Beste community leden,
Allereerst wil ik me even voorstellen. Ik ben Gertjan en sinds een paar maanden Product Owner bij Mijnwebwinkel. En dat bevalt tot nu toe goed!
Mijn eerste post op deze community wil ik wijden aan een nieuwe functionaliteit die we aan het bouwen zijn. We gaan het namelijk mogelijk maken om een spaarprogramma in te richten.
Dit is een veelgehoorde wens waarmee je de klantenbinding kunt verhogen. Daarnaast is het ook een extra stimulans om een klantaccount aan te maken. Want zonder account geen spaarpunten.
Op dit moment leggen wij de laatste hand aan een verbetering van de klantaccounts. Wat het mogelijk maakt om zelf een klantaccount te beheren als klant. Die verbetering is nodig om straks nog meer uit je spaaractie te halen.
Maar sparen dus. Wij zijn op dit moment het concept aan het uitwerken binnen de mogelijkheden die we hebben als platform. Denk daarbij dus dat klanten straks kunnen sparen voor korting of gratis producten op basis van spaarpunten die ze kunnen verdienen en kunnen inleveren. Ze ontvangen bij iedere uitgegeven euro een X aantal spaarpunten.
Mij lijkt het me goed om hierover met jullie in contact te komen. Te horen wat jullie ervan vinden en vooral ook te horen welke specifieke wensen er zijn (zonder gezegd te hebben dat we alles kunnen oppakken / oplossen). Ook zou ik graag regelmatig wat vragen hier willen posten gerelateerd aan het sparen.
Tot zover nu, keep you posted!
Groet,
Gertjan