Klantavond: Conversie optimalisatie

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Maandag 17 mei wordt er - speciaal voor de community leden - een klantavond georganiseerd. Dit is de eerste avond van een reeks klantavonden die georganiseerd gaan worden. De eerste avond staat in het teken van conversie. Robert van @powerfulproducts.nl gaat een presentatie geven over hoe hij de conversie van zijn shop optimaliseert. Vervolgens is er ruimte om met elkaar in gesprek te gaan over dit onderwerp. Heb je vragen, tips, opmerkingen of wensen over dit onderwerp, dan ben je van harte welkom. 

De avond begint op 17 mei om 20.00 uur. Er is ruimte voor max. 15 deelnemers. Als je je hebt aangemeld ontvang je van ons de link naar het gesprek, het is dus online. 

10 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ben een beetje vergeetachtig. Had me hiervoor aangemeld, maar is de link al ergens gemaild of moet deze nog komen? 

Reputatie 7
Badge +16

Ben een beetje vergeetachtig. Had me hiervoor aangemeld, maar is de link al ergens gemaild of moet deze nog komen? 

Die stuur ik jullie maandag door.

Reputatie 7
Badge +16

Iedereen die zich heeft aangemeld heeft de uitnodiging + link ontvangen. 

Reputatie 3
Badge +1

@Ebbe  Ik heb mij ook aangemeld, maar ik heb geen link ontvangen. 
Ik heb mij vrijwel gelijk nadat dit bericht is geplaatst, mij aangemeld. 

EDIT: Ik heb hem wel ontvangen. 
Alleen heb ik deze op mijn andere mail ontvangen en zat hij in de spam box!

Reputatie 2
Badge +2

Ik moet mij helaas :confused:  afmelden voor vanavond. Heb ook geprobeerd via de uitnodiging in de mail dit te laten weten. Maar ik weet niet of dit goed is doorgekomen.

Reputatie 7
Badge +16

Ik moet mij helaas :confused:  afmelden voor vanavond. Heb ook geprobeerd via de uitnodiging in de mail dit te laten weten. Maar ik weet niet of dit goed is doorgekomen.

Bedankt voor het doorgeven Esther. Het is goed doorgekomen:thumbsup:

Badge

He te laat… Had het graag bijgewoond… Volgende X dan maar!

Groetjes, 

Maria

Reputatie 7
Badge +16

Voor de mensen die aanwezig waren tijdens de avond. Ik zou nog informatie delen over Booster. Een tip die besproken werd. Hiermee kun je je producten aanbieden via Facebook Shopping, Instagram Shopping en Google Shopping. Dit is de link naar Booster (en veel meer info) → https://booster.store/

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +9

Voor de mensen die aanwezig waren tijdens de avond. Ik zou nog informatie delen over Booster. Een tip die besproken werd. Hiermee kun je je producten aanbieden via Facebook Shopping, Instagram Shopping en Google Shopping. Dit is de link naar Booster (en veel meer info) → https://booster.store/

Groet,
Ebbe

Top! Ik heb gisteren al alles ingesteld bij Booster en contact opgenomen voor nog wat vraagjes. Ik heb dat jaren terug handmatig gestart en bleef het lekker handmatig doen, maar na de klantavond toch overstag. :wink:

Reputatie 7
Badge +8

Ik zal me eens gaan verdiepen in Booster. We adverteren op het moment eigenlijk helemaal niet via social media behalve door eigen posts te maken op facebook etc. 

Reageer