Helpdesk mijnwebwinkel

• 1 August 2023
  • 0 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Er wordt geregeld commentaar geleverd op mww maar ik vind dat we ook het positieve van hun moeten laten zien.
Zodat mensen ook weer beseffen waarom mww wel heel fijn is.
Wij zijn ondertussen 15 jaar geleden overgestapt naar mww op aanraden van degene waar we toen bij hosten.
We hebben toen geregeld aan de telefoon gehangen met vragen over van alles.
Ondertussen is het bellen bijna nooit meer maar toch merk ik steeds weer als we tegen iets aanlopen en ik hun wel moet bellen dat dat dus de reden was waarom wij bij mww zitten.

De reden is gewoon dat ze de tijd voor je nemen, vriendelijk zijn en niet antwoorden geven waar ik niks mee kan. Ik ben geen It-er en snap van al die termen niet. Maar vind het allemaal wel super interessant.
Vandaag had ik eerst mww aan de telefoon en die legde uit wat ze deden en waarom en toen we er niet aan uitkwamen werd dit ook gewoon gezegd en geadviseerd met met microsoft contact op te nemen. Nou geloof me mww is echt veel maar ook veel klantvriendelijker als microsoft. Ook al hebben hun het probleem opgelost. Nu scheelde het nog wel de 1e die ik aan de telefoon had echt haast denk ik want die kon ik al meteen niet volgen zo snel raffelde hij alles af. De 2e was veel vriendelijker maar geef mij dan toch maar mww hoor. 

0 reacties

Geen reactie

Reageer