Demo spaarprogramma

• 2 March 2023
  • 30 reacties
  • 603 Bekeken

Reputatie 7
Badge +16
  • Community Manager
  • 2790 reacties

Het is jullie vast niet ontgaan, het spaarprogramma is gelanceerd. Met deze functie kun je jouw omzet laten groeien onder je trouwe klantengroep. Nou snappen wij goed dat er nog wat vragen zijn of dat je liever eerst wilt zien hoe het spaarprogramma eruit ziet. 

Hierom is er op woensdag 8 maart, om 13.00 uur een demo gepland. In deze demo laten wij het spaarprogramma zien en is er ruimte om je vragen te stellen. Je meld je aan via deze link.

30 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Het is jullie vast niet ontgaan, het spaarprogramma is gelanceerd. Met deze functie kun je jouw omzet laten groeien onder je trouwe klantengroep. Nou snappen wij goed dat er nog wat vragen zijn of dat je liever eerst wilt zien hoe het spaarprogramma eruit ziet. 

Hierom is er op woensdag 8 maart, om 13.00 uur een demo gepland. In deze demo laten wij het spaarprogramma zien en is er ruimte om je vragen te stellen. Je meld je aan via deze link.

Is de demo ook op een ander moment terug te kijken?

Reputatie 7
Badge +16

Is de demo ook op een ander moment terug te kijken?

Yes, gaan we voor zorgen.

Reputatie 3
Badge +3

Super! 🥂

Wij zijn meteen aan de slag gegaan en hebben inmiddels 4 beloningen online staan voor onze members. Daarbij hebben wij een extra pagina aangemaakt waarin we de voordelen van een membership uitleggen. Wij zijn benieuwd naar de eerste resultaten!

Zie voorbeeld membership info pagina:

Marody Members

Reputatie 3
Badge +4

Superleuk! Ik wil het ook graag gaan introduceren maar heb nog geen idee hoe  of wat 🙈. Dus leuk om een voorbeeld te zien. Ben benieuwd of er al meer zijn dit het spaarprogramma hebben geintroduceerd.

Reputatie 7
Badge +10

Ik blijf er nog wel een beetje sceptisch tegen aan kijken. 

1. Er is nooit meer een weg terug. Omdat je mensen die opgebouwde punten hebben dat nooit afkunt pakken. 
  2. Wat als je ooit gaat overstappen na een ander systeem. 
  3. Of als de € 19,- per maand niet meer haalbaar is.
Reputatie 3
Badge +4

@powerfulproducts.nl ja heb ik ook hoor. Vooral: levert het meer op dan het gaat kosten. Behalve die € 19 kost het je ook nog korting en/of een cadeautje. Maar het kan wel een hele goede klantenbinder zijn. 

Reputatie 7
Badge +10

@powerfulproducts.nl ja heb ik ook hoor. Vooral: levert het meer op dan het gaat kosten. Behalve die € 19 kost het je ook nog korting en/of een cadeautje. Maar het kan wel een hele goede klantenbinder zijn. 

Persoonlijk staat de € 19,- totaal niet in verhouding met de rest van het mww pakket. (Maar dat is mijn persoonlijke mening)

Reputatie 5
Badge +5

Ik weet ook nog niet of het het waard is of niet maar ik ga het wel proberen. En wat mij betreft is er altijd een weg terug. 

Ten eerste heb ik in de algemene voorwaarden gezet dat de punten geldig blijven zolang als er een spaarsysteem is en dat ‘mochten we er ooit mee stoppen’ je minimaal 30 dagen van te voren te horen krijgt dat het spaarprogramma stopt…. En dan laat ik ze hun spaarpunten bijvoorbeeld als een tegoed opnemen door ze een kortingscode te geven voor het tegoed als ze mij een berichtje sturen met dat verzoek.

Ik ga er vanuit dat ik er niet mee stop en dat het de moeite waard is maar als dat niet zo mocht zijn dan stop ik er gewoon mee en geef ik de klanten ruim de tijd om hun punten op te maken.

En wat mij betreft is het simpel: Ik probeer het een jaar en als ik merk dat het meer dan €19 per maand (plus de korting) oplevert dan is het voor mij goed genoeg. 

Zo niet dan stop ik er weer mee :-)

Badge +1

helemaal mee eens Richard.

ik loop juist tegen een aantal volgende zaken aan.

je kunt (volgens mij) niet inzien hoeveel punten iemand heeft. 
daarnaast mis ik de uitleg hoe het punten systeem werkt als je meerdere beloningen aanmaakt (kiezen ze dan zelf hoe lang ze doorsparen of bij bij. 500 punten hebben ze deze beloning en als ze dan de 800 punten hebben bereikt krijgen ze OOK die andere beloning…

daarnaast werken wij nu met een spaarsysteem hoe sneller mensen het vol hebben hoe hoger de korting, dat kan hier helaas niet.

de uitleg is redelijk summier, hopelijk brengt de demo meer duidelijkheid. 

