News

Jullie zijn de allereersten op de community, welkom!

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2782 reacties

Hi,

Welkom op de Mijnwebwinkel Community. Ben je geïnteresseerd naar het ontstaan van de community? Lees dan verder. 

Waarom een community?

Bij mij is al langere tijd geleden het idee ontstaan om een algemene plek te hebben waar onze klanten en wij terecht kunnen. Jullie hebben ongetwijfeld weleens een mail van mij ontvangen of telefonisch gesproken. Vanuit mijn rol bij Customer care ben ik al een aantal jaren bezig om onze klanten, jullie dus, zo goed mogelijk het platform te laten gebruiken. Dit gaat soms goed en is soms minder goed gegaan, daar leren we gelukkig van :sweat_smile: Wat mij opviel is dat veel vragen niet per se door het supportteam beantwoord hoeft te worden. Vaak weten jullie net zo goed, zo niet beter hoe het platform werkt. Vooral als het gaat om bijvoorbeeld ondernemerszaken. Wij zijn geen ondernemers, jullie wel. En om van die kennis en expertise gebruik te maken is de community opgericht. Met de community kunnen niet alleen wij jullie makkelijk bereiken voor bijvoorbeeld nieuws en ontwikkelingen, maar jullie kunnen elkaar ook makkelijk bereiken. De community is er voor jullie! 

Betekend dit dat ik niemand van support meer kan spreken?

Zeker niet! Het supportteam blijft altijd bestaan. Zij gaan zich alleen beter kunnen focussen op de complexe zaken om zo het platform te verbeteren. Fouten in het platform worden nog altijd behandeld door het supportteam. En als je gezellig even met Eduard wil kletsen, kan dat altijd :wink:

Hopelijk zijn jullie net zo tevreden over de community als wij dat zijn. Laat vooral in dit topic weten wat je er van vindt! 

Thanks allemaal!

Groet,

Ebbe

14 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Een heel goed idee dit. Zo kun je met elkaar een sterker platform er van maken. 

Reputatie 7
Badge +16

Een heel goed idee dit. Zo kun je met elkaar een sterker platform er van maken. 

Thanks, dat is goed om te lezen. Van elkaar leren en elkaar inspireren, dat is waar we voor gaan :muscle:

Badge +3

Heel erg goed idee en een fantastische aanvulling. Super tof om met andere MWW winkeliers in contact te komen.

Een hele leuke toevoeging van het platform! Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen! Leuk!

Reputatie 7
Badge +16

@Jurgen super tof om jouw hier te zien! Goed om te lezen dat je het een mooie aanvulling vindt:muscle:

Reputatie 7
Badge +16

@Ive and Olive We gaan er met zijn alle een toffe community maken. Leuk dat je er bij bent:v:

Reputatie 5
Badge +8

Hele goede en vooral nuttige toevoeging, het ziet er ook gelikt uit. Mijn complimenten :)

Reputatie 7
Badge +16

Thanks @Goedhoesje.nl Leuk om je hier te zien:v:

Badge

Super tof deze community en ik draag graag mijn steentje bij vanuit WebwinkelKeur!

Onze web-winkeliersvereniging :relaxed: . Goed initiatief om elkaar verder op weg te kunnen helpen en leuk om daar deel van uit te mogen maken.

Reputatie 7
Badge +16

Tof dat je er bij bent @daniellaporta :muscle:

Reputatie 7
Badge +16

@D-street Jij hoort er zeker bij, welkom:sunglasses:

Wat een goed idee! Eindelijk een goede plek om andere webwinkeliers te ontmoeten van mijnwebwinkel. Altijd fijn om met elkaar te kunnen sparren.

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @Dekleinegeluksvogel, dat we maar veel mogen sparren :v:

Reageer