Uitnodiging om als eerste het nieuwe menu te gebruiken

• 19 October 2021
  • 43 reacties
  • 529 Bekeken

Toon eerste bericht

43 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Oei het is weer weer even wennen. Zo zie je maar weer hoe je gewend was aan het oude menu. Ik mis alleen wel de berichten en de webmail

Die staan bij klanten.

Ik moet er ook vreselijk aan wennen. Ik word er nog niet echt blij van maar dat zal wel komen doordat ik alles ondertussen prima wist te vinden en nu dus weer moet zoeken.

Ik mis wel als de menu’s uitgeklapt zijn een duidelijke structuur (balkje bij het hoofdonderdeel zoals bij de oude situatie).

Wat ik wel handig vind is dat ik nu gelijk de shopnaam rechts bovenin zie staan. Alleen het wisselen van shop is weer een handeling extra omdat deze niet gelijk uitgeklapt zijn zoals in de oude situatie.

Reputatie 7
Badge +10

@Jacqueline Waar heb jij dan klanten ?

Reputatie 7
Badge +16

Het onderdeel ‘klanten’ wordt toegevoegd als  je klantaccounts hebt geactiveerd, dat heb jij niet. Ik heb een feedback ticket aangemaakt. Want zonder klantaccounts kun je nog wel klantberichten ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +10

Het onderdeel ‘klanten’ wordt toegevoegd als  je klantaccounts hebt geactiveerd, dat heb jij niet. Ik heb een feedback ticket aangemaakt. Want zonder klantaccounts kun je nog wel klantberichten ontvangen. 

@Ebbe  En de webmail dan ? die mis ik ook 

Reputatie 6
Badge +7

Onder orders

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe  En de webmail dan ? die mis ik ook 

Onder ‘berichten’ komen de berichten binnen die via het contactformulier binnen zijn gekomen. In het huidige menu vind je hier ook een knop om naar de webmail te gaan. Dit hoort dus bij elkaar. 

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbe @powerfulproducts.nl berichten van klanten staan onder Statistieken onder het kopje samenvatting.

De koppeling met webmail heb ik ook nog niet kunnen vinden. 

Reputatie 7
Badge +10

Webmail staat daar weer onder. tjonge jonge 

Reputatie 2
Badge +3

Webmail staat daar weer onder. tjonge jonge 

Oh ja nou zie ik het ook. Als je berichten open klikt dan kom je ook bij linkje webmail. Niet logisch inderdaad.

Reputatie 7
Badge +16

Is dat ooit anders geweest?

Reputatie 2
Badge +3

Is dat ooit anders geweest?

Nee je hebt gelijk staat altijd al bij berichten.
Berichten heeft in de oude layout een apart kopje. Was nog nooit via statistieken naar berichten gegaan dus vandaar dat het voor mij niet logisch was.

Reputatie 3
Badge +1

Moet er ook nog best aan wennen! 

Ik kon nergens de Klarna uitbetalingen vinden, dus ik was even weer naar het oude menu gegaan. 

Verder ziet het er mooi uit!

Reputatie 7
Badge +9

Ik moet zeggen dat ik er steeds meer aan begin te wennen. :blush:

Enige puntje dat mijn shop in deze beheeromgeving rechtsboven ‘Nanaa's’ heet, omdat ik een ‘ gebruik in mijn bedrijfsnaam. Ik denk steeds een foutmelding te zien, maar dan zie ik dat het m'n naam is. :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Het is even wennen, dat begrijp ik goed. Is het - denken jullie - handig om een video, blog, interview of wat dan ook te maken met uitleg waarin alles te vinden is? Of is het '’gewoon even'’ wennen en kom je er wel uit door het te gebruiken? 

Ik hoor het graag.

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

Hoi allemaal,

@Goedhoesje.nl merkte op dat het nieuwe menu niet werkt op een mobiel. De bug is aangemeld en wordt z.s.m. opgelost. We gaan het alleen niet halen om dit voor het weekend op te lossen. Mocht je via je mobiel jouw webshop willen beheren, zet het nieuwe menu dan uit via je computer. Als je ingelogd bent via je computer (of laptop) dan kun je het schuifje deactiveren. 

Ik houd jullie op de hoogte. 

Groet,
Ebbe

Badge

Wil ook wel testen

Badge

Hoi!

Ik zou ook wel willen testen! Ik ben een beginneling en heb me net door het eerste format heen geworsteld, laat de tweede dan ook alvast maar komen 🙂.

www.MeteenN.nl

Reputatie 1
Badge

Hallo leden,

Fijn om te zien dat er zo enthousiast wordt gereageerd op het testen van het nieuwe menu! 🎉
Inmiddels heeft een aantal van jullie het menu ook al geactiveerd en geprobeerd. Natuurlijk zie ik hier al wat feedback staan, maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Wie heeft er tijd en zin om daar binnenkort even over te videobellen? Je hoeft niks voor te bereiden en het gesprek duurt +- 30 minuutjes.  😃

👇 Kies zelf een geschikt moment in mijn agenda via onderstaande link: 👇

Kies een moment

Reageer