Mobiele navigatiemenu (tijdelijke) oplossing

• 12 November 2022
  • 2 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

@Stay Cute @Atelier Miete Confiete @Aniel Sheombar @Tres Vintage 

Bedankt voor het melden van het probleem met het mobiel navigatiemenu. Ik heb het uitgezocht en uiteindelijk de boosdoener weten te vinden. Jullie hebben allemaal Google Tag Manager aanstaan en dat is de boosdoener in dit geval. 

Mijn advies voor nu is om Google Tag Manager tijdelijk uit te schakelen. Ik begrijp dat dit niet heel wenselijk is, maar voor nu het enige wat ik kan bieden. Het kan goed zijn dat bij een van de aanbieders die worden ingeladen in Tag Manager een storing zit of dat wij iets moeten aanpassen. Daarvoor moeten alle tags uitgezocht worden. Wat ik jullie wil vragen is om de tags die jullie gebruiken mij door te sturen via een DM. Wellicht kan er dan een verband gevonden worden. 

Voor het weekend dus het advies om Tag Manager uit te schakelen. Dat doe je door het vinkje uit te schakelen op deze pagina

Mochten jullie nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Stay Cute @Atelier Miete Confiete @Aniel Sheombar @Tres Vintage 

Ik heb net gecontroleerd of de GTM weer geactiveerd kan worden en dat is het geval. Controleer zelf ook nog even of het navigatiemenu nog werkt nadat je GTM hebt ingeschakeld.

Ja, ik heb hem weer geactiveerd, en geen problemen meer met de mobiele navigatie block.

Super!!

Reageer