Beantwoord

Geen menubalk op mobiel!

• 8 November 2022
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

Zijn er meer mensen die geen menubalk te zien krijgen via je mobiel. Ook ervaar ik problemen als ik zelf op onze website ga en probeer in te loggen. Je kan er op drukken wat je wil maar er gebeurd niets??

icon

Beste antwoord door Ebbe 8 November 2022, 13:37

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@webshopdevolierevogel Er is eerder vandaag een bug gemeld die hierover gaat. Als je het navigatiemenu in de zijkolom hebt staan + het winkelwagen element, dan gaat het mis. Als ik jouw webshop bekijk op mijn telefoon gaat het (weer) goed. Heb jij zojuist iets gewijzigd? 

Badge

ja, gebeld met een collega van je en zij heeft het aangepast. Is dus een bug maar daar zal vast aan gewerkt worden. Wij kunnen weer vooruit😉

Ik krijg net mail van een klant dat ze geen menu ziet op haar gsm.

Als ik kijk zie ik ook geen menu, maar als ik mijn gsm een kwartslag draai wel.

Zoals @Ebbe aangeeft heb ik idd het winkelmandje in dezelfde zijkolom staan, dus ik zal dat voor nu even gaan aanpassen.

Ik heb dus exact het zelfde probleem. Gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei ook dat ze het winkelmandje had ‘omhoog geplaatst’.En het zou moeten werken bij verversing. Nou..ja en nee. Ik beheer dus 2 webwinkels..en ik heb/had bij de een dus géén menu, ander wél? Ik heb zelf zitten schuiven en kwam er dus achter dat als ik  het winkelmandje inderdaad in de balk net onder de header plaats ipv in de rechter kolom je wél het menu weer bovenaan krijgt. Nou vraag ik me dus af welke mand de medewerker dus heeft verplaatst..? En, moet dit dan zou blijven of gaat/moet het weer terug veel maakt het denk ik niet uit? Alleen bij de mobiele weergave voor nu dus kennelijk wel.

Reputatie 7
Badge +16

De bug is opgelost. Dus mochten jullie het elementen weer terug willen plaatsen, dan kan dat. 

Reputatie 1
Badge

Ik heb hetzelfde probleem en de hierboven aangereikte oplossingen werken bij mij helaas niet.

Kijken jullie even mee @Ebbe ?

Reputatie 3
Badge +4

@Ebbe@Shop2Cord 

Moeten er aan de zijde v/d klant cookies gewist worden of zo.
Want verplaatsen en verschuiven met de elementen levert geen verschil op mijn iPhone.