Testers gezocht voor nieuwe functie!

• 18 September 2020
  • 47 reacties
  • 930 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Wij zijn druk bezig geweest met het maken van een nieuw mobiel navigatiemenu. Deze is klaar om getest te worden. Dit navigatiemenu kun je onder andere instellen in de kleuren van je huisstijl en is een zoekfunctie toegevoegd. Wij zijn op zoek naar winkeliers die het navigatiemenu willen testen en ons van feedback kunnen voorzien. 

Laat in een reactie weten of je geïnteresseerd bent, ik zorg voor de rest :ok_hand:

Thanks!
Ebbe

47 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Zolang de webshop gewoon bereikbaar blijft wil ik graag meedoen. 😊

Reputatie 7
Badge +16

Haha dat is wel de bedoeling:sweat_smile: Ik heb 'm aangezet. Mocht je iets opvallen, dan horen we dat graag. Thanks Michel!

Reputatie 2
Badge +3

Als de klanten gewoon kunnen blijven bestellen, en niet voor verrassingen komen te staan, wil ik wel meedoen. Word niet automatisch je huisstijl meegenomen?

Reputatie 7
Badge +8

Ik zag dat het actief is. Wat me oovalt is dat bij de sticky balk de kleur nog de oude is. Bij dd balk de meeschuift is de kleur wel in de huisstijl. Kan ik dat nog aanpassen zelf?

Reputatie 7
Badge +16

Als de klanten gewoon kunnen blijven bestellen, en niet voor verrassingen komen te staan, wil ik wel meedoen. Word niet automatisch je huisstijl meegenomen?

Dat snap ik goed! Daar zitten geen problemen in. Je klanten gaan hier niks negatiefs van ervaren:thumbsup: Ik heb ‘m voor je aangezet. Super dat je mee wilt testen!

Reputatie 7
Badge +16

@Michel vG Goede vraag! Het lijkt erop dat wanneer je hebt gekozen voor balk met navigatie en winkelwagen de kleur toch niet correct wordt overgenomen. Ik kom hier maandag bij je op terug. 

Reputatie 7
Badge +11

@Ebbe Ten eerste ziet de nieuwe menu er erg mooi uit en is ook zeker weer een verbetering. Alleen er vallen mij wel een paar dingen op wat mogelijk nog aangepast kan worden.

Oude versie 

De streepjes/pijltje zijn weg en zodra je op het menu komt met je muis is het een pijltje. Zou mooi zijn als dit met de nieuwe versie weer terug komt.

Als ik klik op verwarming kom ik wel in het mapje op het menu in verwarming maar niet op de site. Ik moet dan het menu wel klikken via het kruisje

Of je moet dan eerst nog weer op verwarming klikken op in het kopje verwarming te komen. Dat was in het oude menu wel wat beter. Ook omdat nu het hele menu de site bedekt.

Groet Robert (powerfulproducts.nl)

Reputatie 2
Badge +3

Dit vlak is nu wit, was eerst zwart.

Reputatie 2
Badge +3
Ziet er hetzelfde uit

Reputatie 7
Badge +16

@Artistique-Ieds De achtergrondkleur van het mobiele navigatiemenu is dezelfde kleur als de achtergrond kleur die je hebt gegeven aan het '’normale'’ navigatie. Je kunt deze nu dus ook aanpassen. Let wel, de achtergrondkleur wijzigt op een groot scherm dan ook mee. Mocht je deze van kleur willen wijzigen, dan doe je dat via vormgeving/template instellingen/navigatie. Daar wijzig je de achtergrond kleur bij pagina's in het menu

Wat betreft de grijze kleur op de homepage, dit is doorgegeven, thanks! 

Reputatie 7
Badge +16

@powerfulproducts.nl thanks! Ik heb je feedback genoteerd en doorgegeven. 

Reputatie 2
Badge +3

De navigatie neemt nu heel je telefoon ruimte in beslag, eerst stond het links aan de zijkant. Je ziet dus nu alleen tekst en geen foto's meer.

