Vraag

beschikbare worden niet aangepast

• 20 November 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Ik merk momenteel dat ik bestellingen binnenkrijg waar de beschikbare aantallen overschreden wordt.

Hoe kan dit opgelost worden?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Ik merk momenteel dat ik bestellingen binnenkrijg waar de beschikbare aantallen overschreden wordt.

Dat is een vrij ernstige zaak.
En aangezien ik maar één heb van bijna alle artikelen, zit ik er hier ook niet op te wachten.

Het is een doodenkele keer gebeurd in het verleden, dat iets besteld is en het niet in voorraad is, maar dat kan net zo goed een fout van mij zijn. 
Als je een eerdere klant een verkeerd artikel verstuurd heeft, en ze niet piepen omdat het er bijvoorbeeld veel op lijkt en ze tevreden mee zijn, dan heb je het al.

Badge

Hier kan het momenteel wel opgelost worden, doch was het in eerste instantie wel mijn bedoeling om de stock op te gebruiken en dan pas nieuw gaan inkopen… maar als het ook bij andere items gebeurt heb ik wel een probleem… 

Reputatie 4
Badge +4

Misschien heb je het vinkje aanstaan dat het binnen een bepaalde tijd geleverd kan worden. Dan kan men alsnog besluiten om direct te bestellen.

Reputatie 5
Badge +7

Ik dacht dat wij iets waren vergeten op 0 te zetten of in ieder geval te controleren. Hebben de laatste tijd meerder keren een artikel voorbij zien komen uit de op=op die uitverkocht was en toch nog naderhand besteld werd.
Maar de voorraad blijft dan bij ons wel op 0 staan en gaat dan niet naar -1 bij jou wel?