Beantwoord

Bereikbaarheid

• 12 October 2022
  • 33 reacties
  • 356 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Heel de dag door ondervinden we problemen met toegang tot MWW.. speelt er iets? Of een timeout of deze foutmelding.. #houston

Update 16:20 : Zie zojuist bij MWW/status dat er problemen zijn. 

In de kassa-app kunnen we betalen niet afronden.. heeft dit er ook mee te maken?

icon

Beste antwoord door Richard 13 October 2022, 15:14

Bekijk origineel

33 reacties

Badge

Hebben jullie ook problemen om in de beheeromgheving van mijnwebwinkel.nl te komen? Ik krijg steeds een fout melding en daarnaast is mijn webshop dus nu ook uit de lucht! 

Reputatie 1
Badge

Ja ik ook en de kassa app doet het ook niet, dat is wel erg onhandig!

Reputatie 7
Badge +11

Reputatie 7
Badge +11

Reputatie 2
Badge +2

Wij zijn ook uit de lucht, kunnen nergens bij en ons werk niet voortzetten. Super vervelend! 

Ja klopt.. eerder stond dit er nog niet, zag het ook net. De kassa-app staat ook vast.. 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb al sinds vrijdag rare dingen, klanten die niet kunnen afrekenen en nog meer vervelends… Maar kan nu ook niet meer inloggen en mijn webshop ligt ook daadwerkelijk plat.

Helemaal kut.

Ik denk dat de nieuwe google koppeling misschien niet zo lekker werkt.. Aan de goden overgeleverd weer eens. Hoop dat het snel oplost. 😡

Reputatie 7
Badge +11

We zijn er weer. 

Badge

Het lijkt erop dat alles weer in orde is!

Reputatie 6
Badge +5

Ja maar nog niet up to speed

Edit: Het wordt wel langzaam sneller (als je dat zo kan zeggen :-) )

Badge +1

Dit kost geld als klanten een andere webwinkel kiezen.

Gauw oplossen dit probleem en als het lang duurt compensatie.

Reputatie 7
Badge +16

We zijn er nog niet helemaal. We hebben eerst ervoor gezorgd dat de boel weer online is. Nu gaan we ons concentreren op een goede fix. Update hierover volgt. 

Badge +1

perfect

Reputatie 7
Badge +16

Het platform is momenteel nog vrij traag. Dit komt omdat de boel is herstart. Zodra alle machines weer op volle toeren draaien laat ik het hier weten. 

Reputatie 7
Badge +16

Het platform begint steeds beter te performen. We houden de boel nog in de gaten. Dit is de laatste update in dit topic. Voor verdere updates verwijs ik je naar de statuspagina → https://status.myonlinestore.com/

Reputatie 7
Badge +8

Ja maar nog niet up to speed

Edit: Het wordt wel langzaam sneller (als je dat zo kan zeggen :-) )

Dat is wel beter dan sneller langzaam natuurlijk. Maar ook wij hebben last gehad van deze storing. Ik had de app al verwijderd om overnieuw te instaleren dat was dus niet nodig geweest kwam ik net te laat achter.

Reputatie 4
Badge +4

Het is goed mis!!! Ik ben een grote nieuwe collectie aan het uploaden… foto’s zijn niet te zien!!! Ook niet aan de voorkant… (voor de klant zeg maar) pfffff niet te doen dit.

Reputatie 6
Badge +5

edit: keek verkeerd ….

Het is bij mij net als bij jou @Liefkraaltje 

Nieuwe artikelen laten de foto's niet zien (in de beheeromgeving ook niet, tenzij je naar het artikel zelf gaat)

Hier ook! Nu kan je weer geen foto's toevoegen als je nieuwe producten aanmaakt. Het begint een horrorfilm te lijken inmiddels, zoveel problemen maar wel zoveel duurder geworden en steeds meer gedoe

Er staat dat alles operational is, nou dikke doei. Zoals degene die voor mij hebben gepost er zijn nog meer problemen nu met foto's

Reputatie 4
Badge +4

Klopt… ik zit gefrustreerd achter mijn scherm… moet 45 nieuwe producten invoeren 😤

Ja dat beeld heb ik ook inderdaad. Echt bizar. Het is zo jammer dat je daalt in Google als je naar een ander platform gaat. Al zijn we hard bezig hoe we dit kunnen omzeilen door handmatig backlinks in te voeren zodat we weg kunnen. MWW wordt steeds duurder terwijl er al meer dan een jaar wordt gevraagd door velen voor product configurators koppelingen etc maar enige dat wordt gedaan zijn in mijn ogen onzin dingen en dat voor al dit geld. Ik vind MWW wel makkelijk qua bewerken en met de juiste opties zoals ook dat een klant een foto kan uploaden bijvoorbeeld ipv dat je moet vragen ze te mailen. Staat zo onprofessioneel ook….. As dit alles zou kunnen zou het echt wel het geld waard zijn en wij in ieder geval niet met 3 webshops weg zouden gaan

Reputatie 6
Badge +5

Bij mij staan ze er weer bij (ook die ik het afgelopen uur heb ingevoerd)

Thanx Richard, ik ga checken.

Reputatie 4
Badge +4

Bij mij nu ook 👌🏻🥳🥳🥳

Reageer