Reputatie 7
Badge +8

Ik denk dat het inderdaad fijn zou zijn als het menu niet de hele pagina zou bedekken. Dan kan de klant makkelijk naast het menu klikken om naar de huidige pagina terug te gaan. Verder is het wel een verbetering in mijn ogen.

Badge

Hoi Ebbe, 

Mag je hem ook testen als je nog druk bezig bent met de webwinkel opbouwen? Heb hem zo goed als klaar maar wou eerst nog wat teksten schrijven etc voordat ik de site online zet. :-) Goetjes Nandi

Reputatie 7
Badge +16

@newbiekids.nl Dat mag zeker! Ik heb het voor je aangezet. Succes met testen en met het schrijven van de teksten:muscle: Wellicht heb je iets aan deze 2 artikelen:

Groet,
Ebbe

Badge

@Ebbe super dank je wel! 

Reputatie 3
Badge +3

Wij doen wel mee!

Reputatie 7
Badge +16

Super @MargotEnJody, het nieuwe navigatiemenu staat aan :thumbsup:

Reputatie 1
Badge

Ik wil hem ook wel testen!

Reputatie 7
Badge +16

Super @heartline! Ik heb de nieuwe navigatie aangezet in je shop.

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe Ten eerste ziet de nieuwe menu er erg mooi uit en is ook zeker weer een verbetering. Alleen er vallen mij wel een paar dingen op wat mogelijk nog aangepast kan worden.

Oude versie 

De streepjes/pijltje zijn weg en zodra je op het menu komt met je muis is het een pijltje. Zou mooi zijn als dit met de nieuwe versie weer terug komt.

@powerfulproducts.nl zou je kunnen toelichten waarom je de streepjes (hamburgermenu) weer terug wilt hebben? Thanks! 

Reputatie 7
Badge +11

Oude versie 

@powerfulproducts.nl zou je kunnen toelichten waarom je de streepjes (hamburgermenu) weer terug wilt hebben? Thanks! 

Persoonlijk door dat ook mede door de kleur komt maar is het niet heel duidelijk dat het een menu is. 

Groet Robert (powerfulproducts.nl)

Reputatie 7
Badge +16

Check, ik geef het door!

Reputatie 7
Badge +11

Check, ik geef het door!

Heb gekeken of je dat op kunt lossen met bekijk hier ons assortiment. Maar dat is dan wel weer erg lang en zegt ook niks dat het een klap menu is. (Lastig) Maar de streepjes (hamburgermenu) is wel een beetje ingeburgerd dat het een klap menu is. gebruiken heel veel grote webwinkels ook dit symbool 

Reputatie 1
Badge

Na het aanzetten van het nieuwe menu neemt hij niet automatisch de huisstijl over. Dit resulteerde bij mij in een transparant menu. Bij de officiële lancering is het wel zo fijn dat de huisstijl wordt overgenomen :) 

Ik ben geen fan van het schermvullende menu. Het zou mooi zijn als er nog wel een randje overbleef om snel het menu te verlaten. Dit is meer 'foolproof' dan een klein kruisje.

Ook vind ik de navigatie nog niet helemaal fijn aanvoelen. Het is wel beter dan eerst, maar het is niet direct duidelijk waar je bent en hoe je een stap terug kan. Een kruimelpad zou mooi zijn. 

De zoekbalk is wat mij betreft overbodig. Deze staat al duidelijk genoeg op iedere pagina.

Zoals al is genoemd: de stickybalk blijft nog 'gewoon' zwart en is niet van kleur te veranderen voor zover ik kan vinden. 

En misschien zou niet iedereen dit handig vinden, maar ik merk dat de kleur die ik op de mobiele versie gebruik toch anders zou willen als bij desktop gebruik. Dit heeft te maken dat op de desktop de lichtgroene kleur prettiger is qua overall look. En op de mobiele versie heb ik liever het menu donkergroen, omdat mijn knoppen ook donkergroen zijn. Dus als de kleuren op desktop en mobiel verschillend kunnen zijn zou dat perfect zijn. 

Samengevat komen mijn aanbevelingen neer op: graag het menu van coolblue knippen/plakken ;)

Reageer