Uitnodiging om als eerste het nieuwe menu te gebruiken

  • 19 October 2021
  • 43 reacties
  • 528 Bekeken


Toon eerste bericht

43 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Jacqueline Waar heb jij dan klanten ?

Het onderdeel ‘klanten’ wordt toegevoegd als  je klantaccounts hebt geactiveerd, dat heb jij niet. Ik heb een feedback ticket aangemaakt. Want zonder klantaccounts kun je nog wel klantberichten ontvangen. 

@Ebbe  En de webmail dan ? die mis ik ook 

Onder ‘berichten’ komen de berichten binnen die via het contactformulier binnen zijn gekomen. In het huidige menu vind je hier ook een knop om naar de webmail te gaan. Dit hoort dus bij elkaar. 

Reputatie 2
Badge +3

@Jacqueline Waar heb jij dan klanten ?

Het onderdeel ‘klanten’ wordt toegevoegd als  je klantaccounts hebt geactiveerd, dat heb jij niet. Ik heb een feedback ticket aangemaakt. Want zonder klantaccounts kun je nog wel klantberichten ontvangen. 

@Ebbe @powerfulproducts.nl berichten van klanten staan onder Statistieken onder het kopje samenvatting.

De koppeling met webmail heb ik ook nog niet kunnen vinden. 

Reputatie 7
Badge +10

Webmail staat daar weer onder. tjonge jonge 

Reputatie 2
Badge +3

Webmail staat daar weer onder. tjonge jonge 

Oh ja nou zie ik het ook. Als je berichten open klikt dan kom je ook bij linkje webmail. Niet logisch inderdaad.

Reputatie 7
Badge +16

Is dat ooit anders geweest?

Reputatie 2
Badge +3

Is dat ooit anders geweest?

Nee je hebt gelijk staat altijd al bij berichten.
Berichten heeft in de oude layout een apart kopje. Was nog nooit via statistieken naar berichten gegaan dus vandaar dat het voor mij niet logisch was.

Reputatie 7
Badge +16

Oké, helder. Thanks! De feedback over het missen van een aparte kop 'berichten' heb ik genoteerd. 

Reputatie 3
Badge +1

Moet er ook nog best aan wennen! 

Ik kon nergens de Klarna uitbetalingen vinden, dus ik was even weer naar het oude menu gegaan. 

Verder ziet het er mooi uit!

Reputatie 7
Badge +9

Ik moet zeggen dat ik er steeds meer aan begin te wennen. :blush:

Enige puntje dat mijn shop in deze beheeromgeving rechtsboven ‘Nanaa's’ heet, omdat ik een ‘ gebruik in mijn bedrijfsnaam. Ik denk steeds een foutmelding te zien, maar dan zie ik dat het m'n naam is. :sweat_smile:

Reputatie 7
Badge +16

Ik kon nergens de Klarna uitbetalingen vinden, dus ik was even weer naar het oude menu gegaan. 

Goede inderdaad. Is gemeld, bedankt voor het doorgeven. 

Enige puntje dat mijn shop in deze beheeromgeving rechtsboven ‘Nanaa's’ heet, omdat ik een ‘ gebruik in mijn bedrijfsnaam. Ik denk steeds een foutmelding te zien, maar dan zie ik dat het m'n naam is. :sweat_smile:

Ook een goede en ook gemeld. Bedankt voor het doorgeven. 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Het is even wennen, dat begrijp ik goed. Is het - denken jullie - handig om een video, blog, interview of wat dan ook te maken met uitleg waarin alles te vinden is? Of is het '’gewoon even'’ wennen en kom je er wel uit door het te gebruiken? 

Ik hoor het graag.

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

Hoi allemaal,

@Goedhoesje.nl merkte op dat het nieuwe menu niet werkt op een mobiel. De bug is aangemeld en wordt z.s.m. opgelost. We gaan het alleen niet halen om dit voor het weekend op te lossen. Mocht je via je mobiel jouw webshop willen beheren, zet het nieuwe menu dan uit via je computer. Als je ingelogd bent via je computer (of laptop) dan kun je het schuifje deactiveren. 

Ik houd jullie op de hoogte. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +10

Zo slecht was blijkbaar het oude menu dus nog niet. 

Reputatie 6
Badge +7

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Het is even wennen, dat begrijp ik goed. Is het - denken jullie - handig om een video, blog, interview of wat dan ook te maken met uitleg waarin alles te vinden is? Of is het '’gewoon even'’ wennen en kom je er wel uit door het te gebruiken? 

Ik hoor het graag.

Groet,
Ebbe

Ik vraag me af of dat helpt. Ik denk dat het vooral wennen is omdat je al zo gewend bent aan waar het voorheen stond.

Badge

Wil ook wel testen

Badge

Hoi!

 

Ik zou ook wel willen testen! Ik ben een beginneling en heb me net door het eerste format heen geworsteld, laat de tweede dan ook alvast maar komen 🙂.

 

www.MeteenN.nl

Reputatie 1
Badge

Hallo leden,

 

Fijn om te zien dat er zo enthousiast wordt gereageerd op het testen van het nieuwe menu! 🎉
Inmiddels heeft een aantal van jullie het menu ook al geactiveerd en geprobeerd. Natuurlijk zie ik hier al wat feedback staan, maar ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Wie heeft er tijd en zin om daar binnenkort even over te videobellen? Je hoeft niks voor te bereiden en het gesprek duurt +- 30 minuutjes.  😃

 

👇 Kies zelf een geschikt moment in mijn agenda via onderstaande link: 👇

Kies een moment

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb pas sinds een week het nieuwe menu in gebruik. Even aan wennen, maar dat komt wel goed. 
ik mis wel dat een nieuwe bestelling niet meer als rood bolletje zichtbaar is, maar in een andere minder opvallende kleur. Dat vind ik jammer. 

Reageer