Sneak peek..

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Ergens in de komende weken wordt er een optie toegevoegd aan de huidige artikelweergave. Bij de artikelweergave foto, titel en prijs komt daar de mogelijkheid om een bestelknop toe te voegen. Hieronder een screenshot van hoe dat eruit komt te zien.

*Screenshot uit een fictieve winkel

Zodra het klaar is om te lanceren worden jullie uiteraard op de hoogte gebracht. Nog even geduld:v:

13 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Dit zou zo ontzettend fijn zijn! :thumbsup_tone1:

Reputatie 6
Badge +8

Ziet er goed uit. Denk dat het altijd goed is, zo'n duidelijke call to action knop 👍

Reputatie 7
Badge +11

Ik kan niet wachten

Reputatie 5
Badge +6

Mooi … zie ik het goed dat de fotoweergave ook iets groter is … 4 ipv 5 artikelen naast elkaar … zou dat best wel eens in mijn webshop www.WindsurferLT.Shop willen zien hoe dit er uit komt te zien :grinning:

Reputatie 7
Badge +11

Dat kun je nu ook al wel een beetje instellen 

Reputatie 5
Badge +6

Dat zou mooi zijn :grinning: … helaas bij mij niet :frowning2: :

Reputatie 7
Badge +11

Dan zit je in een andere map. Kijk eens onder vormgeving en dan artikelinstellingen

Reputatie 5
Badge +6

Bedankt voor de tip ! … Helaas worden de foto's niet groter … de tekst verandert wel mee met de weergave van 5 naar 3 … bij gebruik van de sticker komt deze helemaal buiten het gebied te staan. Jammer dat het niet helemaal werkt zoals ik het zou verwachten … maar weer wat geleerd.

Reputatie 5
Badge +6

3 vs 5

Reputatie 7
Badge +11

Hopelijk met de nieuwe updates hebben we wat meer mogelijkheden. 

Reputatie 7
Badge +16

3 vs 5

Dit komt - denk ik - door de afmetingen van je afbeelding. Deze lijken staand te zijn. Als je afbeeldingen van 1000x10000 pixels gebruikt dan komt dit beter over. 

Reputatie 5
Badge +6

mee eens … of liggende foto's … het is best wel een specifieke weergave … iik vraag mij af of weergave op mobiles dan ook goed gaat.

Badge

Ik zag ook dat iemand een i voor informatie knop bij het artikel heeft staan waar je op kunt drukken en dan de bestelknop krijgt. Weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt? 

Reageer