Nieuw menu

• 24 February 2022
  • 7 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2447 reacties

In november 2021 hebben wij het nieuwe menu live gezet. Deze was te gebruiken naast het oude menu. Vanaf 4 april 2022 gaat het nieuwe menu definitief in. Dat houdt dus in dat je vanaf 4 april alleen nog gebruik maakt van het nieuwe menu. 

Wil je weten waar alles staat in het nieuwe menu? Check dan deze link

Nieuw: pin je favoriete menu items 📌

Vanaf nu kun jij je favoriete items vastzetten in een zelfgemaakte favourites lijst. Deze lijst is te vinden in de menubalk van je beheeromgeving, zodat jij binnen jouw meestgebruikte instellingen of onderdelen van de beheeromgeving binnen een paar klikken kunt vinden.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Kunnne we straks dan ook de favorieten naar boven in je menu verplaatsten? Dat zou helemaal makkelijk zijn 

Reputatie 7
Badge +16

Goede vraag @Humiez

Nog niet, maar ik snap je wens wel. Ik ga 'm intern doorspelen. 

Badge

**Gevonden bij instellingen>checkout>verzendopties** Goed verstopt:)

Misschien kijk ik er overheen maar ik kan de verzendopties niet vinden in het nieuwe menu…?

Reputatie 5
Badge +7

Misschien kijk ik er overheen maar ik kan de verzendopties niet vinden in het nieuwe menu…?

Deze staan bij instellingen

Reputatie 5
Badge +7

Hahah zie nu dat je het gevonden hebt.

Reputatie 4
Badge +5

Ik moet zeggen, dat ik niet zat te springen om een nieuw menu. (Met als enige reden, dat ik gewoon helemaal gewend was aan het oude menu ;-) 

Maar nu ik ‘gedwongen’ werd….het bevalt goed. Het wennen duurde eigenlijk maar een paar minuten.

En het is inderdaad natuurlijker en sommige dingen gaan meteen al sneller (zoals artikelen opzoeken, aanmaken etc) dus ik ben er blij mee.

Reputatie 4
Badge +5

Mee eens! Het nieuwe menu is een stuk beter 👍🏻

Reageer