalde versies vinden.

Reputatie 2
Badge +4

https://snapwidget.com/widgets

Je ziet zowel FREE als PRO staan. Ik heb gekozen voor Instagram scrolling (maar dat is net wat je wilt). Thumbnail size op 350 | Columns 3.

Kom je zo verder? 

Reputatie 6
Badge +7

https://snapwidget.com/widgets

Je ziet zowel FREE als PRO staan. Ik heb gekozen voor Instagram scrolling (maar dat is net wat je wilt). Thumbnail size op 350 | Columns 3.

Kom je zo verder? 

Als ik dit volg kom ik steeds weer hier uit. Daar staat geen gratis optie bij.

Ik heb free en scrolling gekozen.

Reputatie 2
Badge +4

Vreemd zeg. Ik kan op dashboard kiezen voor 'create new widget'. Klopt je url wel verder? Subscribe is niet de bedoeling in ieder geval.

Heb je al een account bij snapwidget?

Reputatie 6
Badge +7

Ja ik heb een account aangemaakt en elke keer als ik klik op create widget krijg ik dit scherm

Reputatie 6
Badge +7

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan in mijn account kiezen bij het maken van een nieuwe widget voor een ‘Free’ optie, dus ik krijg geen betaallink verder… :thinking:  Kun je niet ergens in de kleine lettertjes op ‘Verder zonder abonnement’ ofzo drukken @Jacqueline

Reputatie 6
Badge +7

@Nanaas nee helaas. Ik start met get a free widget zoals de afbeelding in het begin. En dan ineens moet ik betalen en is het alleen een free trial voor 14 dagen.

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaasnee helaas. Ik start met get a free widget zoals de afbeelding in het begin. En dan ineens moet ik betalen en is het alleen een free trial voor 14 dagen.

Wat gek! Ik heb me aangemeld met mijn Facebookaccount. Misschien maakt dat nog verschil?

Reputatie 7
Badge +16

@Jacqueline Zie jij onder de dropdown om een betaald pakket te kiezen niet staan dat je door kunt met het gratis pakket? Zie screenshot hieronder. 

Reputatie 6
Badge +7

Oeps, ja! Totaal overheen gekeken. Dat soort dingen moet je ook niet doen als het laat is en je moe bent… Ik ga het straks opnieuw proberen. Nu nog ff te druk.

Reputatie 2
Badge +2

Alles exact gedaan zoals in de V&A...doet het niet 😞 echt jammer!

@Ebbe , kun jij toevallig zien waar dit aan ligt?

Groeten

Reputatie 2
Badge +2

Hi! Wij hebben alles (tot driemaal toe) exact zo gedaan als in het artikel beschreven. Helaas...geen resultaat. Alleen het tekstje [instagram-feed] op onze homepage. Hebben meer mensen dit? En hoe hebben jullie dit verholpen?

Hartstikke bedankt voor jullie reactie alvast!

Reputatie 7
Badge +9

Hi! Wij hebben alles (tot driemaal toe) exact zo gedaan als in het artikel beschreven. Helaas...geen resultaat. Alleen het tekstje [instagram-feed] op onze homepage. Hebben meer mensen dit? En hoe hebben jullie dit verholpen?

Hartstikke bedankt voor jullie reactie alvast!

Staat alles juist in je Google Tagmanager? Waar ik me op verkeek is dat ik een code bij Mijnwebwinkel moest kopiëren en maar een fragment van SnapWidget. Daar ging ik bijna mee de mist in. :wink:

Reputatie 2
Badge +2

Hi Nanaas, ja dat hebben we alle keren netjes gedaan!

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb ook problemen met de instagram . Alles staat ik in snapwidget en tag manager. Volgens mis het koppelen van de container in MWW. Deze is blanco . Zie foto’s 

iemand nog tips? 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ook problemen met de instagram . Alles staat ik in snapwidget en tag manager. Volgens mis het koppelen van de container in MWW. Deze is blanco . Zie foto’s 

iemand nog tips? 

@elleng05 Als je het vinkje aanzet bij ‘Maak gebruik van...’ krijg je dan een container te zien?

Reputatie 1
Badge +2

iemand nog tips? 

@elleng05 Als je het vinkje aanzet bij ‘Maak gebruik van...’ krijg je dan een container te zien?

Hi Rianne,

ik had het vinkje al  aangezet en opgeslagen . Ik zie geen container verschijnen , dus ergens mis een koppeling. Jij gaf aan dat je de MWW code nog ergens hebt moeten ingeven. Ik heb dit ook nergens ingevoerd. Kan je aangeven waar jij dit gedaan hebt? Gr Ellen 

Reputatie 7
Badge +9

@elleng05 De code die je dient te gebruiken staat onder ‘Stap 2’ (je dient een code van MWW aan te vullen met een code van Snapwidget): 
https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-voeg-ik-een-instagram-feed-toe-aan-mijn-webshop

En wanneer je iets hebt toegevoegd dien je het binnen Tagmanager ook te publiceren, anders komt het niet op je website. Als je binnen Tagmanager het account voor Wijnhoeve Heeze ook hebt aangemaakt, dan zou de container er bij moeten komen te staan.

Reputatie 1
Badge +2

@elleng05 De code die je dient te gebruiken staat onder ‘Stap 2’ (je dient een code van MWW aan te vullen met een code van Snapwidget): 
https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-voeg-ik-een-instagram-feed-toe-aan-mijn-webshop

En wanneer je iets hebt toegevoegd dien je het binnen Tagmanager ook te publiceren, anders komt het niet op je website. Als je binnen Tagmanager het account voor Wijnhoeve Heeze ook hebt aangemaakt, dan zou de container er bij moeten komen te staan.

Hi Rianne, Stap 2 heb ik idd ookal gedaan. Had ik de HTML google tag manager code nog moeten kopieren op iedere pagina of wordt dit automatisch gedaan in MWW? ik heb wel deze melding dat ik ben verbonden. grt

Google Tag Manager

Google account

Verbonden met het Google account van Wijnhoeve Heeze <info@wijnhoeveheeze.nl>
Verbinding verbreken

Reputatie 7
Badge +9

Hi Rianne, Stap 2 heb ik idd ookal gedaan. Had ik de HTML google tag manager code nog moeten kopieren op iedere pagina of wordt dit automatisch gedaan in MWW? ik heb wel deze melding dat ik ben verbonden. grt

Google Tag Manager

Google account

Verbonden met het Google account van Wijnhoeve Heeze <info@wijnhoeveheeze.nl>
Verbinding verbreken

Je hoeft zelf niets te kopiëren bij je pagina's, als je e.e.a. hebt gepubliceerd in je Tag Manager, en je shop is verbonden met het account en de juiste container, dan zou het moeten werken! Zo niet, dan zou ik even contact opnemen met de support afdeling van MWW, wie weet kunnen zij even meekijken in je systeem.

Reputatie 4
Badge +6

Kun je de instagram widget ook centreren? Nu staat het links uitgelijnd?

Reageer