Vraag

storing nummer ONTELBAAR geld terugstorten zou wel op zn plaats zijn

• 15 March 2022
  • 7 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 2
Badge

KOM OP MWW WAT IS DIT VOOR GEZEIK DE LAATSTE TIJD

Maak maar een keer een creditfactuur aan.. alle dagen dat we tegenwoordig gezeik hebben zou het wel zo netjes zijn als jullie ook eens inkomsten opgeven. Volgens mij hebben we nog altijd recht op een degelijk product, wat deze site alles behalve is..

Ja ik ben boos. Alweer.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik had er ook meerdere keer wat last van vanochtend, toen ik de site meerdere keer bezocht.
Maar na een refresh werkte alles weer.
De ene keer werkt het wel normaal, de andere keer komt dat error.
Waarschijnlijk gaat het in de loop van de dag weer over.
Het is gelukkig niet dat de site ontoegankelijk is, dus zal het waarschijnlijk geen klanten kosten.
De uitdrukking oeps! bij een foutmelding vind ik ook extra irritant.

Badge

Hier ook. De zoveelste keer een storing in afgelopen tijd. Dit kost zeker wel klanten! Als ze vanuit je ads doorklikken en terecht komen op de Oops! An Error Occurred pagina gaan ze gewoon door naar de volgende webshop in de ads. Die wel werkt...

Reputatie 3
Badge +3

Hier ook. De zoveelste keer een storing in afgelopen tijd. Dit kost zeker wel klanten! Als ze vanuit je ads doorklikken en terecht komen op de Oops! An Error Occurred pagina gaan ze gewoon door naar de volgende webshop in de ads. Die wel werkt...

Ja als het een betaalde advertentie is geweest, zoals Adwords of Admarkt, moet je inderdaad voor de klik betalen, om de klant Oeps! te laten zien.
Ik was gratis Marktplaats ads aan het zetten, dus had net wat minder last van.

Reputatie 2
Badge

Ja ik had er ook meerdere keer wat last van vanochtend, toen ik de site meerdere keer bezocht.
Maar na een refresh werkte alles weer.
De ene keer werkt het wel normaal, de andere keer komt dat error.
Waarschijnlijk gaat het in de loop van de dag weer over.
Het is gelukkig niet dat de site ontoegankelijk is, dus zal het waarschijnlijk geen klanten kosten.
De uitdrukking oeps! bij een foutmelding vind ik ook extra irritant.

Allemaal leuk en aardig maar ik heb gisteravond een kortingscode online gezet. Mensen worden vanochtend wakker, denken: goh leuk ga eens kijken. En komen op een error pagina. Gevolg: pagina wordt weggeklikt, mensen staan op, pakken koffie en gaan naar het werk. En ik, ik heb geen orders meer. In de loop van de dag heb ik niks aan. Site moet gewoon werken. Keertje storing kan gebeuren maar het is heeeeel extreem hier de laatste tijd..

Ik vindt ook dat  de laatste tijd veel storingen voordoen, ook met producten toevoegen ben weer terug gegaan naar de oude instelling. En ze zijn te duur bij anderen vergeleken . Denk er over om een andere  met mijn nieuwe website 1 en ander uit te proberen bij en andere webwinkel. 

Reputatie 7
Badge +16

Het is inmiddels weer opgelost. Om 07.10 uur is de eerste fix geïmplementeerd. Inmiddels werkt het platform weer stabiel. We blijven het platform uiteraard monitoren.

Reputatie 7
Badge +16

Tip: schrijf je in voor onze statuspagina → https://status.myonlinestore.com/?_ga=2.10020341.198308182.1647251105-531653994.1646819924 

Hiermee word je op de hoogte gebracht mocht er sprake zijn van een verstoring. 

Reageer