Ik kan niet in mijn Template instellingen komen. Hebben hier meer mensen last van?
Hier ook niet, zat net te zoeken of er een storing is/was..
Is er op het moment ook een storing bij de template instellingen? Want ik zie het niet op de statuspagina terugkomen (enkel een webmail storing).
Hebben meer mensen hier last van? Bij mij blijft de pagina veelal blanco, terwijl ik er vandaag wel in heb kunnen werken.
Is er op het moment ook een storing bij de template instellingen? Want ik zie het niet op de statuspagina terugkomen (enkel een webmail storing).
Hebben meer mensen hier last van? Bij mij blijft de pagina veelal blanco, terwijl ik er vandaag wel in heb kunnen werken.
Klopt, maar het gekke is dat ik er vandaag de hele dag mee heb kunnen werken, maar nu sinds een uurtje krijg ik 'm niet meer op mijn scherm. De rest werkt wel...
Ik wil net alles gaan aanpassen, 1e keer lukt en nu openen de template instellingen niet meer. Hoop niet dat dit WEDEROM een storing is
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.