Opname demo spaarprogramma

• 10 March 2023
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2744 reacties

Afgelopen woensdag heeft@Sander een demo gegeven over het spaarprogramma👌 Via onderstaande link kun je de demo bekijken. Mocht je daarna nog vragen hebben, laat het ons dan weten. 

@Nanaas  @powerfulproducts.nl @mijnspeelwinkel.nl @EnjoyParrots @Ruiterkids @Paardeerlijk @Stip en Bloem @Esther72 

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Dankjewel voor de tag Ebbe, en Sander bedankt voor de uitleg. Ik peins nog even verder of ik het de 19 euro per maand waard vind. 

Badge

Ook net gekeken en ik vind het wel interessant voor mijn klanten. Alleen heb ik nog een vraagje. Als je meerdere keuzes van spaaracties hebt en ze hebben daar al eentje van gekozen, kunnen ze die dan niet meer terug nemen ? Ik bedoel, kunnen ze bij een volgende keuze niet dezelfde keuze nemen ? Of een vrije keuze nemen bij geurolies ? 

Reputatie 7
Badge +16

Ook net gekeken en ik vind het wel interessant voor mijn klanten. Alleen heb ik nog een vraagje. Als je meerdere keuzes van spaaracties hebt en ze hebben daar al eentje van gekozen, kunnen ze die dan niet meer terug nemen ? Ik bedoel, kunnen ze bij een volgende keuze niet dezelfde keuze nemen ? Of een vrije keuze nemen bij geurolies ? 

Goede vraag. Klanten van jouw kunnen vaker dezelfde beloning inwisselen, mits ze voldoende punten hebben gespaard. 

Reageer