Opname demo spaarprogramma

• 10 March 2023
  • 9 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2858 reacties

Afgelopen woensdag heeft@Sander een demo gegeven over het spaarprogramma👌 Via onderstaande link kun je de demo bekijken. Mocht je daarna nog vragen hebben, laat het ons dan weten. 

@Nanaas  @powerfulproducts.nl @mijnspeelwinkel.nl @EnjoyParrots @Ruiterkids @Paardeerlijk @Stip en Bloem @Esther72 

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Dankjewel voor de tag Ebbe, en Sander bedankt voor de uitleg. Ik peins nog even verder of ik het de 19 euro per maand waard vind. 

Badge +1

Ook net gekeken en ik vind het wel interessant voor mijn klanten. Alleen heb ik nog een vraagje. Als je meerdere keuzes van spaaracties hebt en ze hebben daar al eentje van gekozen, kunnen ze die dan niet meer terug nemen ? Ik bedoel, kunnen ze bij een volgende keuze niet dezelfde keuze nemen ? Of een vrije keuze nemen bij geurolies ? 

Reputatie 7
Badge +16

Ook net gekeken en ik vind het wel interessant voor mijn klanten. Alleen heb ik nog een vraagje. Als je meerdere keuzes van spaaracties hebt en ze hebben daar al eentje van gekozen, kunnen ze die dan niet meer terug nemen ? Ik bedoel, kunnen ze bij een volgende keuze niet dezelfde keuze nemen ? Of een vrije keuze nemen bij geurolies ? 

Goede vraag. Klanten van jouw kunnen vaker dezelfde beloning inwisselen, mits ze voldoende punten hebben gespaard. 

Reputatie 1
Badge

Hoe werkt het beloningsysteem in combinatie met kassa app?

Reputatie 1
Badge

Het spaarsysteem past goed bij onze webshop met veel vaste en terugkerende klanten dus we zijn er erg blij mee. Ik heb er voor nu bij ons een 5% korting in gedaan omdat het inwisselen daarvan makkelijker werkt dan een gratis product. Een kadootje kiezen vind ik nog te onduidelijk voor de klant als ze het product eerst in het winkelmandje moeten doen en daarna de code. Eigenlijk moet het gratis product bij het aanklikken van het inwisselen direct in het winkelmandje liggen. Voor nu vind ik het wat lastig voor de klant overkomen en wacht liever even totdat daarvoor een oplossing komt.

In de demo zag ik wel een soort van oplossing maar lijkt nog steeds omslachtig.

Reputatie 5
Badge +6

Hallo @Ebbe @Mijnwebwinkel ,

Zoals eerder beschreven en ook gemeld tijdens de live demo is het spaarsysteem in de huidige vorm nog onwerkbaar. Dit om dezelfde redenen als @Dineke aangeeft. Deze module simpelweg niet bruikbaar voor een webwinkel op dit moment.

Wanneer gaat de update uitgerold worden waarbij de namen en plaatjes van de rewards klikbaar zijn? Dit is het absoluut minimale wat je kan doen om dit werkbaar te maken, maar dit trekt het in ieder geval net over de lijn.

Nogmaals, ik wacht ZEER op deze update. Ik vind het dan ook nog altijd onvoorstelbaar dat dit systeem in de huidige vorm live is gegaan. Ik ga er dus ook vanuit dat dit snel is,  maar de genoemde 2 weken prognose tijdens de livesteam is al niet gehaald.

Kevin

Reputatie 2
Badge +3

ik vond de handelingen in de video nogal omslachtig, waarbij je eerst een product in je winkelwagen moet doen uit het lijstje, vervolgens naar een andere pagina gaan om een code te kopieren, om vervolgens weer in de typen in de checkout..

Is er een mogelijkheid bij dit spaarsysteem dat de punten worden ingeruild tegen een korting op de winkelwagen zonder de omslachtigheid van hierboven ?

ik geef terugkerende klanten altijd standaard een korting wanneer ze boven een X bedrag besteld hebben voorheen,  dit is allemaal handmatig. Zou dit graag geautomatiseerd zien, maar niet op de omslachtige manier dat ik meer vragen krijg dan dat het me minder werk geeft.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ebbe @Mijnwebwinkel ,

Zoals eerder beschreven en ook gemeld tijdens de live demo is het spaarsysteem in de huidige vorm nog onwerkbaar. Dit om dezelfde redenen als @Dineke aangeeft. Deze module simpelweg niet bruikbaar voor een webwinkel op dit moment.

Wanneer gaat de update uitgerold worden waarbij de namen en plaatjes van de rewards klikbaar zijn? Dit is het absoluut minimale wat je kan doen om dit werkbaar te maken, maar dit trekt het in ieder geval net over de lijn.

Nogmaals, ik wacht ZEER op deze update. Ik vind het dan ook nog altijd onvoorstelbaar dat dit systeem in de huidige vorm live is gegaan. Ik ga er dus ook vanuit dat dit snel is,  maar de genoemde 2 weken prognose tijdens de livesteam is al niet gehaald.

Kevin

Hi Kevin, 

De update is inmiddels uitgevoerd. In het klantaccount bij ‘mijn beloningen’ zijn de producten klikbaar.

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Late reactie, maar:

Jaaaa, praise be the ontwikkelaars. Dat is al veel beter. Echter, zou dit ook het geval kunnen zijn bij het '’Inwisselen'’ kopje? Je kan ze nu alleen aanklikken bij '’Mijn Beloningen'’ wanneer je ze hebt gekocht, maar de klant wil hem natuurlijk ook kunnen bekijken voor het inwisselen. 

Ook maakt dit het makkelijker voor de klant wanneer hij het product wilt krijgen, want dan hoeft hij zich niet af te vragen waarom het toch niet klikbaar is.

Kevin

Reageer