Spaarsysteem

• 3 February 2022
  • 80 reacties
  • 3525 Bekeken

Toon eerste bericht

80 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Ik heb zeker ook interesse want het is iets wat ik al heel lang wil.

Alleen zit ik niet al te ruim in mijn (vrije) tijd en aangezien ik een eenmanszaak heb ben ik vaak ‘bezet’.

Dus laten we zeggen dat ik onder voorbehoud beschikbaar ben.

Offline checken op een moment dat me uitkomt kan altijd. Online een meeting bijwonen kan ik niet beloven 🙂

Maar ik ga sowieso blij met het resultaat zijn!

Wat gaaf!! hoop al een tijd op een spaarsysteem voor MWW, echter hoop ik dat wij zelf kunnen bepalen bij hoeveel uitgave wij hoeveel punten kunnen geven, want mijn spullen lopen al heel snel ver over de 100,- euro per item dat iemand koopt. Dus voor elke 1 euro, 1 punt gaat voor mij niet werken. 

Ik kijk hier erg naar uit! binnen hoeveel tijd gaan wij meer te weten komen over het spaarsysteem? 

Reputatie 4
Badge +1

Wat gaaf!! hoop al een tijd op een spaarsysteem voor MWW, echter hoop ik dat wij zelf kunnen bepalen bij hoeveel uitgave wij hoeveel punten kunnen geven, want mijn spullen lopen al heel snel ver over de 100,- euro per item dat iemand koopt. Dus voor elke 1 euro, 1 punt gaat voor mij niet werken. 

Ik kijk hier erg naar uit! binnen hoeveel tijd gaan wij meer te weten komen over het spaarsysteem? 

Hoi Kim, 

Goed te lezen dat je enthousiast bent. Zie ook een paar reacties hierboven (pagina 1). Komende week willen we graag met een aantal van jullie om tafel om onze eerste uitwerking te delen en te bespreken. Dus mocht je interesse hebben, let me know!

Reputatie 2
Badge +3

Als het lukt wil ik wel meekijken.

Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal,
Wij zijn begonnen met de bouw van een spaarprogramma en kunnen inmiddels met behulp van een prototype en een aantal schermen laten zien hoe het gaat werken. Graag willen we dit eerst aan jullie laten zien om te horen wat de reacties zijn en of we op de goede weg zijn.
Allereerst de vraag of hier vanuit jullie belangstelling voor is en zo ja dan willen wij dit in de week van 11 april doen. Het meest handige is één online sessie waarbij meerdere van jullie aanhaken, maar één-op-één sessies zijn ook mogelijk. Alles in overleg.
Wij horen graag of hier belangstelling voor is, geef het vooral in dit topic aan. Alvast bedankt!
Groetjes,
Gertjan en Luuk

Leuk!!! 

Ik kan niet wachten, dan kan eindelijk het systeem met bonnetjes en stempels de deur uit 🥳🥳🥳

Mochten jullie nog hulp nodig hebben, dan kan ik kijken of ik wat tijd kan vrijmaken. 

Succes! 

Badge +1

Ik zou ook heel graag zo een spaar programma in mijn webwinkel willen. 

Veel klanten zouden hierdoor nog iets meer bestellen waardoor mijn omzet groter wordt en de klanten tevreden blijven. Nu moet ik regelmatig zelf korting gaan toevoegen wat niet altijd mogelijk is. Dus als de klanten bij elke bestelling een x aantal punten zouden kunnen krijgen is dat ideaal. 

Ik zou bv per 0.10 eurocent 1 spaarpunt geven. Eén punt is dan 0.10 cent waard die ze dan kunnen inruilen bij hun bestelling. 

Reputatie 2
Badge +1

Is er al een update??

Iedereen is zo blij met dit spaarsysteem.. maar zijn er naast webwinkels ook stenen winkels, net zo enthousiast en bedacht hoe ze dit daar gaan introduceren? 

Reputatie 7
Badge +8

Je zou voor stenen winkel een soort kaartje met barcode moeten kunnen maken die je bij de kassa kunt scannen zodat je dan op het klantaccount van de betreffende klant kunt kopen( gekoppeld aan de barcode of qrcode op de pas). Geen idee of dit haalbaar is maar dat zou wel heeeeeel handig zijn. Als ze dan online bestellen met hetzelfde account blijft het allemaal kloppen.

Badge

Hoever zijn jullie met het spaarprogramma? 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi allemaal,

Dank voor jullie vragen en opmerkingen! We zitten om dit moment volop in de ontwikkeling. Onlangs hebben we het concept laten zien aan 7 community leden. Zij waren erg enthousiast en hun feedback hebben we meegenomen. 

Qua planning gaat het zeker nog een paar maanden duren voordat we zover zijn. Tussentijds zullen we jullie op de hoogte houden en gaan we ook het e.a. testen. 

