Onderzoek voor nieuwe functie: "Breng mij op de hoogte "

• 3 January 2023
  • 17 reacties
  • 657 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Edit: 

Hi allemaal! 

De focusgroep bleek voor meerdere te snel gepland, daarom heb ik een nieuwe link aangemaakt waarmee je alsnog een afspraak kunt inplannen om mee te praten over deze nieuwe functionaliteit! 

➡️  Plan een afspraak!  

Na het inschrijven ontvang je een e-mail met de link naar het gesprek. Gebruik deze link op de afgesproken tijd. Het gesprek kan ongeveer een uur duren. 

Als er nog vragen zijn kun je deze natuurlijk hieronder stellen.
Hopelijk zie ik jullie snel! 👋

Hoi allemaal,

Nieuw jaar, nieuwe functies! 

Met bijna 350 stemmen op feedback.mijnwebwinkel is “Breng mij op de hoogte” een veelgevraagde functionaliteit op het platform. De eerste ontwerpen zijn nu gemaakt en ik zou graag verder in gesprek gaan over de functionele wensen. 

“Breng mij op de hoogte”?
Wanneer een product is uitverkocht kan de consument bij dat product een e-mail adres achterlaten. Jij krijgt in de beheeromgeving een overzicht te zien met de aangevraagde producten. Wanneer je de voorraad van het product weer aanvult, krijgt de consument automatisch een mailtje dat het gewenste product weer op voorraad is!

oExyJfA5pOG6CDllnYSTPFl-vP_JwiwJurW1Mys8z3iu1STVRUb2M4quhlVtiUrn01eCu6JTPDqgbm3xYYlYXS3M3fVN3-aQDX_MB1Xj_JR8GuUqV5tamOqjm37BxhCYBsnzZ2HG-N9J2HfO7acnMYufI4NWPiizAov8mUecZhmiEqK2PD2WEbpaTg6T2g

⬆️ een voorbeeld van het ontwerp. 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

17 reacties

Reputatie 3
Badge

Mooie functie en toevoeging. Weten jullie al of dit voor Pro en/of Premium beschikbaar komt? Of wordt dit een aparte module net als het spaarsysteem?

Reputatie 7
Badge +11

Mooie functie en toevoeging. Weten jullie al of dit voor Pro en/of Premium beschikbaar komt? Of wordt dit een aparte module net als het spaarsysteem?

Dit is een zeer terechte vraag!!! Op verassingen zit niemand te wachten. 

Reputatie 4
Badge +4

Oooh wauw! Hier zou ik zo ontzettend blij van worden. En mijn klanten en ook. Zeker een functie die voor mijn shop omzet verhogend zal gaan werken. Ik kan volgende week do helaas niet. Anders had ik zeker mee willen praten.

Hoop inderdaad wel dat het in het abonnement valt? En niet dat we er straks “extra” voor moeten betalen. 🙏🏻

Reputatie 3
Badge

Hi allemaal! 

Dat is zeker een terechte vraag. Het idee voor nu is om deze functionaliteit toe te gaan voegen aan het PREMIUM pakket. 

Reputatie 3
Badge

Bedankt voor de duidelijkheid. Vind het jammer natuurlijk, omdat ik pro heb, maar ik snap het wel. Wie weet stap ik in de toekomst over, zeker als er meer van deze mooie functies komen.

Reputatie 6
Badge +9

Sorry @Rianne Schaekens helaas is het door familieomstandigheden niet gelukt erbij te zijn.. kan ik op één of andere manier nog even meekijken? 

Reputatie 3
Badge

Hi allemaal! 

Ik heb een nieuwe link aangemaakt waarmee je alsnog afspraak kunt inplannen met mij! Ik heb de komende twee weken hiervoor vrij gemaakt.

👉 Plan een afspraak in!  

