Daarnaast ondervind ik al een week of 2 problemen met mijn voorraadbeheer. Hele erg moeilijk onze vinger op te leggen maar er spookt daar iets. Het gaat zo geleidelijk dat we constant aan onszelf twijfelen of wij iets fout doen. Probleemomschrijving: voorraad die wij aanpassen/aangepast hebben (op laptop in beheeromgeving) lijkt later (als in dagen later op eens niet (meer) te kloppen. En ja alle ipads worden vooraf (voordat we die gaan gebruiken) gesynchronisserd. Ook na iedere aanpassing via laptop achter de schermen synchroniseren we ff de ipad/Kassa-app. Afgelopen Zaterdag was het zo vreemd dat zelfs een bepaald product niet meer zichtbaar was in de kassa-app maar wel in de beheeromgeving via de laptop. Heel vreemd. Paar uur later bleek deze weer zichtbaar. Soms kloppen aantallen van heel secuur getelde voorraad niet meer. Hoe dan??? Dit is recentelijk pas aan de hand, zeg een week of 2. Heel vaag maar wel steeds duidelijk merkbaar omdat we nu beter weten waar op te letten. Ik tel natuurlijk niet voor niets de voorraad. Daa rmoe tik toch blind op kunnen vertrouwen?
Iemand anders ook ervaring hiermee?
Thnx alvast,
Esther Möhringer-Davidson
(eigenaar Sjeintje Boterkoek)