It’s here! Onze nieuwe website is gelanceerd! 🚀

• 28 March 2022
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Badge

Als merk zijn wij continu in beweging om te zorgen dat we relevant zijn en blijven binnen de e-commerce branche. In deze enorm veranderende wereld is dat geen luxe maar noodzaak. Dat zullen jullie vast zelf ook herkennen in jullie businesses. Afgelopen jaar zijn we daarom druk bezig geweest om opnieuw te bepalen waar wij als merk Mijnwebwinkel voor staan, passend bij de uitdagingen van vandaag. Kortom, een rebranding van ons merk.

Onze missie was én is nog altijd om commerce easy & fun te maken. We moedigen ondernemers aan anders te kijken naar succes en te genieten van de reis er naartoe. Succes is namelijk geen eindbestemming, maar een avontuur met pieken en dalen. Als ondernemer spring je in het diepe, neem je risico en doe je waar je in gelooft. Dat mag gevierd worden. 

Want dat ondernemen hard werken is, we know! Maar we geloven ook dat ondernemen iets moet zijn wat vooral energie geeft, in plaats van kost. Daar zit de echte winst. Als dat lukt, lukt de rest ook.

Vandaag lanceren we met trots onze nieuwe website in Nederland, gebouwd door internetbureau Flink. Volledig in lijn met onze nieuwe merkstrategie. De fotografie komt voor uit de visuele stijl en nieuwe merkstrategie die in samenwerking met Brand Creatives is opgezet. Hiermee is ons merk toekomstbestendig en klaar voor het avontuur. Just add venture.

Good to know! Binnenkort gaan we ook in België live met de nieuwe website!

Tip! Sla de pagina support & resources op in je browser en log vanuit deze pagina in op je beheeromgeving. Via deze pagina blijf je altijd up-to-date met onze nieuwste blogs, tips & tricks en Community topics!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Dat was eerst wel even schrikken. Ik dacht huh zit ik nu op een verkeerde website. Maar nee het klopte wel. Erg mooi maar nu zijn de vaste klanten toch wel een keer aan de beurt met updates waar we al jaren op zitten te wachten. Zo trek je een hoop nieuwe klanten aan via de voordeur maar er lopen nog meer via de achterdeur er weer uit. Er is veel gedaan om nieuwe klanten te trekken maar niks voor vaste klanten. 

Reputatie 4
Badge +4

Dat was eerst wel even schrikken. Ik dacht huh zit ik nu op een verkeerde website. Maar nee het klopte wel. Erg mooi maar nu zijn de vaste klanten toch wel een keer aan de beurt met updates waar we al jaren op zitten te wachten. Zo trek je een hoop nieuwe klanten aan via de voordeur maar er lopen nog meer via de achterdeur er weer uit. Er is veel gedaan om nieuwe klanten te trekken maar niks voor vaste klanten. 

Eens!

Reageer