Er zit vast een datum tussen die uitkomt ;) 

Reputatie 3
Badge

hi @CountryatHome, geen probleem natuurlijk, dat is ook belangrijk. Via deze link kun je alsnog een datum en tijd kiezen die uitkomt! 

Reputatie 5
Badge +7

Heb je er iets aan @Rianne Schaekens als mensen die geen premium hebben toch met je in gesprek gaan?

Reputatie 6
Badge +9

Het zag er veelbelovend uit.. bedankt @Rianne Schaekens voor de duidelijke uitleg! Alle andere Pro/Premium webshops, meld je gerust aan om even mee te kijken en te brainstormen over de uitbreiding! Hoe meer tips hoe beter.. nu kan het nog 🤗. Release ca. Q3

Reputatie 3
Badge

@Humiez jazeker! In dit stadium verzamel ik graag zoveel mogelijk feedback. 

Reputatie 7
Badge +11

Het zag er veelbelovend uit.. bedankt @Rianne Schaekens voor de duidelijke uitleg! Alle andere Pro/Premium webshops, meld je gerust aan om even mee te kijken en te brainstormen over de uitbreiding! Hoe meer tips hoe beter.. nu kan het nog 🤗. Release ca. Q3

Het is dan alleen wel jammer dat het pas ca Q3 komt. zouden we het nog in 2023 krijgen ????

Reputatie 6
Badge +9

Het zag er veelbelovend uit.. bedankt @Rianne Schaekens voor de duidelijke uitleg! Alle andere Pro/Premium webshops, meld je gerust aan om even mee te kijken en te brainstormen over de uitbreiding! Hoe meer tips hoe beter.. nu kan het nog 🤗. Release ca. Q3

Het is dan alleen wel jammer dat het pas ca Q3 komt. zouden we het nog in 2023 krijgen ????

Kan ook juli zijn, maar is zo wie zo wel fijn als er zoveel mogelijk webwinkels even meekijken om te brainstormen zodat deze update zsm live kan. Hoop het wel dit jaar nog 😆

Reputatie 7
Badge +11

Kan ook juli zijn, maar is zo wie zo wel fijn als er zoveel mogelijk webwinkels even meekijken om te brainstormen zodat deze update zsm live kan. Hoop het wel dit jaar nog 😆

NIet te positief he, Nou als alle updates waar we al jaren opwachten dit jaar nog moeten komen. Ik neem het allemaal wel met 3 korreltjes zout. 

Reputatie 6
Badge +9

NIet te positief he, Nou als alle updates waar we al jaren opwachten dit jaar nog moeten komen. Ik neem het allemaal wel met 3 korreltjes zout. 

Hahahaha ben ik een keer positief over een update -> @Rianne Schaekens stel me/ons niet teleur hè 😬😜. Je hebt gelijk hoor, we wachten het maar af 🤞🏻

Reputatie 7
Badge +11

Hahahaha ben ik een keer positief over een update -> @Rianne Schaekens stel me/ons niet teleur hè 😬😜. Je hebt gelijk hoor, we wachten het maar af 🤞🏻

Aaaah geduld is een schone zaak he. Maar helaas kan dat ook op raken

Reputatie 3
Badge

Wat een enthousiasme! Ik wil jullie natuurlijk niet teleurstellen maar ik denk wel dat “Q3” iets meer uitleg verdient: 

Het project bevindt zich nu nog in de ontwerp fase. Zodra alle ontwerpen definitief zijn (daar heb ik jullie voor nodig!) kan development een echt goede inschatting maken van de tijd die het zal kosten en pas dán kunnen we de ontwikkeling echt gaan inplannen. Die ontwikkeling staat inderdaad met potlood voor Q3 ingepland, op basis van ruwe concepten. De uiteindelijke planning is dus nog afhankelijk van de definitieve ontwerpen! 

Zodra hier meer duidelijk over is zal ik dat uiteraard  hier communiceren zodat jullie in ieder geval op de hoogte blijven 😉