Hi allemaal,
Er zijn er twee wijzigingen aan de community doorgevoerd. Dit is gedaan naar aanleiding van ontvangen feedback. Ik licht ze aanpassingen hieronder uit👇
- Homepagina:
De homepagina van de community ziet er wat anders uit. Van meerdere klanten heb ik ontvangen dat zij niet zo goed weten waar ze moeten zijn voor antwoorden. Ik heb bovenaan de homepagina nu de vier meest gebruikte onderdelen van onze diensten geplaatst. Dit is uiteraard deze community, onze vraag en antwoordpagina, blogpagina en onze feedbackpagina. Onderaan de pagina zie je nog steeds welke vragen/discussie er zijn gestart, maar dat zie je ook als je op het blok ‘community’ klikt. Hopelijk komen jullie beter op de plek waar je naar op zoek bent. Uiteraard blijf ik dit monitoren en mocht je hierover andere/betere ideeën hebben dan hoor ik dit graag. - Privé categorie
Een andere die vaker terugkomt is het feit dat de community openbaar is en dus ook vindbaar is via Google. Er zijn zeker situatie te bedenken waar dit niet wenselijk is. Mocht een topic willen starten waarvoor je liever niet hebt dat dit voor de buitenwereld zichtbaar is, doe dat dan in de speciale categorie ‘gesloten categorie voor vragen, opmerkingen en feedback’.
Tot zover de aanpassingen aan de community. Mocht je hierover vragen hebben, dan nodig ik je uit om de feedback met mij te delen.
Groet,