Spaarsysteem

  • 3 February 2022
  • 80 reacties
  • 3525 Bekeken


Toon eerste bericht

80 reacties

dat hele spaarprogramma wat nu is opgezet werkt voor de klant heel verwarrend.

het schrik de klant juist af.

als ik klant was geweest en ik zou spaarpunten inwisselen voor producten, zou ik eerst het product moeten zoeken en in de winkelmandje moeten plaatsen en vervolgens de code nog invoeren.

dan ben ik de interesse al tijd.

hiermee jaag je de klanten dus mee weg.

wat ik vaak zie bij andere webshops (buiten de mww), dat waarneer je een product kiest dat het product meteen in de winkelmandje terecht komt en vaak niet eens een code in hoef te toetsen.

kijk zo werf je klanten.

“dan ben ik de interesse al tijd.”
het had moeten staan; dan ben ik de interesse al kwijt.

Reputatie 7
Badge +11

Ook ik vind €19 erg veel hiervoor. En wat je dus meteen ziet is dat mensen afhaken. Jullie stoppen er zoveel tijd en energie in en dan wordt door dat bedrag de afname een stuk kleiner. Dat is toch zonde. Als je lager gaat zitten met de prijs gaan meer mensen er gebruik van maken. 
Ik kijk al jaren uit naar een spaarsysteem. Mijn winkel heeft veel vaste klanten en dit lijkt me geweldig om ze aan te kunnen bieden. Voor b.v. €10 zeg ik meteen ja, maar voor €19 moet ik er toch even over nadenken. Heel jammer...

Na mijn mening, Maak de premium € 100,- bv maar stop daar de kassa en het spaarprogramma in. Dan stapt iedereen wel over die een beetje shop heeft en die heeft dan ook alles wat je min of meer nodig hebt. Dit weer een mis communicatie waardoor het een hele dikke gemiste kans is wederom weer. Het is het allemaal weer net niet.

Reputatie 7
Badge +8

Mee eens. De prijzen zijn de laatste tijd al een paar keer omhoog gegaan en dan ook nog een keer 19 euro per maand erbij is net even teveel van het goede. Wij zijn van rond de 65 euro naar bijna het dubbelle per maand gegaan in 3 jaar tijd. Kassa app begon gratis nu niet meer plus andere prijsverhogingen. Tikt toch aan. En ik heb het idee dat heel veel webshops op het mww platform gerelateerd zijn aan artikelen voor hobby e.d. en daar zijn de klanten op het moment echt wel terughoudender met kopen.

Reputatie 1
Badge

Zou wel handig zijn als je in de kassa app ook je klant kunt selecteren voor je spaarprogramma. Helaas is die functie ons al een jaar geleden beloofd maar tot op heden nog steeds niets….

Kun je ook ergens inzien welke klanten spaarpunten hebben en hoeveel? 

Reageer