Beantwoord

Bereikbaarheid

• 12 October 2022
  • 33 reacties
  • 356 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Heel de dag door ondervinden we problemen met toegang tot MWW.. speelt er iets? Of een timeout of deze foutmelding.. #houston

Update 16:20 : Zie zojuist bij MWW/status dat er problemen zijn. 

In de kassa-app kunnen we betalen niet afronden.. heeft dit er ook mee te maken?

icon

Beste antwoord door Richard 13 October 2022, 15:14

Bekijk origineel

33 reacties

Ja hier ook. Nu hopen dat we een paar weken zonder gedoe verder kunnen….

Reputatie 7
Badge +11

Helaas is dit niet de beste tijdschema. Gelukkig weten we het nu en ben ik al vroeg in de ochtend begonnen met mijn werkzaamheden.

Scheduled Maintenance

Gepland onderhoud (Scheduled maintenance)Oct 13, 2022 11:00-13:00 CEST

In de ochtend van donderdag 13 oktober voeren wij tussen 11:00 uur en 13:00 uur gepland onderhoud uit aan het platform. Gedurende dit onderhoud kan het voorkomen dat je webwinkel en beheeromgeving wat trager laden dan dat je gewend bent. We beperken de overlast tot een minimum.

EN: In the morning of Thursday, October 13, we will carry out scheduled maintenance on the platform between 11:00 and 13:00. During this maintenance, your web store and back office may load slower than you are used to. We keep the inconvenience to a minimum.
Posted on Oct 12, 2022 - 15:10 CEST

Reputatie 6
Badge +5

Dit wist ik dus niet….

Ik ga op status.myloninestore.com kijken als er een storing is zodat ik niet voor niets ga bellen.

Ik ga daar niet kijken als er gepland onderhoud is. Dat hoort thuis in het dashboard of in een mailberichtje. Helemaal als het zo kort van te voren wordt gemeld.

En dan ook nog overdag. Persoonlijk vind ik dit tijdstip echt heel ‘bijzonder’ 

Het zou beter zijn als iedereen een mail krijgt met een waarschuwing voor gepland onderhoud, dan kunnen we daar rekening mee houden. En waarom niet 's nachts het onderhoud uitvoeren? Of hebben jullie dat niet zelf in de hand?

Reputatie 6
Badge +5

Ik neem een beetje aan, dat het met de storing van gisteren te maken heeft maar dan nog is het onlogisch om het alleen op de incidenten-pagina te melden en niet via de mail/dashboard/sms etc.

Bottomline: er moet pro-actief bericht worden en niet reactief

Reputatie 7
Badge +11

Dit zou wel een goed idee zijn @Ebbe om updates die er aankomen is het dashboard te melden. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

Bedankt voor jullie feedback omtrent de aankondiging van het gepland onderhoud. We hebben er nu altijd voor gekozen om dit soort informatie op de statuspagina aan te kondigen. Ik ga jullie feedback intern bespreken. 

Reputatie 6
Badge +5

Hi Ebbe, 

Dat zou fijn zijn. Overigens hebben jullie in het verleden echt het ook wel eens in het dashboard gezet volgens mij en dat vond ik eigenlijk heel prettig. Want die zie je eigenlijk altijd zodra je inlogt.

En als je een smsjte stuurt (voor diegene die dat aangemeld hebben staan) bij een storing dan is het (hoop ik / denk ik) ook een kleine moeite om dat bij onderhoud ook te doen.

Het helpt namelijk heel veel in de beleving van de klant (dat zijn wij dan in dit geval ;-).
En ik spreek dan  uit ervaring van mijn tijd toen ik nog critical incident manager was (heel lang geleden).

​​

Reageer