Beantwoord

Bereikbaarheid

  • 12 October 2022
  • 33 reacties
  • 356 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heel de dag door ondervinden we problemen met toegang tot MWW.. speelt er iets? Of een timeout of deze foutmelding.. #houston

Update 16:20 : Zie zojuist bij MWW/status dat er problemen zijn. 

In de kassa-app kunnen we betalen niet afronden.. heeft dit er ook mee te maken?

 

 

icon

Beste antwoord door Richard 13 October 2022, 15:14

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

We zijn er nog niet helemaal. We hebben eerst ervoor gezorgd dat de boel weer online is. Nu gaan we ons concentreren op een goede fix. Update hierover volgt. 

Reputatie 6
Badge +5

Hi Ebbe, 

Dat zou fijn zijn. Overigens hebben jullie in het verleden echt het ook wel eens in het dashboard gezet volgens mij en dat vond ik eigenlijk heel prettig. Want die zie je eigenlijk altijd zodra je inlogt.


En als je een smsjte stuurt (voor diegene die dat aangemeld hebben staan) bij een storing dan is het (hoop ik / denk ik) ook een kleine moeite om dat bij onderhoud ook te doen.

Het helpt namelijk heel veel in de beleving van de klant (dat zijn wij dan in dit geval ;-).
En ik spreek dan  uit ervaring van mijn tijd toen ik nog critical incident manager was (heel lang geleden).



​​

Reputatie 7
Badge +16

Het platform begint steeds beter te performen. We houden de boel nog in de gaten. Dit is de laatste update in dit topic. Voor verdere updates verwijs ik je naar de statuspagina → https://status.myonlinestore.com/

Reputatie 6
Badge +5

Ik neem een beetje aan, dat het met de storing van gisteren te maken heeft maar dan nog is het onlogisch om het alleen op de incidenten-pagina te melden en niet via de mail/dashboard/sms etc.

Bottomline: er moet pro-actief bericht worden en niet reactief

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie feedback omtrent de aankondiging van het gepland onderhoud. We hebben er nu altijd voor gekozen om dit soort informatie op de statuspagina aan te kondigen. Ik ga jullie feedback intern bespreken. 

Reputatie 7
Badge +16

Het platform is momenteel nog vrij traag. Dit komt omdat de boel is herstart. Zodra alle machines weer op volle toeren draaien laat ik het hier weten. 

Reputatie 4
Badge +4

Bij mij nu ook 👌🏻🥳🥳🥳

Het zou beter zijn als iedereen een mail krijgt met een waarschuwing voor gepland onderhoud, dan kunnen we daar rekening mee houden. En waarom niet 's nachts het onderhoud uitvoeren? Of hebben jullie dat niet zelf in de hand?

Reputatie 1
Badge

Ja ik ook en de kassa app doet het ook niet, dat is wel erg onhandig!

Reputatie 7
Badge +11

 

Reputatie 7
Badge +11

 

Reputatie 2
Badge +2

Wij zijn ook uit de lucht, kunnen nergens bij en ons werk niet voortzetten. Super vervelend! 

 

Ja klopt.. eerder stond dit er nog niet, zag het ook net. De kassa-app staat ook vast.. 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb al sinds vrijdag rare dingen, klanten die niet kunnen afrekenen en nog meer vervelends… Maar kan nu ook niet meer inloggen en mijn webshop ligt ook daadwerkelijk plat.

Helemaal kut.

Ik denk dat de nieuwe google koppeling misschien niet zo lekker werkt.. Aan de goden overgeleverd weer eens. Hoop dat het snel oplost. 😡

Badge

Hebben jullie ook problemen om in de beheeromgheving van mijnwebwinkel.nl te komen? Ik krijg steeds een fout melding en daarnaast is mijn webshop dus nu ook uit de lucht! 

Reputatie 7
Badge +11

We zijn er weer. 

Badge

Het lijkt erop dat alles weer in orde is!

 

Reputatie 6
Badge +5

Ja maar nog niet up to speed

 

Edit: Het wordt wel langzaam sneller (als je dat zo kan zeggen :-) )

Badge +1

Dit kost geld als klanten een andere webwinkel kiezen.

Gauw oplossen dit probleem en als het lang duurt compensatie.

Badge +1

perfect

Reputatie 7
Badge +8

Ja maar nog niet up to speed

 

Edit: Het wordt wel langzaam sneller (als je dat zo kan zeggen :-) )

Dat is wel beter dan sneller langzaam natuurlijk. Maar ook wij hebben last gehad van deze storing. Ik had de app al verwijderd om overnieuw te instaleren dat was dus niet nodig geweest kwam ik net te laat achter.

Reputatie 4
Badge +4

Het is goed mis!!! Ik ben een grote nieuwe collectie aan het uploaden… foto’s zijn niet te zien!!! Ook niet aan de voorkant… (voor de klant zeg maar) pfffff niet te doen dit.

Reputatie 6
Badge +5

edit: keek verkeerd ….

Het is bij mij net als bij jou @Liefkraaltje 

Nieuwe artikelen laten de foto's niet zien (in de beheeromgeving ook niet, tenzij je naar het artikel zelf gaat)

Hier ook! Nu kan je weer geen foto's toevoegen als je nieuwe producten aanmaakt. Het begint een horrorfilm te lijken inmiddels, zoveel problemen maar wel zoveel duurder geworden en steeds meer gedoe

Er staat dat alles operational is, nou dikke doei. Zoals degene die voor mij hebben gepost er zijn nog meer problemen nu met foto's

Reageer