Vraag

Maandelijkse digitale meetup, wie is er geïnteresseerd?

• 10 May 2023
  • 14 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Beste community leden,

Wie is er geïnteresseerd om periodiek met elkaar digitaal in gesprek te gaan? Dit gesprek kan over vanalles gaan. Denk aan trends en ontwikkelingen in de markt bespreken, of gewoon willekeurige vragen waar jij mee loopt behandelen.

Mocht hier animo voor zijn, laat het mij dan weten. Dan ga ik het een en ander in gang zetten.

Ik hoor het graag. 

Groet,
Ebbe 

14 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Altijd interessant. Wordt dat dan een vaste dag in de maand? of steeds weer een nieuwe datum prikken?

Reputatie 7
Badge +16

Hi Miranda,

Beide zou kunnen. Waar gaat jouw voorkeur naar uit?

Reputatie 7
Badge +10

Ik denk dat het wel het makkelijkste is een vaste dag. Eerste maandag van de maand bv. En dan moet je ook kijken,haken er mensen aan dan haken ze aan haken ze niet aan dan haken ze niet aan. Er is altijd wel iets te bespreken. Ik heb buiten de community ook met veel MWW gebruikers contact per mail of google call. 

Reputatie 1
Badge

Een vaste dag heeft ook mijn voorkeur. 

Reputatie 7
Badge +16

Klinkt goed! Ik zit zelf ook in zo'n groep. Daar is elke laatste donderdag van de  maand een '’ask me anything'’ meeting. Er is altijd wel iemand en er zijn altijd wel vragen. Dit zijn altijd wel leuke en nuttige sessies. 

Reputatie 6
Badge +9

Lees even mee.. misschien haak ik aan als het mag/kan 😊

Reputatie 5
Badge +7

Ik zou ook voor een vaste dag gaan.

Reputatie 7
Badge +9

Als het past in mijn agenda haak ik ook graag aan bij zulke meetings. Altijd goed om te sparren!

Reputatie 1
Badge +1

Graag! 

inderdaad een vaste dag in de maand

Reputatie 3
Badge +2

Kan zeker interessant zijn. Dan voorkeur voor een vaste dag.

Reputatie 1

Vaste dag is meest overzichtelijk.

Reputatie 5
Badge +6

Kan zeker interessant zijn!

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb ook interesse, liefst een vaste dag.

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Ik heb 3 dagen alvast gepland. Hierbij heb ik (willekeurig) gekozen voor de laatste woensdag van de maand. De eerste online meeting zal dus plaatsvinden op 31 mei en zal starten om 14.00 uur. Via de ‘events’ pagina vind je de bijeenkomsten en ontvang je een link naar de meeting als je jezelf op aanwezig zet. 

Hopelijk tot dan! 

Reageer