Vraag

Gezocht: Kassa App gebruikers

• 28 September 2020
  • 8 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Super user
  • 2858 reacties

Wil jij als eerste de nieuwste update van de Kassa App hebben en met ons meedenken om deze nog beter te maken? Meld je dan aan voor de Kassa App testpanel:muscle:

We zijn constant bezig om de Kassa App te verbeteren. Dankzij jullie input kunnen wij ook de Kassa App verbeteren! Om ervoor te zorgen dat dergelijke aanpassingen naar wens zijn en correct werken, zijn we op zoek naar een vast testpanel voor de Kassa App

Wat houdt dat precies in?

Elke nieuwe versie wordt klaargezet in Testflight. Hiermee kun je live op een makkelijke en veilige manier testen. Van te voren ontvang je uiteraard de punten die zijn aangepast, zodat je ook weet waarop getest kan worden. 

Laat in een comment weten of jij betrokken wilt zijn bij de ontwikkeling van de Kassa App:point_down:

Thanks!
Ebbe

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ja heel graag. We gebruiken de kassa app volop. Ik heb laatst ook al gebruik gemaakt van de app via testflight.

Reputatie 7
Badge +11

@Ebbe  is er ook iets bekend van wanneer deze app ook voor android er komt ?

Reputatie 7
Badge +16

Ja heel graag. We gebruiken de kassa app volop. Ik heb laatst ook al gebruik gemaakt van de app via testflight.

Super Michel! Ik voeg je toe. Binnenkort kom ik met meer informatie over het testen. 

Reputatie 7
Badge +16

@Ebbe  is er ook iets bekend van wanneer deze app ook voor android er komt ?

Ga er maar vanuit dat deze niet beschikbaar wordt voor Android. 

Reputatie 4
Badge +6

Er zijn helaas geen evenementen. Dus de kassa app is al maanden ongebruikt.

Reputatie 7
Badge +16

Er zijn helaas geen evenementen. Dus de kassa app is al maanden ongebruikt.

Dat is heel zuur @Johan. Hopelijk komt hier snel verandering in! 

Reputatie 2
Badge

Ik zie dat je bericht al drie maanden oud is, maar als je nog steeds deelnemers zoekt, wil ik me graag aanmelden

Reputatie 7
Badge +16

@El Mercado Super, ik heb je op de lijst gezet. Mocht er iets getest moeten worden, dan nemen we contact met je op.

Bedankt! 

Reageer