Help ons om de menustructuur van ons platform te verbeteren door mee te werken aan een kort onderzoek!Â
Â
Wat is het?
Het is een onderzoek om de menustructuur van ons platform te kunnen verbeteren. In de loop der jaren zijn er steeds meer termen en pagina's bijgekomen, waardoor het moment is aangebroken om de indeling eens opnieuw onder de loep te nemen. En wie anders kan ons beter vertellen wat een logische indeling is dan jullie!
Â
Wat is het doel?
Met dit onderzoek willen we allereerst achterhalen wat logische groeperingen zouden kunnen zijn voor een update van het menu in de beheeromgeving.
Â
Hoe werkt het?
In een videogesprek (via Google Meet) word je gevraagd om kaarten met termen uit een fictieve beheeromgeving naar verschillende categorieën te slepen, ook kun je daarbij zelf categorieën aanmaken. Bij voorkeur doe ik (Luuk Horsmans | UX/UI designer bij Mijnwebwinkel) dat samen met jou!
Wij zorgen voor een Google Meet link in de uitnodiging, die je met je normale internetbrowser gewoon kunt gebruiken. Je hoeft dus geen speciale software te installeren!
Â
Wat heb je wel nodig?
- Een computer of laptop met internet
- De mogelijkheid om te videobellen (bij voorkeur ook een webcam, maar minstens een microfoon)
- Er wordt gevraagd om je scherm te delen (dit kan in Google Meet en hoef je zelf niks voor te hebben)
- Tijd en zin!
(+- 45 minuten)
Â
Meld je aan!
Iedereen kan zich aanmelden voor een videogesprek met mij via deze link:
https://calendly.com/mijnwebwinkel-ux/community?month=2021-08&date=2021-08-09
Daar kun je zelf een afspraak met mij inplannen. Het onderzoek loopt van 09 - 13 aug, maar let op: Vol = Vol. In de bevestiging staat een link voor het videogesprek.Â
Let op: Voor dit gesprek zijn wel een computer of laptop met internet, webcam en microfoon vereist zodat we elkaar goed kunnen zien en horen. Â
Tot snel!Â