Beantwoord

Bereikbaarheid

  • 12 October 2022
  • 33 reacties
  • 356 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heel de dag door ondervinden we problemen met toegang tot MWW.. speelt er iets? Of een timeout of deze foutmelding.. #houston

Update 16:20 : Zie zojuist bij MWW/status dat er problemen zijn. 

In de kassa-app kunnen we betalen niet afronden.. heeft dit er ook mee te maken?

 

 

icon

Beste antwoord door Richard 13 October 2022, 15:14

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi Ebbe, 

Dat zou fijn zijn. Overigens hebben jullie in het verleden echt het ook wel eens in het dashboard gezet volgens mij en dat vond ik eigenlijk heel prettig. Want die zie je eigenlijk altijd zodra je inlogt.


En als je een smsjte stuurt (voor diegene die dat aangemeld hebben staan) bij een storing dan is het (hoop ik / denk ik) ook een kleine moeite om dat bij onderhoud ook te doen.

Het helpt namelijk heel veel in de beleving van de klant (dat zijn wij dan in dit geval ;-).
En ik spreek dan  uit ervaring van mijn tijd toen ik nog critical incident manager was (heel lang geleden).



​​

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie feedback omtrent de aankondiging van het gepland onderhoud. We hebben er nu altijd voor gekozen om dit soort informatie op de statuspagina aan te kondigen. Ik ga jullie feedback intern bespreken. 

Reputatie 7
Badge +11

Dit zou wel een goed idee zijn @Ebbe om updates die er aankomen is het dashboard te melden. 

Reputatie 6
Badge +5

Ik neem een beetje aan, dat het met de storing van gisteren te maken heeft maar dan nog is het onlogisch om het alleen op de incidenten-pagina te melden en niet via de mail/dashboard/sms etc.

Bottomline: er moet pro-actief bericht worden en niet reactief

Het zou beter zijn als iedereen een mail krijgt met een waarschuwing voor gepland onderhoud, dan kunnen we daar rekening mee houden. En waarom niet 's nachts het onderhoud uitvoeren? Of hebben jullie dat niet zelf in de hand?

Reputatie 6
Badge +5

Dit wist ik dus niet….

Ik ga op status.myloninestore.com kijken als er een storing is zodat ik niet voor niets ga bellen.

Ik ga daar niet kijken als er gepland onderhoud is. Dat hoort thuis in het dashboard of in een mailberichtje. Helemaal als het zo kort van te voren wordt gemeld.

En dan ook nog overdag. Persoonlijk vind ik dit tijdstip echt heel ‘bijzonder’ 

Reputatie 7
Badge +11

Helaas is dit niet de beste tijdschema. Gelukkig weten we het nu en ben ik al vroeg in de ochtend begonnen met mijn werkzaamheden.

 

Scheduled Maintenance

Gepland onderhoud (Scheduled maintenance)Oct 13, 2022 11:00-13:00 CEST

In de ochtend van donderdag 13 oktober voeren wij tussen 11:00 uur en 13:00 uur gepland onderhoud uit aan het platform. Gedurende dit onderhoud kan het voorkomen dat je webwinkel en beheeromgeving wat trager laden dan dat je gewend bent. We beperken de overlast tot een minimum.

EN: In the morning of Thursday, October 13, we will carry out scheduled maintenance on the platform between 11:00 and 13:00. During this maintenance, your web store and back office may load slower than you are used to. We keep the inconvenience to a minimum.
Posted on Oct 12, 2022 - 15:10 CEST

Ja hier ook. Nu hopen dat we een paar weken zonder gedoe verder kunnen….

Reputatie 4
Badge +4

Bij mij nu ook 👌🏻🥳🥳🥳

Thanx Richard, ik ga checken.

Reputatie 6
Badge +5

Bij mij staan ze er weer bij (ook die ik het afgelopen uur heb ingevoerd)

Ja dat beeld heb ik ook inderdaad. Echt bizar. Het is zo jammer dat je daalt in Google als je naar een ander platform gaat. Al zijn we hard bezig hoe we dit kunnen omzeilen door handmatig backlinks in te voeren zodat we weg kunnen. MWW wordt steeds duurder terwijl er al meer dan een jaar wordt gevraagd door velen voor product configurators koppelingen etc maar enige dat wordt gedaan zijn in mijn ogen onzin dingen en dat voor al dit geld. Ik vind MWW wel makkelijk qua bewerken en met de juiste opties zoals ook dat een klant een foto kan uploaden bijvoorbeeld ipv dat je moet vragen ze te mailen. Staat zo onprofessioneel ook….. As dit alles zou kunnen zou het echt wel het geld waard zijn en wij in ieder geval niet met 3 webshops weg zouden gaan

Reputatie 4
Badge +4

Klopt… ik zit gefrustreerd achter mijn scherm… moet 45 nieuwe producten invoeren 😤

 

Er staat dat alles operational is, nou dikke doei. Zoals degene die voor mij hebben gepost er zijn nog meer problemen nu met foto's

Hier ook! Nu kan je weer geen foto's toevoegen als je nieuwe producten aanmaakt. Het begint een horrorfilm te lijken inmiddels, zoveel problemen maar wel zoveel duurder geworden en steeds meer gedoe

Reputatie 6
Badge +5

edit: keek verkeerd ….

Het is bij mij net als bij jou @Liefkraaltje 

Nieuwe artikelen laten de foto's niet zien (in de beheeromgeving ook niet, tenzij je naar het artikel zelf gaat)

Reputatie 4
Badge +4

Het is goed mis!!! Ik ben een grote nieuwe collectie aan het uploaden… foto’s zijn niet te zien!!! Ook niet aan de voorkant… (voor de klant zeg maar) pfffff niet te doen dit.

Reputatie 7
Badge +8

Ja maar nog niet up to speed

 

Edit: Het wordt wel langzaam sneller (als je dat zo kan zeggen :-) )

Dat is wel beter dan sneller langzaam natuurlijk. Maar ook wij hebben last gehad van deze storing. Ik had de app al verwijderd om overnieuw te instaleren dat was dus niet nodig geweest kwam ik net te laat achter.

Reputatie 7
Badge +16

Het platform begint steeds beter te performen. We houden de boel nog in de gaten. Dit is de laatste update in dit topic. Voor verdere updates verwijs ik je naar de statuspagina → https://status.myonlinestore.com/

Reputatie 7
Badge +16

Het platform is momenteel nog vrij traag. Dit komt omdat de boel is herstart. Zodra alle machines weer op volle toeren draaien laat ik het hier weten. 

Badge +1

perfect

Reputatie 7
Badge +16

We zijn er nog niet helemaal. We hebben eerst ervoor gezorgd dat de boel weer online is. Nu gaan we ons concentreren op een goede fix. Update hierover volgt. 

Badge +1

Dit kost geld als klanten een andere webwinkel kiezen.

Gauw oplossen dit probleem en als het lang duurt compensatie.

Reputatie 6
Badge +5

Ja maar nog niet up to speed

 

Edit: Het wordt wel langzaam sneller (als je dat zo kan zeggen :-) )

Badge

Het lijkt erop dat alles weer in orde is!

 

Reageer