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb in de beta al een demo gehad dus een paar dingen weet ik wel al. Je kunt bij het account van een klant zien hoeveel spaarpunten de klant heeft. (Er wordt ook gewerkt  aan een statistieken pagina waarop je kunt zien hoeveel spaarpunten er totaal zijn gespaard door alle klanten).

Je kunt meerdere beloningen aanmaken en bij iedere beloning kun je aangeven hoeveel punten ze moeten ‘kosten’ Zo kun je zelf hogere beloningen geven als mensen langer doorsparen.

Een beloning wordt dus nooit automatisch actief. Een klant moet bewust van de gespaarde punten een beloning ‘kopen’ met de punten.

Badge

Ik heb het spaarprogramma net geactiveerd en toch nog een snelle vraag.
Las in de uitleg van Mijnwebwinkel dat je als voorbeeld ook mensen kon belonen met punten door ze te laten inschrijven voor je nieuwsbrief. Maar hoe ken je dan punten toe? Dat kan toch alleen als men een klantaccount heeft of aanmaakt? Degene die zich hebben aangemeld voor een nieuwsbrief, zie ik niet staan bij klantaccounts. Hetzelfde geldt voor terugkerende klant; daar kom ik ook niet van iedereen een account tegen?

Laura Borst | www.lauraskadoshop.nl

Badge

Spaarprogamma voor 19 euro per maand??? vindt het nogal.

Ga ik dus echt nooit doen, en al helemaal niet voor die 19 euro.

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben benieuwd naar de demo. Ik weet nog niet of ik het zelf ga gebruiken. Op het moment heb ik nog niet vaak terugkerende klanten, maar wellicht maakt een spaarprogramma daarin nog het verschil. Maar het lijkt me wel goed om op de hoogte te zijn! 

Ik probeer aanwezig te zijn woensdag, anders kijk ik het graag terug. 

Reputatie 3
Badge

Ook ik ben benieuwd naar de demo, hoewel ik het waarschijnlijk niet ga gebruiken. Wie weet in de toekomst, dus ben wel benieuwd wat de mogelijkheden zijn.

Het wordt voor mij waarschijnlijk lastig om woensdag aanwezig te zijn, dus zou het idd fijn vinden als het mogelijk is om het terug te kijken.

Reputatie 7
Badge +16

De demo start over enkele minuten. Wil je nog deelnemen? Gebruik dan deze link: 

https://meet.google.com/amm-zqbq-snt

Reputatie 3
Badge +4

@Ebbe heb je een link waarmee ik de demo terug kan kijken?

Reputatie 7
Badge +16

@Ruiterkids Nog niet. We gaan de demo opnieuw opnemen die we kunnen gebruiken. Ik verwacht dat we deze vrijdag met je kunnen delen. Ik zal je een bericht sturen zodra deze live staat. 

Reputatie 7
Badge +10

@Ruiterkids Nog niet. We gaan de demo opnieuw opnemen die we kunnen gebruiken. Ik verwacht dat we deze vrijdag met je kunnen delen. Ik zal je een bericht sturen zodra deze live staat. 

Ik ben ook wel benieuwd hoe het er uitziet en werkt. 

@Ebbe krijgt iedereen een bericht zodra de demo online te bekijken is, ik zou deze ook graag terugzien.

Reputatie 7
Badge +16

Ik plaats de demo sowieso hier op de community en zal de mensen ook taggen die er specifiek om hebben gevraagd. 

Reputatie 7
Badge +9

Ik plaats de demo sowieso hier op de community en zal de mensen ook taggen die er specifiek om hebben gevraagd. 

Ik kon helaas ook niet aansluiten, dus ik kijk de demo graag terug zodra deze online staat.

Reputatie 3
Badge +3

Hi @Ebbe graag ontvangen we ook een tag als het filmpje van het uiteindelijke resultaat online staat. Thanks!

Reputatie 2
Badge

Ik ben het compleet vergeten, dus hoor het ook graag als het filmpje online staat.

Reputatie 3
Badge

Ik kon helaas niet aanwezig zijn. Zou ook graag de demo willen bekijken.

Reputatie 1
Badge +1

Helaas kon ik afgelopen woensdag ook niet aanwezig zijn voor de demo spaarprogramma te bekijken.

Komt deze nog online te staan.

Reageer