Voor wat betreft de ‘stenen winkels’ (opmerking/vraag Michel) daar hebben we zeker aan gedacht. In eerste instantie is er geen koppeling met de POS App of met een barcode of QR code. Wel is het mogelijk om handmatig punten toe te kennen aan klanten met een klantaccount via de beheeromgeving. Dit is natuurlijk via een omweg, maar dit zal in de eerste versie wel de oplossing zijn. Mocht je meer willen weten of ook het concept willen zien dan hoor ik het graag!

Groetjes, 

Gertjan

Reputatie 7
Badge +11

@Gertjan ik zou ook graag het concept willen zien. 

Reputatie 7
Badge +8

Ik ook wel.

Reputatie 1
Badge

Is er dan nu eindelijk al bekend wanneer het in werking gaat?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi,

We zijn op dit moment druk aan het testen en verwachten de komende weken met een lanceringsdatum te komen. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi,

We zijn op dit moment druk aan het testen en verwachten de komende weken met een lanceringsdatum te komen. 

Jaaa!! 🎉

Badge

Hoi, 

Ook ik kijk uit naar het spaarsysteem, maar vond het wel heel jammer te horen (van support) dat het een betaalde plug-in wordt, zeker nu de abonnementskosten weer omhoog gaan. Dan hoop je toch dat die stijging - na afschaffing van bijvoorbeeld het gastenboek, wat ook al leidde tot een extern betaald abonnement - met zich meebrengt dat nieuwe features beschikbaar komen binnen het pakket. 

Nu dat niet zo blijkt te zijn ben ik wel erg benieuwd of er al duidelijk is wat deze betaalde dienst gaat kosten. Is daar al iets over te zeggen? 

Dank en groet, 
Wendy 

Badge

Hi,
Ik had helemaal niet meegekregen dat deze dienst apart berekend zou worden. Jammer, dat dit niet meteen duidelijk gecommuniceerd wordt. 

Groet!
Angélique

Reputatie 7
Badge +8

Die had ik ook gemist. Ik kan het nog enigszins snappen dat het bv alleen vanaf pro gratis is maar niet voor alle pakketten als betaalde plugin.

Reputatie 7
Badge +11

Hi,
Ik had helemaal niet meegekregen dat deze dienst apart berekend zou worden. Jammer, dat dit niet meteen duidelijk gecommuniceerd wordt. 

Groet!
Angélique

Dat zou wel weer een dikke tegenvaller zijn. 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, 

Ook ik kijk uit naar het spaarsysteem, maar vond het wel heel jammer te horen (van support) dat het een betaalde plug-in wordt, zeker nu de abonnementskosten weer omhoog gaan. Dan hoop je toch dat die stijging - na afschaffing van bijvoorbeeld het gastenboek, wat ook al leidde tot een extern betaald abonnement - met zich meebrengt dat nieuwe features beschikbaar komen binnen het pakket. 

Nu dat niet zo blijkt te zijn ben ik wel erg benieuwd of er al duidelijk is wat deze betaalde dienst gaat kosten. Is daar al iets over te zeggen? 

Dank en groet, 
Wendy 

Dat meen je niet 🙄

Dat zou me echt enorm tegenvallen, de kosten zijn al flink gestegen in een korte periode  

Badge

Hoi,

Hoi @Gertjan kun jij hier iets over zeggen? Ik heb drie mails gestuurd hierover naar support met daarin de (volgens mij) duidelijke vraag of er betaald moet gaan worden voor deze aparte dienst (plug-in). Ik vind de respons op vragen altijd heel duidelijk vanuit support, maar nu valt het op dat er in géén enkele reactie het woord “betalen” wordt genoemd. Waarom niet?  Er wordt gesproken in termen van “het spaarprogramma is inderdaad los aan te vragen vanaf PRO”, maar daarmee blijft het vaag. Kun jij ons vertellen wat deze dienst - naast de kosten voor het reguliere abonnement - gaat kosten per maand? 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi allemaal, 

Excuses voor de verwarring die er eventueel is veroorzaakt. Het spaarprogramma komt beschikbaar voor 19 euro per maand als losse add-on en is af te nemen door klanten die een PRO of PREMIUM abonnement hebben. Op dit moment zijn wij nog druk aan het testen en richten we ons op een lancering begin januari. 

Groet,

Gertjan

Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal, 

Excuses voor de verwarring die er eventueel is veroorzaakt. Het spaarprogramma komt beschikbaar voor 19 euro per maand als losse add-on en is af te nemen door klanten die een PRO of PREMIUM abonnement hebben. Op dit moment zijn wij nog druk aan het testen en richten we ons op een lancering begin januari. 

Groet,

Gertjan

Wauw! Dat vind ik écht heel veel extra geld persoonlijk! Vraag me af of de kosten echt realistisch zijn voor klantbinding. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi allemaal, 

Groet,

Gertjan

Dat is onevenredig veel geld voor slechts 1 functie. Nee bedankt.

Reageer