Testers gezocht voor nieuwe functie!

• 18 September 2020
  • 47 reacties
  • 904 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2451 reacties

Wij zijn druk bezig geweest met het maken van een nieuw mobiel navigatiemenu. Deze is klaar om getest te worden. Dit navigatiemenu kun je onder andere instellen in de kleuren van je huisstijl en is een zoekfunctie toegevoegd. Wij zijn op zoek naar winkeliers die het navigatiemenu willen testen en ons van feedback kunnen voorzien. 

Laat in een reactie weten of je geïnteresseerd bent, ik zorg voor de rest :ok_hand:

Thanks!
Ebbe

47 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Geweldig! Dat is nog 1 van de puntjes wat ik minder vind aan mijnwebwinkel dat je de navigatie op je mobiel niet aan kan passen. Ik test hem graag! 
Ik heb al gespiekt bij andere websites hierboven en hij ziet er veel beter uit!

Reputatie 7
Badge +8

Erg mooi, ik ben blij met deze update! Fijn ook dat direct je huisstijl meegenomen wordt, echter - zoals @heartline ook aangaf - kan ik me voorstellen dat soms een steunkleur ‘beeldvullend’ anders of minder prettig oogt dan in een dunnere menubalk op je desktop. In mijn geval geen probleem, maar zou een mooie feature zijn als je deze kleur handmatig nog zou kunnen aanpassen!

Ik zou het ook mooi vinden als de donkergrijze balk bovenin meegaat in je huisstijl. Is bij mijn huisstijl op zich niet heel erg storend (mijn teksten zijn ook donkergrijs/zwart). 

@powerfulproducts.nl Ik zie bij mij wel gewoon een ‘hamburgertje’ als icoon? Vind ik wel prettig overigens.

Reputatie 7
Badge +16

Geweldig! Dat is nog 1 van de puntjes wat ik minder vind aan mijnwebwinkel dat je de navigatie op je mobiel niet aan kan passen. Ik test hem graag! 
Ik heb al gespiekt bij andere websites hierboven en hij ziet er veel beter uit!

Super! Het staat aan:thumbsup:

Reputatie 2
Badge +1

Het design ziet er goed uit! Wij zien alleen heel veel strepen boven aan…

Reputatie 7
Badge +8

@MargotEnJody Ik denk dat die bij jullie paginaoverzicht (Inhoud - Pagina's) staan als scheidingslijn? Ik heb dat namelijk even bij mijn menu getest, en je kunt ze dus weghalen en toevoegen op je desktop.

Ik zou hem graag testen! :grin:

Reputatie 7
Badge +8

Het design ziet er goed uit! Wij zien alleen heel veel strepen boven aan…

Moet je hier even kijken deze kun je zo weg halen 

Reputatie 7
Badge +16

@Jaceys, dankjewel! Het staan aan. 

Reputatie 7
Badge +16

Super bedankt allemaal voor het testen! Alle feedback die wordt doorgegeven, noteer ik en geef ik door aan het betreffende team. Mocht er een vraag zijn over een feedback punt, dan neem ik hier contact op:thumbsup:

Indien mogelijk zou ik het ook graag willen testen! Dit is een van de dingen die ik graag anders zou willen zien.

Reputatie 7
Badge +16

Indien mogelijk zou ik het ook graag willen testen! Dit is een van de dingen die ik graag anders zou willen zien.

Dat is zeker nog mogelijk, thanks @Ohsonice.nl

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben het met een aantal testers eens over een paar punten. Ik heb voor de rest geen andere feedback en vind deze update echt tof! De zoekfunctie mag wat mij betreft wel weggelaten worden omdat deze inderdaad al vaak te vinden is op een ander plek van de website. Dan is het design net een beetje strakker! Maar dat vind ik persoonlijk mooier. Misschien een optie om de keuze te geven voor wel of niet een zoekfunctie in de navigatie? De balk die boven in blijft staan blijft inderdaad ook grijs, het zou fijn zijn als deze ook nog in de huisstijl mee gaat! Hij werkt verder gewoon goed en is duidelijk! Nogmaals bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Thanks @Uniekje! Er komt een aangepast ontwerp. Zodra deze klaar is, laat ik het jullie weten. Hierin is de grijze balk die je boven ziet staan meegenomen. Deze wordt aangepast in de huisstijl :thumbsup:

Ik wil ook wel meedoen!

Reputatie 7
Badge +16

Super @emmadeschrijver, ik heb 'm aangezet. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi allemaal, 

Rianne, onze designer is aan de slag gegaan met jullie feedback. De vernieuwde versie willen we uiteraard aan jullie laten zien. Daarnaast kun je ons verder helpen door mee te doen aan een zogenaamde usability test. Hiermee meten we of het ontwerp werkt zoals het hoort. In dit topic vind je de linkjes naar het nieuwe ontwerp en naar de test. 

Doe vooral mee met de test en laat Rianne weten wat je van het ontwerp vindt. 

Kan ik nog mee doen?

Luxeyfashion.nl

Reputatie 7
Badge +16

@Luxeyfashion De testperiode is afgerond, maar ik kan het nieuwe navigatiemenu wel aanzetten voor je. Bij deze :thumbsup:

Begin 2021 wordt een nieuwe versie uitgerold waarin de feedback die we hebben ontvangen is verwerkt. Zodra dit het geval is, laten we dit weten. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik verwacht dat we deze over ongeveer 3 weken kunnen lanceren. De laatste puntjes worden op de i gezet. Uiteraard komt er een update zodra het nieuwe navigatiemenu voor iedereen live staat. 

Jullie allemaal bedankt voor het uitgebreid testen, dit was heel waardevol!

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +3

Ik kreeg ineens een navigatie met een witte achtergrond en witte letters, waar ik niet zo blij mee was.
Ik heb nu het e.e.a. naar zwart veranderd, waardoor er witte letters op een zwarte achtergrond schijnt te zijn.

En hij schijnt het helemaal niet te doen op de phone of de tablet. 
Als ik er op klik, komt er geen reactie.
Misschien was dat eerder zo, want ik gebruik mobiele toestellen zelden.

Hij deed het blijkbaar altijd goed, dus ik ben er niet zo blij mee met allerlei ongevraagde veranderingen. 
Ik zit nu op facebook mensen te vragen of ze er mee om kunnen gaan.

Reputatie 7
Badge +16

@Emma Als je in je webshop de tekstkleur van de navigatie op wit hebt staan, maar geen achtergrondkleur hebt gekozen of deze ook op wit hebt ingesteld. Dan wordt de achtergrond van de mobiele navigatie wit en de tekst ook. De oplossing is dan inderdaad de achtergrondkleur aanpassen. 

Ik heb ook op mobiel gekeken of het navigatiemenu, daar heb ik geen problemen mee. Gebruik je een Android of een Iphone? Weet je toevallig ook welke versie van Android of iOs dat is?

Reputatie 2
Badge

De aangepaste navigatie ziet er mooi uit.

Alleen is de lettertype anders dan de rest van de site, terwijl die wel goed staat ingesteld.

En ik mis de streepjes, die op de navigatieknop stonden. Daarmee valt de knop toch wat meer op.

Nog een puntje: Voor mij zou het mooier zijn dat ik de (tekst)kleur van de navigatie-knop apart kan aanpassen van de andere knoppen. 

Reageer