Demo spaarprogramma

• 2 March 2023
  • 30 reacties
  • 629 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Badge +1

@Ruiterkids Nog niet. We gaan de demo opnieuw opnemen die we kunnen gebruiken. Ik verwacht dat we deze vrijdag met je kunnen delen. Ik zal je een bericht sturen zodra deze live staat. 

@Ebbe kan u mij ook een bericht sturen als deze live online staat. Ook wel heel benieuwd naar dus ik wacht nog even af alvorens te activeren maar vind het wel heel interessant 

Reputatie 5
Badge +6

@Ebbe Ik ben het ook compleet vergeten. Zou het ook nog graag zien!

Reputatie 7
Badge +16

@Inge @DeViltwinkel Hier staat de opname → 

Bij ons werkt het nu prima Heb het Brechtje van mijn webwinkel laten doen Zij heeft mee gekeken  en het duidelijk uit gelegd voor 45 euro was ik van de ellende af . 

Reputatie 5
Badge +6

Nu ik een tijdje het spaarprogramma actief heb op de website zie ik de eerste orders waarbij punten ingeleverd worden binnen komen. 

Ik moet zeggen dat het tot dusver vrij goed bevalt. Ik vind nog steeds dat het inlossen van productbeloningen te omslachtig is, maar in de praktijk gaan klanten veelal voor een korting in de vorm van vaste bedragen of percentages. 

Al met al dus een leuke toevoeging aan de webshop, met als tip dat het erg fijn zou zijn als statistieken beschikbaar zouden worden gemaakt voor deze functie. Het zou erg interessant zijn om te zien hoeveel beloningen zijn ingewisseld en voor hoeveel geld dat in totaal is geweest. 

Reageer