Ben ik de enige die verrast is door de prijsstijging van het abonnement? Gaat dit het nieuwe normaal worden ieder jaar?
In 4 jaar tijd is mijn abonnement bijna 80% duurder geworden. Van € 68,97 per kwartaal naar € 123,42!
Ben ik de enige die verrast is door de prijsstijging van het abonnement? Gaat dit het nieuwe normaal worden ieder jaar?
In 4 jaar tijd is mijn abonnement bijna 80% duurder geworden. Van € 68,97 per kwartaal naar € 123,42!
Ik wist dat ze kwamen, maar vind het wederom bijzonder.
Ik vind het prima om meer te betalen, maar dan moeten er ook meer opties komen. Ik heb nu praktisch dezelfde webshop als 3 jaar geleden, afgezien van dat er wat dingen meer gestroomlijnd zijn.
Filters zijn nog steeds stuk. Dat dan wel weer.
Nee hoor, ronduit bizar met de beperking al vele functies zoals niet eens normaal je eigen klanten in een lijst kunnen exporteren! En vele andere problemen en beperkingen waardoor ze proberen je vast te houden lijkt het wel door het moeilijk te maken weg te gaan. Maar gewoon overstappen, dan maar extra tijd en moeite. Hier ook 1000 producten handmatig overzetten en oh ja de klanten ook haha maar hey straks een stuk goedkoper en veel beter met zoveel meer functies qua alles ook qua vormgeving niet beperkt en verplicht alles via betaalde partners te doen
Voor mij een van de redenen om te vertrekken per 1 maart. Ik ben overgestapt op Shopify voor 25 euro minder en veel meer mogelijkheden dan ik hier ooit heb gehad.
Kun je aangeven welke opties je nu echt mist en dan wel hebt die je nu niet hebt
Late reactie, maar toch ....
1. Het abo van MWW is gewoon belachelijk duur voor wat je er voor krijgt. Ik betaal nu bij Shopify €21 euro, (bij MWW is het nu €79!!). Aangevuld met gratis apps. Zie de bijlage...
En ik kan echt nog veel meer dan ooit bij MWW.
2. Ik kan productfilmpjes toevoegen.
3. Ik kan zonder problemen de hele catalogus linken aan mijn facebook en Instawinkel plus google merchant center.
3. Je kan 2 voor 1 aanbiedingen maken, 1 plus 1 gratis, etc.
4. Ik ben nog bezig met een gratis spaarsysteem app, die je aan de site kan hangen.
5. Je hele marketing kan je regelen via shopify, bijvoorbeeld supermooie sjablonen voor mailberichten.
6. En verder kan je collecties uitlichten, waarin je enkel en alleen maar je bestaande producten aan kan hangen.
7. Uitgebreid klanten-systeem.
8. Bestellingen zelf toevoegen bij een klant.
Het enige nadeel is dat er geen keuzelijsten zijn, dus qua maten etc moet je die invoeren. Maar ik omzeil dat door een item te dupliceren.
Je kan van alles toevoegen qua shopify apps, wel uitkijken voor langzaam draaien website.
Als starter is MWW prima, maar het blijft verouderd, te veel storingen en er kan niks extra's. En als er wat geïntroduceerd wordt duurt het een jaar eer het uitgerold wordt en dan werkt het vaak nog niet.
En qua communicatie.... daar mankeert ook nog wel eens wat aan...ik had het gehad met de laatste grote storing vorig jaar december...
Ik groeide uit mijn jasje en ben op zoek gegaan. En gewoon superblij met de overstap.
https://www.missqlingerie.nl
Nee hoor, je bent niet de enige en ik vind het ook spijtig dat er producten worden ontwikkelt die je als plug-in (betaald!) kunt afnemen buiten het abonnement om, terwijl de abonnementen altijd all-in zijn geweest. Uitbreiding van de mogelijkheden zoals een spaarsysteem zou voor mij in één klap de prijsstijging verklaren en rechtvaardigen.
En ik snap een prijsstijging, als daarmee ook zichtbaar wordt dat het platform beter/stabieler functioneert, en dat ervaar ik niet zo (zie 20-21 december, bestelbevesting die naar de klant wordt verzonden terwijl de betaling mislukt is en de lege-winkelmandjes bug waar ik last van heb). Ik deel je mening.
Ik wist dat ze kwamen, maar vind het wederom bijzonder.
Ik vind het prima om meer te betalen, maar dan moeten er ook meer opties komen. Ik heb nu praktisch dezelfde webshop als 3 jaar geleden, afgezien van dat er wat dingen meer gestroomlijnd zijn.
Filters zijn nog steeds stuk. Dat dan wel weer.
Het schiet helaas niet op. Ons geduld wordt erg op de proef gesteld.
Voor mij een van de redenen om te vertrekken per 1 maart. Ik ben overgestapt op Shopify voor 25 euro minder en veel meer mogelijkheden dan ik hier ooit heb gehad.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.