Reminder: Paneldiscussie deelbetalingen in de Kassa App

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Beste leden,

“Ik heb een tientje contant. Kan ik de rest pinnen?”

Op die vraag wil je het liefst “maar natuurlijk!” antwoorden. Iets wat tot op heden geen mogelijkheid was in de Kassa App en één van de meest, zo niet dé meest,  gevraagde functionaliteit voor de Kassa App; Deelbetalingen.

De functionaliteit had behoorlijk wat voeten in aarde omdat we niet alleen iets in de app zouden moeten bouwen. Het vroeg een fundamentele wijziging van ons platform en hoe we met het betalen van een orders omgaan. De afgelopen maanden hebben we hier aan gewerkt en wil ik jullie graag deelgenoot maken van de voorgestelde werking in de Kassa App.

Ik neem jullie op Di 7 juni van 17:00 tot 18:00 graag mee in de volgende processen:

1. Het verwerken van een (deel)betaling bij een verkoop en wat hier wijzigt.

2. Het verwerken van een betaling voor een order die niet volledig betaald is.

3. Het aannemen van een retour en het eventueel terugbetalen

4. Het transactie overzicht op het financiële rapport

Meld je hier aan en laat je stem horen. Ik spreek je graag dan!

19 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Paardeerlijk @Michel vG @Artistique-Ieds @g.bolijn @Speelgoed en techniek @Posh Fashion @Rebels @Sjeintje Boterkoek Ik heb jullie zojuist de uitnodiging voor vanmiddag (17.00 uur) gestuurd. Via die link kun je deelnemen aan de meet. Mocht je deze toch niet hebben ontvangen, stuur mij dan een bericht. 

Tot dan!

Groet,
Ebbe

Reputatie 2
Badge +2

@Ebbe is het evt mogelijk om later terug te kijken als ik niet optijd ben?

Reputatie 1
Badge

De link van Google meet zit er niet bij… 

Reputatie 7
Badge +16

De link van Google meet zit er niet bij… 

Dat is handig. Bedankt voor de oplettendheid! Ik heb de link toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe is het evt mogelijk om later terug te kijken als ik niet optijd ben?

@Posh Fashion De opname wordt niet gedeeld. Als je iets later bent is het geen groot probleem. We kunnen dan altijd je kort bijpraten 👍

Reputatie 2
Badge +2

@Ebbe kan je mij de mail nogmaals sturen met link? Ik heb niks ontvangen 😊 Posh_harderwijk@live.nl 

Reputatie 7
Badge +16

@Paardeerlijk @Michel vG @Artistique-Ieds @g.bolijn @Speelgoed en techniek @Posh Fashion @Rebels @Sjeintje Boterkoek 

Hi allemaal,

Vanmiddag om 17.00 uur stond de paneldiscussie ‘Deelbetalingen’ gepland. Helaas kan deze vanmiddag niet door gaan. Figma - de tool waarmee de opmaak voor de Kassa App wordt gemaakt - heeft helaas een storing waardoor we de nieuwe functie ‘deelbetalingen’ niet kunnen laten zien. Zonder deze tool heeft het geen nut om de presentatie door te laten gaan.

De discussie is nu verplaatst naar morgen (8 juni) van 17.00 uur tot 18.00 uur. Hopelijk kunnen jullie er dan ook bij zijn. 

Excuses voor het ongemak. 

Groet,

Reputatie 7
Badge +16

@Paardeerlijk @Michel vG @Artistique-Ieds @Speelgoed en techniek @Posh Fashion @Rebels @Sjeintje Boterkoek @CountryatHome 

Hi allemaal,

Vanmiddag (17.00 uur) kan alles doorgaan💪 Zouden jullie kunnen aangeven of je aanwezig kunt zijn? Alvast bedankt en hopelijk tot straks!

Groet,

Reputatie 2
Badge +2

Mij lukt waarschijnlijk niet helemaal op tijd maar stroom later in

Reputatie 1
Badge

Als het goed is doe ik mee, kan zijn dat ik af en toe even een klant moet afrekenen maar zou moeten lukken

Reputatie 2
Badge +3

Moet lukken om erbij te zijn.

Reputatie 7
Badge +16

@Paardeerlijk @Michel vG @Artistique-Ieds  @Posh Fashion @Rebels @Sjeintje Boterkoek @CountryatHome We meet is gestart en gaan zo beginnen💪

Sorry, ik stap net in huis.. niet gelukt. Hopelijk kan iemand een klein verslag uitbrengen na afloop ☺️

Reputatie 3
Badge +4

Is er bovenstaand info van @Ebbe al meer bekend? Mee gedaan? Aangepast en inmiddels beschikbaar voor ons Kassa-app gebruikers? Was ik wel ff benieuwd naar.

Dank voor het bijkletsen alvast

Groeten

Esther Möhringer-Davidson
van
Sjeintje Boterkoek

Reputatie 7
Badge +16

Is er bovenstaand info van @Ebbe al meer bekend? Mee gedaan? Aangepast en inmiddels beschikbaar voor ons Kassa-app gebruikers? Was ik wel ff benieuwd naar.

Dank voor het bijkletsen alvast

Groeten

Esther Möhringer-Davidson
van
Sjeintje Boterkoek

@Sjeintje Boterkoek Daar wordt momenteel hard aan gewerkt. We hebben wat vertraging opgelopen waardoor we het helaas nog niet konden aanbieden. Ik verwacht hier snel meer over te kunnen melden. 

Reputatie 7
Badge +8

Hoe staat het er op het moment voor met de nieuwe functies van de kassa app. Is er al een beetje zicht op wanneer er wat getest kan gaan worden?

Reputatie 3
Badge +4

@Ebbe @Michel vG @CountryatHome 

ben ik de enige roepende in de woestijn (met een paar anderen ) op dit gebied en onderwerp?

Het is wel duidelijk dat de Kassa App geen prioriteit heeft en het (her)vormgeven van de website mogelijkheden wel.
Maar kom op zeg … 3 maanden geleden de laatste vraag hierover gesteld … en geen antwoord (althans niet hier in de community).

Hoe zit het nu met die deelbetalingen en wanneer kunnen we die verwachten? Ik zit er al zo lang heel erg dringend op te wachten omdat tot op heden een soort hocus pocus in de boekhouding moet uitvoeren om het kloppend te krijgen.

Mijn vorige POS systeem had dit gewoon direct vanaf dag 1 al in hun software. 
En kom nou niet met “vertraging” want een naaktslak op een grindpad gaat sneller volgens mij. 
Kan iemand van MWW hier meer opheldering over de stand van zaken geven?

Thnx

Groeten Esther Möhringer-Davidson (eigenaresse webshop en winkel Sjeintje Boterkoek)

He @Sjeintje Boterkoek je kunt met de testversie al aantal maanden met de deelbetalingen werken, zodat er feedback verzameld kan worden. Begreep dat er maar een paar (veel te weinig) kassa-app gebruiker hier aan deelnemen, waaronder ook @Michel vG maar te weinig voor input. Dus kassa gebruikers, installeer testflight om mee te draaien en zo wensen door te kunnen geven voordat deze wordt gelanceerd in de appstore! 🤓

Zie hieronder:

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben blijven hangen bij kerst en storing en geen nieuwe versie op mijn ipad. Ik ga er meteen mee aan de slag! Thnx @CountryatHome 

Reageer